Skip to main content

Lansare de smartphone cu producţii filmate cu smartphone. Buhnici, Ceuşan, Morodan sau Grebenicean, în campanie

 
Lansare de smartphone cu producţii filmate cu smartphone. Buhnici, Ceuşan, Morodan sau Grebenicean, în campanie

Telefoanele OPPO s-au lansat în România printr-o campanie online în care o serie de filme au fost realizate, în cea mai mare parte, cu modelele brandului de smartphone.

Publicitate

George Buhnici, Ana Morodan, Alina Ceuşan, Carmen Grebenişan, Petru Păun şi Alex Petricean sunt printre numele care au apărut într-o serie de Masterclass-uri pe diverse teme, filmate cu OPPO.

Tot ca parte a campaniei de lansare, evenimentul Elle New Media Awards 2020 a fost filmat în întregime cu telefoanele nou-lansate pe piaţa românească.

Detalii, în continuare:

Campania s-a derulat cu tagline-ul "You are art. You are OPPO", iar principala tactică din mixul de comunicare au fost 5 Masterclass-uri filmate integral cu smartphone-uri.

Temele de Masterclass, cu filmele postate pe contul OPPO: Personal branding, Tech @Work, Digital creation, Crafting your wellness şi New Gastronomy.

Lansarea locală a fost gestionată de agenţia de comunicare Echipa de PR, împreună cu agenţia de media United Media şi cu agenţia de social media Heist Industries.

Totodată, masterclass-urile OPPO au fost dezvoltate împreună cu echipa agenţiei de producţie video Diud.

Câteva dintre filme:

George Buhnici

Alina Ceuşan

Ana Morodan

Alex Petricean

De ce acest concept?

Mihaela Munteanu, Ehipa de PR:

“Lansarea pe plan local a OPPO a reprezentat o provocare foarte mare fiindcă a venit într-o perioadă în care toată lumea era concentrată şi îngrijorată din cauza pandemiei. Cum poţi să fii relevant ca brand, mai ales unul nou lansat?

În primul rând, încercând să înţelegi publicul local şi să îl ajuţi să treacă mai uşor şi mai cu folos peste aceste luni atipice.

Am încercat să le arătăm consumatorilor cum îşi pot cultiva pasiunile sau cum se pot dezvolta profesional prin intermediul tehnologiei, iar obiectivul nostru a fost să creăm conţinut valoros. Ne mândrim că, în momentul de faţă, peste 90% din conţinutul realizat în cadrul campaniei a fost filmat sau fotografiat cu smartphone-urile OPPO, Find X2 şi Reno3 Pro”.

Alexandra Răuţ, Green Leaves Technical, Brand Manager OPPO:

"Pentru lansarea locală a brandului OPPO ne-am dorit foarte mult să arătăm cât de uşor este pentru creatorii de conţinut să transforme rezultatul muncii lor în adevărate opere de artă. Aşa a apărut campania <You are art. You are OPPO>.

În afară de aceste componente, lansare a inclus şi alte proiecte speciale împreună cu publicaţii sau influenceri din life-style, fotografie sau cinematografie."

Cum s-a filmat?

Andrei Gheorghe, regizor şi manager Diud:

,,Fiind vorba de un proiect cu setup, echipă şi lumină de standard cinematografic, prima etapă a fost testarea. Ne-a prins din prima funcţia video de Bokeh, am ştiut că este un produs special şi chiar dacă urmează să filmăm un proiect mare, are toate şansele să iasă bine şi creativ.

În total am filmat cu 5 telefoane, iar materialele finale conţin imagini trase cu toate obiectivele şi la diverse frame rate-uri: timelapse, viteză normală, slow motion.

Ca regizor, mă avantajează foarte tare mobilitatea şi diversitatea de unghiuri de care dispui pe un telefon mobil. Nu mai zic de faptul că lumea este obişnuită să se filmeze cu telefonul, iar atunci dispare frica de cameră, te poţi “apropia” mai uşor de oameni.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce vedetă și-au mai găsit și ei, pe Buhnici. Individul care nici nu se uită la un produs dacă producătorul nu l-a plătit să o facă. Sper să se înece în propriul succes cu lewd-urile postate pe Instagram-ul Cavaleria, cu Tech Tips de la Radu Neagu care îți recomandă defragmentarea SSD-ului, și podcasturile cu boșorogi fără nicio valoare, cu care vorbește absolut nimic interesant timp de o oră jumătate. Așa că hai ***, corporate whore.
  • Și? Ati observat vreun "P" sau add la vreuna din postările lor de pe Instagram? A, la ei nu e important. Doar la Esca.
  • Tot iPhone-ul bate orice la camera/video, mai ales iPhone 11.

    Singurul mare dezavantaj este bateria. Bineînțeles, haterii vor spune că și prețul, dar nu oricine își permite un telefon bun doar pentru a da scroll pe Facebook și Instagram

Trimite un comentariu

sus