Skip to main content

AUDIENȚE. Românii au talent, ultima noapte de preselecții, întâia noapte de relaxare. Relaxare mare în audiențe, cu sute de mii scădere

 
AUDIENȚE. Românii au talent, ultima noapte de preselecții, întâia noapte de relaxare. Relaxare mare în audiențe, cu sute de mii scădere

AUDIENȚE. Tot mai jos. Ultima seara de preselecții, de la Românii au talent, a adus și cele mai mici cifre din acest sezon pentru show-ul Pro TV. Au fost chiar unele dintre cele mai mici din istoria emisiunii, deși n-a avut egal și a fost lider detașat în audiențe. 

Publicitate

Ediția de aseară, care a coincis cu prima zi de relaxare după două luni de stare de urgență și izolare forțată, a fost urmărită de două milioane de telespectatori pe minut. Au fost cu 800.000 mai puțini decât în seara de 1 mai și cu 400.000 mai puțini decât săptămâna trecută (cifre la nivelul întregii țări). 

Situația nu a fost mai roz nici pentru Antena 1, care a avut parte, de aseamenea, de o scădere consistentă de la o săptămână la alta. Doar Kanal D a fost pe plus, față de vinerea trecută.

Kanal D și Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi și trei. 

Mai sunt doar două ediții până la finala Românii au talent, din 29 mai. În premieră, show-ul nu va avea semifinală în acest sezon. În locul semifinalei, săptămâna viitoare vor fi reluări, un fel de Best of. Finală va fi, dar se va da doar între concurenții care au luat Golden Buzz. Măsurile au fost luate pe fondul restricțiilor cauzate de pandemie. 

Citește și: Românii au talent, ultimele decizii. Se sare peste semifinală. Ediție cu reluări. Cum va fi finala

Înainte de cifre detaliate, programul posturilor de pe podium pe intervalul Românii au talent:

  • Antena 1 - Chefi la cuțite (20:30)
  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) și Medici: Conducătorii orașului Florența (22:00)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.35):

NAȚIONAL. Show-ul Românii au talent a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, aseară. Totuși, cifrele emisiunii prezentate de Smiley și Pavel Bartoș a coborât și mai mult. Aseară, aproximativ două milioane de români au urmărit ultima ediție de preselecții.

Prin comparație, pe 8 mai (acum o săptămână) erau în fața televizoarelor aproximativ 2,4 milioane. Pe 1 mai erau 2,8 milioane. 

Locul secund a fost ocupat de Kanal D, care a fost pe plus, spre deosebire de celelalte două rivale. Postul Dogan a înregistrat, pe interval, o medie de 1,3 milioane de persoane, față de un milion cât avea săptămâna trecută. 

Antena 1 a completat podiumul, tot cu cifre mai mici. A scăderea a fost considerabilă, de la o săptămână la alta. Aseară, pe intervalul Românii au talent, a înregistrat o medie de 775.000 de privitori, față de 1,1 milioane pe 8 mai. 

România TV (315.000) și Antena 3 (270.000) s-au clasat pe locurile patru și cinci.  

URBAN. La orașe situația s-a menținut. Românii au talent a fost cel mai urmărit show, aseară, dar tot cu cifre mai mici. Pro TV a numărat aproximativ un milion de privitori din mediul urban, în fiecare minut, față de 1,3 milioane săptămâna trecută. 

Kanal D a fost pe locul doi, cu cifre în creștere. Postul Dogan a aduna, pe interval, o medie de 600.000 de telespectatori de la orașe, comparativ cu 500.000 pe 8 mai. 

Locul trei a ocupat de Antena 1. Postul Intact a scăzut și la orașe, comparativ cu situația în care se afla acum o săptămână. A înregistrat aseară, pe intervalul Românii au talent, o medie de 400.000 de privitori pe minut. Pe 8 număra peste jumătate de milion. 

Antena 3 (178.000), România TV (174.000) și Digi24 (100.000) a fost următoarele clasate, când la TV era emisiunea jurizată de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu și Florin Călinescu. 

COMERCIAL. La ce s-au uitat tinerii, în prima seară de relaxare a restricțiilor? Pe primul loc au pus Românii au talent, cu o medie de 330.000 de privitori. Cifra a fost în scădere, de la aproape jumătate de milion săptămâna trecută. 

Antena 1 a depășit Kanal D pe publicul comercial. Postul Intact a numărat, pe interval, o medie de 200.000 de telespectatori pe minut (pe 8 mai avea 260.000). 

Kanal D, de pe trei, a scos audiențe de aproximativ 160.000 de privitori tineri, cu câteva mii mai mult decât vinerea trecută, pe intervalul Românii au talent. 

