
Scădere considerabilă a consumului de televiziune în Prime-Time, la nivelul întregii țări. În martie, posturile de televiziune înregistrau, în total, un plus de câteva sute de mii de români. Acum, tendința este în jos.
Consumul crescut de televiziune din luna martie venea pe fondul declarării stării de urgență, a unor prime săptămâni de restricții și a faptului că, seara, în prime-time, aproape toate posturile de televiziune difuzau anunțurile Grupului de Comunicare Strategică (Marcel Vela și Raed Arafat).
Situația în aprilie:
SEARA. În Prime-Time, pe toate posturile TV au fost, în aprilie, în fiecare seară, puțin peste opt milioane de români. În luna martie, numărul de telespectatori depășea 8,6 milioane de români pe minut. Diferența: o scădere de 600.000 de telespectatori.
La orașe, scăderea a fost de 260.000 de telespectatori: de la aproape 4,5 milioane în martie, la 4,2 în aprilie.
Au fost și mai puțini tineri în Prime-Time: o scădere de 130.000 de telespectatori
Citiți pe ce posturi de televiziune s-au uitat românii în Prime-Time, în luna aprilie, cu topul posturilor TV, AICI
MEDIA PE ZI. Scăderi ale consumului de televiziune în luna aprilie au fost și după media pe întreaga zi. Variațiile sunt mai mici.
În aprilie, erau 4,1 milioane de români în fața televizoarelor, toată ziua, în scădere cu 270.000 față de prima lună de carantină.
Minusuri au fost și pe publicul urban și, ceva mai mici, în rândul telespectatorilor tineri, între 18 și 49 de ani.
Citiți la ce televiziuni s-au uitat românii după media pe zi, AICI.
Audiențele posturilor TV în lunile martie și aprilie 2020, în Prime-Time (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Prime-Time | NATIONAL | URBAN | COMERCIAL |
---|---|---|---|
Martie 2020 | 8.601.000 (49) | 4.479.000 (47) | 1.591.000 (37,7) |
Aprilie 2020 | 8.015.000 (45,6) | 4.219.000 (44,3) | 1.465.000 (34,7) |
Audiențele posturilor TV în lunile martie si aprilie2020, după Media pe ZI:
Media pe ZI | NATIONAL | URBAN | COMERCIAL |
---|---|---|---|
Martie 2020 | 4.385.000 (25) | 2.283.000 (24) | 756.000 (17,9) |
Aprilie 2020 | 4.118.000 (23,44) | 2.193.000 (23) | 729.000 (17,3) |
Audiențe Prime-Time aprilie: Pro TV a scăzut, dar e tot primul. Antena 1 a crescut ușor, grație Asia Express. Unde au fost stațiile de știri?
Audiențe Media pe Zi aprilie: Cifre ușor mai mici pentru televiziuni, în aprilie, după media pe zi
Citește și: Efectele #StămAcasă: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câțiva ani de scădere continuă
Citește și: Consumul TV scade dramatic. Peste un milion de români în minus la TV în doar cinci ani
Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii