Skip to main content

AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3

 
AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3

AUDIENȚE. Consumul de știri s-a schimbat în timpul stării de urgență cauzate de pandemia de coronavirus. Potrivit datelor Paginademedia.ro, Digi 24 este cel mai urmărit post de știri atunci când se fac anunțurile importante.

Publicitate

Aseară, de exemplu, la anunțul de la ora 19.00 al premierului Ludovic Orban, cele mai urmărite stații au fost Antena 1, Pro TV și, pe locul al treilea, Digi 24.

Digi 24 a fost pe locul trei și cea mai urmărită stație de știri, cu cifre de aproape două ori mai mari decât Antena 3. După ce, sâmbătă, Digi înregistra cele mai mari audiențe din istoria stației, cu anunțul despre Ordonanța militară, recordul a fost depășit aseară.

Detalii, în continuare:

Cifrele pe toate stațiile de știri au fost aseară foarte ridicate. Și la intervenția de la ora 19.00 a lui Ludovic Orban, dar și la anunțul Ordonanței militare făcut de ministrul Marcel Vela și de Raed Arafat la ora 22.00.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele celor două intervenții important de aseară:

1. Ludovic Orban, intervenție văzută de peste 6 milioane de români

Peste 6,4 milioane de români s-au uitat aseară la intervenția premierului Victor Orban, de la ora 19.00.

Cei mai mulți la Antena 1 (1,9 milioane), la Pro TV (1,7 milioane) și la Digi 24 (850.000 de români pe post).

Pentru Digi 24, a fost un nou record de audiență: cu vârfuri de aproape 900.000 de români, au fost cele mai mari cifre din istoria stației (după ce un alt vârf a fost atins sâmbătă seara, tot la un anunț al oficialilor, după cum Paginademedia.ro a scris aici).

Audiența Digi 24 a fost de aproape două ori mai mare decât a Antenei 3 (470.000) și mult peste România TV (505.000).

Interesantă este structura publicului la stațiile de știri:

  • Aproape un sfert din publicul Digi 24 a fost din segmentul comercial (220.000 din 850.000)
  • În cazul Antena 3, din totalul de 470.000 de români pe post, doar 56.000 au fost între 18 și 49 de ani.
  • La România TV, din totalul de 505.000 de români, doar 62.000 au fost din publicul comercial urban tânăr.

Premierul Ludovic Orban a susținut, aseară, o conferință de presă la Palatul Victoria. Printre altele, a anunțat că rezultatul său la testul pentru Coronavirus este negativ. A anunțat, pe scurt, ordonața militară 3, care restricționează deplasarea persoanelor în vârstă de acasă.

2. Marcel Vela și Raed Arafat. Ordonanța militară de la ora 22.00. Cum s-au uitat românii?

Cifre mari pentru posturile TV și stațiile de știri și la ora 22.00, la anunțul făcut de Raed Arafat și Marcel Vela.

Peste două milioane de români au văzut anunțul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.

Digi 24 a fost pe poziția a treia și la acest anunț cu o medie de 675.000 de români în fața televizoarelor.

A fost și de această dată cea mai urmărită stație de știri la distanță de Antena 3 (440.000) și de România TV (350.000).

Raed Arafat (Secretar de stat) și Marcel Vela (Ministru de Interne) au detaliat noile măsuri de siguranță pentru populație din ordonața militară 3. Printre altele, au spus că circulația persoanelor peste 65 de ani este permisă numai între orele 11.00 și 13.00, pentru deplasarea pentru cumpărarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază, pentru asistență medicală, pentru îngrjirea unui minor, pentru necesitățile animalelor.

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.874.000 10.7 20.3
2 Pro TV 1.673.000 9.5 18.1
3 Digi 24 854.000 4.9 9.3
4 Kanal D 792.000 4.5 8.6
5 Romania TV 505.000 2.9 5.5
6 Antena 3 470.000 2.7 5.1
7 Prima TV 333.000 1.9 3.6
8 Pro Cinema 301.000 1.7 3.3
9 National TV 272.000 1.5 2.9
10 B1TV 139.000 0.8 1.5
11 Antena Stars 137.000 0.8 1.5
12 Boomerang 111.000 0.6 1.2
13 Realitatea Plus 110.000 0.6 1.2
14 Cartoon Network 93.000 0.5 1
15 Nickelodeon 89.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 925.000 9.7 19.9
2 Antena 1 797.000 8.4 17.2
3 Digi 24 539.000 5.7 11.6
4 Antena 3 350.000 3.7 7.5
5 Kanal D 311.000 3.3 6.7
6 Romania TV 275.000 2.9 5.9
7 National TV 157.000 1.6 3.4
8 Prima TV 109.000 1.1 2.3
9 Pro Cinema 94.000 1 2
10 B1TV 82.000 0.9 1.8
11 Realitatea Plus 68.000 0.7 1.5
12 Antena Stars 63.000 0.7 1.3
13 Cartoon Network 55.000 0.6 1.2
14 TVR 2 52.000 0.5 1.1
15 Diva 50.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 421.000 10 25.3
2 Antena 1 316.000 7.5 19
3 Digi 24 222.000 5.2 13.3
4 Kanal D 114.000 2.7 6.9
5 Romania TV 62.000 1.5 3.7
6 Antena 3 56.000 1.3 3.4
7 Pro Cinema 54.000 1.3 3.3
8 National TV 32.000 0.8 1.9
9 Prima TV 25.000 0.6 1.5
10 B1TV 23.000 0.6 1.4
11 Paramount 23.000 0.5 1.4
12 Antena Stars 20.000 0.5 1.2
13 Realitatea Plus 17.000 0.4 1
14 Disney Junior 17.000 0.4 1
15 TVR 2 16.000 0.4 0.9
 