Digi 24 a fost postul de pe locul patru (vinerea trecută ocupa poziția opt), cu 44.000 de urmăritori pe minut. Antena 3 a fost pe cinci (era pe nouă acum o săptămână), cu 30.000 de privitori tineri. România TV a fost doar pe locul nouă (era pe patru pe 8 mai), deși cifele sale au fost constante de la o săptămână la alta. 


Citește și:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puțini telespectatori față de anul trecut

2. A doua ediție (14 februarie). AUDIENȚE. Ziua îndrăgostiților i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creștere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 și Kanal D 

3. A treia ediție (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiții: cifre în creștere

4. A patra ediție (28 februarie). Românii au talent, aproape trei milioane de privitori. De șapte ori peste Antena 1

5. Romanii au talent, a cincea ediție (6 martie): peste trei milioane de telespectatori. Cifre-record și pe publicul tânăr

6. Românii au talent, a șasea ediție (13 martie)

7. Ediția șapte. Românii au talent, cele mai bune audiențe din sezon: peste 3,3 milioane de telespectatori. Romanii au consumat din plin și televiziuni de știri (20 martie)

8. Ediția opt. Puțină pauză de știri într-o seară cu Românii au talent. Cifre de trei ori mai mari decât toate stațiile de știri la un loc (27 martie)

9. Ediția nouă. Românii au talent, de șapte ori peste Antena 1. O diferență de aproape trei milioane. Cifrele serii

10. Ediția zece, sezonul zece: Românii au talent, lider detașat de audiență. Cum a fost consumul de știri?

11. Ediția a unsprezecea. Iisus din Nazareth a rupt puternic din audiența Romanii au talent, în Vinerea Mare. Cele mai mici cifre din sezon pentru show-ul Pro TV

12. Ediţia doisprezece. Românii au talent, din nou peste 3 milioane. Fără Iisus din Nazareth, Antena 1 a căzut brusc: cifre de șase ori mai mici

13. AUDIENȚE. 1 mai cu talent. Românii au talent, peste 2,8 milioane de privitori. Clasicul „Nea Mărin Miliardar”, dat de Antena 1, n-a ținut piept

14. Romanii au talent, dar audienţă în scădere. Pro TV, lider cu show-ul de talent. Antena 1, „pe plus” cu o reluare Chefi la cuțite


