Skip to main content

Mondenul Alex Bogdan, ciobanul Niţă lângă "fostul" cioban Ghiţă. De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe şi nu Ciobanul Ghiţă?

 
Mondenul Alex Bogdan, ciobanul Niţă lângă "fostul" cioban Ghiţă. De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe şi nu Ciobanul Ghiţă?

Ciobanul Niţă şi Ciobanul Ghiţă. Pardon, acum este "Ciobanul Gheorghe". Doi ciobani sunt acum protagoniştii reclamelor Telekom. Unul este real, celălalt, actor.

Publicitate

Unul este nou venit: "Niţă". Celălalt este un "veteran" al reclamelor: Ghiţă (pe când era la Vodafone), acum Gheorghe.

De ce, în continuare:

Un actor cunoscut pentru apariţiile TV a fost cooptat în reclamele Telekom. Este vorba de Alex Bogdan, fost membru al echipei de la Mondenii, pe vremuri, apoi actor în mai multe producţii de televiziune (printre care şi serialul Mangaliţa, de la Antena 1).

Alex Bogdan este, în reclame, "ciobanul Niţă" şi al are ca partener pe cel cunoscut drept Ghiţă Ciobanul. Cei doi apar atât în spoturile TV, dar şi într-un serial online pe care operatorul îl va lansa în perioada următoare pe platforma online Telekonomy (acesta fiind şi conceptul campaniei lansate de curând).

De ce Ciobanul Ghiţă este, acum, Ciobanul Gheorghe?

Motivele ţin de "lipirea" numelui "Ciobanul Ghiţă "de brandul Vodafone, cel care a lansat reclamele care l-au făcut celebru pe cioban.

A existat vreo notificare de la Vodafone?

"Nu, nu a fost nicio notificare", a răspuns la întrebarea Paginademedia.ro Andreas Elsner, director executiv comercial pe segmentul rezidenţial Telekom.

El a precizat că au optat pentru "Gheorghe" pentru că existau deja "platforme" legate de numele Ghiţă Ciobanul. Să nu existe confuzii.

Ne notat că Ghiţă Ciobanul a fost, în urmă cu şapte ani personajul unei campanii de impact derulate de compania Vodafone.

Ce este Telekonomie?

Noua platformă de comunicare a Telekom este centrată pe conceptul "Telekonomie". În curând, ca fi lansat şi un site cu acest nume, unde "Ciobanul Niţă" Alex Bogdan şi Ciobanul Gheorghe vor avea un serial.

Ce spune compania despre serial şi concept:

  • "Show-ul Telekonomie le va aduce acestora săptămânal exemple concrete şi din alte domenii, despre cum pot tăia costurile, dar nu şi beneficiile."
  • Show-ul va fi lansat în perioada următoare pe website-ul Telekom şi va fi comunicat şi pe canalele Social Media ale companiei.
  • Îşi propune "susţinerea modalităţii inteligente de a realiza economii, ca o practică benefică în perioadă post-coronavirus marcată de incertitudinea redresării economiei în timp scurt".

Câteva din spoturile TV cu cei doi ciobani:


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Silviu Silviu
    Poate sa i se schimbe numele in Ciobanul escroc de la Telekom. Cand mergi la escroci, asa e :)
  • dan dan
    @Iordache Andrei
    Alex Bogdan este, în reclame, "ciobanul Niță" și al are ca partener pe cel cunoscut drept Ghiță Ciobanul.”
    Gasiti greseala frazei... al
  • Iordache Andrei Iordache Andrei
    “Alex Bogdan este, în reclame, "ciobanul Niță" și al are ca partener pe cel cunoscut drept Ghiță Ciobanul.”
    Gasiti greseala frazei.
  • Mazgda Mazgda
    Supara adevarul nu? Hahahaha
    Antenuta scadere cu 3 puncte in mai
    Pro lider 7 zile din 7 , umilinta
  • Andrei Andrei
    Deci în România,două companii mari de Telekom,recunoscute la nivel mondial,se bat pe un cioban.Bravo.De asta,în România,se numește Telekom și nu T Mobile.
  • Mile Mile
    A comentat cineva , nu sunt comentarii
  • AiUmor? AiUmor?
    Salut ***
    Esti suparat de nu comentezi pe stirile cu audienta mai si cele de sambata cu umorul de 2 leuti?

    Naiumor de 2 parale dezastru , umilinta , ha ha ha , au chemat-o pe ***a poate ridica audienta , dar teapa, hahahaha
    si in mai scadere de 3 puncte , vai de mile
  • Mile Mile
    Chiar sunt bune , la ce te publicitate se face in romania te face sa le apreciezi și să rămâi pe post

Trimite un comentariu

sus