Al doilea anunț important al serii a fost făcut la ora 22.00, de către ministrul de interne Marcel Vela și de către Raed Arafat.

Peste două milioane de români au văzut anunțul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.

Digi 24 a fost pe poziția a treia și la acest anunț cu o medie de 675.000 de români în fața televizoarelor. A fost și de această dată cea mai urmărită stație de știri la distanță de Antena 3 (440.000) și de România TV (350.000).

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.043.000 11.6 23.1
2 Antena 1 1.522.000 8.7 17.2
3 Kanal D 1.259.000 7.2 14.2
4 Digi 24 675.000 3.8 7.6
5 Antena 3 439.000 2.5 5
6 Romania TV 348.000 2 3.9
7 Prima TV 229.000 1.3 2.6
8 National TV 187.000 1.1 2.1
9 Pro Cinema 181.000 1 2
10 Realitatea Plus 160.000 0.9 1.8
11 Happy Channel 126.000 0.7 1.4
12 TVR 1 112.000 0.6 1.3
13 Antena Stars 91.000 0.5 1
14 TVR 3 82.000 0.5 0.9
15 B1TV 78.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.054.000 11.1 21.6
2 Antena 1 914.000 9.6 18.8
3 Kanal D 538.000 5.6 11
4 Digi 24 453.000 4.8 9.3
5 Antena 3 315.000 3.3 6.5
6 Romania TV 217.000 2.3 4.5
7 Prima TV 117.000 1.2 2.4
8 National TV 112.000 1.2 2.3
9 Realitatea Plus 99.000 1 2
10 Pro Cinema 81.000 0.8 1.7
11 TVR 3 57.000 0.6 1.2
12 Antena Stars 52.000 0.5 1.1
13 TVR 1 50.000 0.5 1
14 Diva 44.000 0.5 0.9
15 Boomerang 44.000 0.5 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 468.000 11.1 25
2 Pro TV 448.000 10.6 23.9
3 Digi 24 210.000 5 11.2
4 Kanal D 165.000 3.9 8.8
5 Antena 3 67.000 1.6 3.6
6 Romania TV 46.000 1.1 2.4
7 National TV 37.000 0.9 2
8 Realitatea Plus 30.000 0.7 1.6
9 Pro Cinema 30.000 0.7 1.6
10 Prima TV 27.000 0.6 1.5
11 TVR 3 25.000 0.6 1.3
12 Boomerang 24.000 0.6 1.3
13 Bollywood TV 20.000 0.5 1.1
14 Antena Stars 16.000 0.4 0.9
15 Happy Channel 15.000 0.3 0.8

Citește și: AUDIENTE. Șase milioane de români la TV la anunțul cu măsurile de aseară. Pe ce posturi? Digi 24, cea mai mare audiență din istoria stației

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu, cu siguranță tăierile de salarii de la Antene nu au nicio legătură. E doar simplă întâmplare!
    Si, ce să vezi, Antenele cică au luat o mulțime de oameni de la Digi. Se pare că și-au luat....tzepă!
  • Daca in aceste condiții, când toată lumea este in casa, Digi 24 a ajuns să aibă aproape același numar de telespectatori cat au împreună A3 și Raitarutv, înseamnă că mai avem o șansă ca nație !
    Altfel spus, faptul că cele 2 posturi au audiențe mai bune in vremuri normale nu se datorează conținutului, ci faptului că majoritatea populației are treburi mai importante decât să-l soarbă din ochi pe Ciutacu, Gâdea, Badea etc..
  • @Mile in locul tau mi-ar fi rusine sa ma laud ca urmaresc Antena si sa te lauzi ca Acces direct rupe avand in vedere ce specimene promoveaza, asta caracterizeaza si nivelul tau de inteligenta. In momentul de fata nu mai e unde , cine se uita, la stiri se prezinta aceleasi probleme pe toate posturile, nu mai conteaza cine face mai multa audienta, dar parca acesti indivizi ce comenteaza pe aici traiesc numai din audienta. Mai iesiti cu capul din televizor si priviti si viata reala ca e intr-o situatie critica.
  • Mile la voi creste pe baza inteligentei voastre mai ales cei care urmaresc vulpita ca sa-ti dai seama ce fel de oameni urmaresc antena
  • La 19 la Antena,scuze
    Apropo,se vede targetul prezentatorilor la Observator, pentru cine pricepe

Trimite un comentariu