Audienta posturilor TV vineri, 15 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 22.35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.079.000 11.8 28.1
2 Kanal D 1.307.000 7.4 17.7
3 Antena 1 775.000 4.4 10.5
4 Romania TV 315.000 1.8 4.3
5 Antena 3 270.000 1.5 3.7
6 Prima TV 186.000 1.1 2.5
7 National TV 177.000 1.0 2.4
8 TVR 1 150.000 0.9 2.0
9 TVR 2 125.000 0.7 1.7
10 Digi 24 114.000 0.6 1.5
11 Nickelodeon 105.000 0.6 1.4
12 Realitatea Plus 105.000 0.6 1.4
13 Pro 2 94.000 0.5 1.3
14 Pro Cinema 89.000 0.5 1.2
15 Boomerang 72.000 0.4 1.0
16 Antena Stars 72.000 0.4 1.0
17 B1TV 65.000 0.4 0.9
18 Cartoon Network 65.000 0.4 0.9
19 Diva 63.000 0.4 0.8
20 AXN 62.000 0.4 0.8
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 22.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.047.000 11.0 27.3
2 Kanal D 605.000 6.4 15.8
3 Antena 1 402.000 4.2 10.5
4 Antena 3 178.000 1.9 4.6
5 Romania TV 174.000 1.8 4.5
6 Digi 24 100.000 1.0 2.6
7 National TV 92.000 1.0 2.4
8 TVR 1 84.000 0.9 2.2
9 Prima TV 79.000 0.8 2.1
10 Nickelodeon 54.000 0.6 1.4
11 Realitatea Plus 54.000 0.6 1.4
12 TVR 2 53.000 0.6 1.4
13 Diva 48.000 0.5 1.3
14 Pro 2 46.000 0.5 1.2
15 B1TV 40.000 0.4 1.0
16 Boomerang 34.000 0.4 0.9
17 Happy Channel 33.000 0.4 0.9
18 AXN 32.000 0.3 0.8
19 Cartoon Network 29.000 0.3 0.8
20 Antena Stars 28.000 0.3 0.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 22.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 332.000 7.9 26.5
2 Antena 1 199.000 4.7 15.8
3 Kanal D 158.000 3.8 12.6
4 Digi 24 44.000 1.0 3.5
5 Antena 3 30.000 0.7 2.4
6 Prima TV 30.000 0.7 2.4
7 TVR 1 26.000 0.6 2.1
8 National TV 24.000 0.6 1.9
9 Romania TV 24.000 0.6 1.9
10 Nickelodeon 23.000 0.6 1.9
11 TV1000 18.000 0.4 1.5
12 Diva 18.000 0.4 1.4
13 Realitatea Plus 16.000 0.4 1.3
14 Boomerang 14.000 0.3 1.1
15 AXN 13.000 0.3 1.1
16 TVR 2 13.000 0.3 1.1
17 TNT 13.000 0.3 1.0
18 U TV 12.000 0.3 0.9
19 Bollywood TV 11.000 0.3 0.9
20 Happy Channel 10.000 0.2 0.8
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • FInala nu va fi cu reluari, va fi doar o noua abordare. Veti fi surprinsi. Pro-ul se adapteaza si merge mai departe, sa nu cantam prohodul inca nici pentru emisiunile mari, nici pentru Pro. Iar ratingul mic de pe 15 mai... cu strazile pline de oameni relaxati brusc... trebuie judecat nu prin cifra in sine ci prin diferenta fata de locurile 2 si 3... Mai mereu cand publicul activ nu e in fata televizorului cifrele RAT scad, nimic nou.
  • Anton , fals din ce spui tu acolo deja sau anuntat pe site ca se fac inscrieri pentru sezonul urmator , nu mor cai cand vor caini se vor face in continuare atat pro cat si antena sunt multi oameni pe acest pamant care fac aerul poluat dar fiecare are dreptul la opinie teori ,conspirati etc ,
  • practic aici se pune punct si acestui program. urmatoarea conducere a protv care se va instala in vara va decide ce si cum va fi grila postului in conditi de criza economica si sanitara. banii vor fi putini, iar emisiunile scumpe vor lua o pauza. de asta nu s-au facut liveuri. sunt f scumpe si nu are cine sa cumpere destula publicitate. inventia cu finala pe reluari este jenantă. asta ca sa mai scoata niste bani fara sa cheltuiasca nimic. gaura este f mare. RGT este obosit de multa vreme si e tinut in viata cu numere de cabaret sau circ importate, care nu au nimic in comun cu romanii, in multe cazuri. de asta nu s-a putut face o finala, fiindca strainii cu golden buzz nu pot calatori. aceasta emisiune de cabaret prezentata sub forma de concurs fals nu mai poate merge inainte asa cum e acum, trebuie reinventata sau abandonata. toate au un sfarsit, iar in televiziune , de obicei, sfarsitul vine cand te astepti mai putin.
  • Iuli nu se dau alte audiente pentru ca se face Antena 1 de ras. Au fost date in alte zile doar cand ultimul sezon de Asia avea audiente foarte mari, peste Pro TV.
    Acum ca reluarile din Asia si Chefi la cutite au audiente minuscule ca o furnica, normal ca nu se mai dau. Se face Antena de ras...
  • Mi-e dor de divertisment pur.. mi-ar plăcea să se producă o emisiune de varietăți. Cred că, bine făcută, cu un “teren încălzit” în prealabil de niște vedete/actori la locul și momentul potrivit , ar face o treabă foarte bună și ar prinde la publicul din România.
  • Doar mie mi se pare penibili cei care comentează cu “Umilința, X dublu față de Y” etc? Comentarii inutile!

    @paginademedia de ce publicați audientele doar in ziua de vineri? Suntem curioși ce audiențe sunt in alte zile cu filme/emisiuni redifuzate de ProTV și Antena1
  • Mile ,tot o dai cu asia , in primul rand antenuta a avut noroc cu starea de urgenta , carantina , pro acum are stare de alerta sau cine stie ce face presedintele pana atunci , asa a facut audienta antenuta ta iar pro nu a contrat cu nimic antenuta ta nu mai face asemenea audienta doar de revelion daca se mai face asia daca se mai face nu cred ca mai face asemenea audienta ,pro normal ca nu va face 17 reting ,lumea a inceput sa iasa , Allex nu a ingropat RAT pro e bine ca mai da ,putea sa intrerupa . MILE IESI DE LA IZOLARE
  • Mile, este și era permis să te deplasezi oriunde în interes PROFESIONAL. Cât despre capacitatea Intact de a produce show-uri live, înainte înțelegeam faptul că nu are capacitate, dar acum, odată cu venirea echipei Monei, care a produs la Pro 80% din emisiuni live, nu înțeleg de ce nu se insistă mai mult pe live; probabil pentru că e vorba despre costuri. Live-ul e foarte scump.
  • @Allex pai si cum faci cu concurenții?Ii tii la distanta in public?Dar poate tine si de spatiu...
  • PRO TV a îngropat RGT. Sunt foarte supărat pe conducerea postului referitor la decizia de a nu mai produce semifinale și finala în mod tradițional! Toate celelalte state care difuzează acest format în această perioadă au produs emisiunea în mod normal, doar că fără public în platou.

Trimite un comentariu