Skip to main content

Românii, mai puțin la televizor. După creșterea din martie, o scădere puternică în aprilie

 
Românii, mai puțin la televizor. După creșterea din martie, o scădere puternică în aprilie

Scădere considerabilă a consumului de televiziune în Prime-Time, la nivelul întregii țări. În martie, posturile de televiziune înregistrau, în total, un plus de câteva sute de mii de români. Acum, tendința este în jos.

Publicitate

Consumul crescut de televiziune din luna martie venea pe fondul declarării stării de urgență, a unor prime săptămâni de restricții și a faptului că, seara, în prime-time, aproape toate posturile de televiziune difuzau anunțurile Grupului de Comunicare Strategică (Marcel Vela și Raed Arafat).

Situația în aprilie:

SEARA. În Prime-Time, pe toate posturile TV au fost, în aprilie, în fiecare seară, puțin peste opt milioane de români. În luna martie, numărul de telespectatori depășea 8,6 milioane de români pe minut. Diferența: o scădere de 600.000 de telespectatori.

La orașe, scăderea a fost de 260.000 de telespectatori: de la aproape 4,5 milioane în martie, la 4,2 în aprilie.

Au fost și mai puțini tineri în Prime-Time: o scădere de 130.000 de telespectatori

Citiți pe ce posturi de televiziune s-au uitat românii în Prime-Time, în luna aprilie, cu topul posturilor TV, AICI 

MEDIA PE ZI. Scăderi ale consumului de televiziune în luna aprilie au fost și după media pe întreaga zi. Variațiile sunt mai mici.

În aprilie, erau 4,1 milioane de români în fața televizoarelor, toată ziua, în scădere cu 270.000 față de prima lună de carantină.

Minusuri au fost și pe publicul urban și, ceva mai mici, în rândul telespectatorilor tineri, între 18 și 49 de ani.

Citiți la ce televiziuni s-au uitat românii după media pe zi, AICI.

Audiențele posturilor TV în lunile martie și aprilie 2020, în Prime-Time (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):

Prime-Time   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Martie 2020 8.601.000 (49) 4.479.000 (47) 1.591.000 (37,7)
Aprilie 2020 8.015.000 (45,6) 4.219.000 (44,3) 1.465.000 (34,7)

Audiențele posturilor TV în lunile martie si aprilie2020, după Media pe ZI:

Media pe ZI   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Martie 2020 4.385.000 (25) 2.283.000 (24) 756.000 (17,9)
Aprilie 2020 4.118.000 (23,44) 2.193.000 (23) 729.000 (17,3)

 

Audiențe Prime-Time aprilie: Pro TV a scăzut, dar e tot primul. Antena 1 a crescut ușor, grație Asia Express. Unde au fost stațiile de știri?


Audiențe Media pe Zi aprilie: Cifre ușor mai mici pentru televiziuni, în aprilie, după media pe zi


Citește și: Efectele #StămAcasă: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câțiva ani de scădere continuă


Citește și: Consumul TV scade dramatic. Peste un milion de români în minus la TV în doar cinci ani


Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3


 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Oamenii s-au saturat de TV si cand vezi soarele ca bate puternic nu mai poti sa tii cont nici de Covid nici de restrictii. Cu totii am ascultat luna trecuta numai informatii despre evolutia virusului in Romania si despre ordonantele militare sa stim ce reguli trebuie sa respectam dar cu totii cred ca ne-am plictisit ca in fiecare zi sa vedem aceleasi stiri care ne umple capul si e cazul sa mai lasam TV-ul deoparte si sa iesim la aer. Eu de ceva timp am lasat-o mai moale in a privi stirile si incep sa simt ca virusul a trecut, nu mai aud toata ziua de el si cand circul pe drum traficul pare normal, masini multe si oamenii la fel umbla singura diferenta ce imi aduce aminte de virus sunt mastile pe fetele oamenilor.

Trimite un comentariu