Skip to main content

Mondenul Alex Bogdan, ciobanul Niță lângă "fostul" cioban Ghiță. De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe și nu Ciobanul Ghiță?

 
Mondenul Alex Bogdan, ciobanul Niță lângă "fostul" cioban Ghiță. De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe și nu Ciobanul Ghiță?

Ciobanul Niță și Ciobanul Ghiță. Pardon, acum este "Ciobanul Gheorghe". Doi ciobani sunt acum protagoniștii reclamelor Telekom. Unul este real, celălalt, actor.

Publicitate

Unul este nou venit: "Niță". Celălalt este un "veteran" al reclamelor: Ghiță (pe când era la Vodafone), acum Gheorghe.

De ce, în continuare:

Un actor cunoscut pentru aparițiile TV a fost cooptat în reclamele Telekom. Este vorba de Alex Bogdan, fost membru al echipei de la Mondenii, pe vremuri, apoi actor în mai multe producții de televiziune (printre care și serialul Mangalița, de la Antena 1).

Alex Bogdan este, în reclame, "ciobanul Niță" și al are ca partener pe cel cunoscut drept Ghiță Ciobanul. Cei doi apar atât în spoturile TV, dar și într-un serial online pe care operatorul îl va lansa în perioada următoare pe platforma online Telekonomy (acesta fiind și conceptul campaniei lansate de curând).

De ce Ciobanul Ghiță este, acum, Ciobanul Gheorghe?

Motivele țin de "lipirea" numelui "Ciobanul Ghiță "de brandul Vodafone, cel care a lansat reclamele care l-au făcut celebru pe cioban.

A existat vreo notificare de la Vodafone?

"Nu, nu a fost nicio notificare", a răspuns la întrebarea Paginademedia.ro Andreas Elsner, director executiv comercial pe segmentul rezidențial Telekom.

El a precizat că au optat pentru "Gheorghe" pentru că existau deja "platforme" legate de numele Ghiță Ciobanul. Să nu existe confuzii.

Ne notat că Ghiță Ciobanul a fost, în urmă cu șapte ani personajul unei campanii de impact derulate de compania Vodafone.

Ce este Telekonomie?

Noua platformă de comunicare a Telekom este centrată pe conceptul "Telekonomie". În curând, ca fi lansat și un site cu acest nume, unde "Ciobanul Niță" Alex Bogdan și Ciobanul Gheorghe vor avea un serial.

Ce spune compania despre serial și concept:

  • "Show-ul Telekonomie le va aduce acestora săptămânal exemple concrete și din alte domenii, despre cum pot tăia costurile, dar nu și beneficiile."
  • Show-ul va fi lansat în perioada următoare pe website-ul Telekom și va fi comunicat și pe canalele Social Media ale companiei.
  • Își propune "susținerea modalității inteligente de a realiza economii, ca o practică benefică în perioadă post-coronavirus marcată de incertitudinea redresării economiei în timp scurt".

Câteva din spoturile TV cu cei doi ciobani:


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Deci în România,două companii mari de Telekom,recunoscute la nivel mondial,se bat pe un cioban.Bravo.De asta,în România,se numește Telekom și nu T Mobile.
  • Salut ***
    Esti suparat de nu comentezi pe stirile cu audienta mai si cele de sambata cu umorul de 2 leuti?

    Naiumor de 2 parale dezastru , umilinta , ha ha ha , au chemat-o pe ***a poate ridica audienta , dar teapa, hahahaha
    si in mai scadere de 3 puncte , vai de mile
  • Chiar sunt bune , la ce te publicitate se face in romania te face sa le apreciezi și să rămâi pe post

Trimite un comentariu