Skip to main content

Lansare de smartphone cu producții filmate cu smartphone. Buhnici, Ceușan, Morodan sau Grebenicean, în campanie

 
Lansare de smartphone cu producții filmate cu smartphone. Buhnici, Ceușan, Morodan sau Grebenicean, în campanie

Telefoanele OPPO s-au lansat în România printr-o campanie online în care o serie de filme au fost realizate, în cea mai mare parte, cu modelele brandului de smartphone.

George Buhnici, Ana Morodan, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Petru Păun și Alex Petricean sunt printre numele care au apărut într-o serie de Masterclass-uri pe diverse teme, filmate cu OPPO.

Publicitate

Tot ca parte a campaniei de lansare, evenimentul Elle New Media Awards 2020 a fost filmat în întregime cu telefoanele nou-lansate pe piața românească.

Detalii, în continuare:

Campania s-a derulat cu tagline-ul "You are art. You are OPPO", iar principala tactică din mixul de comunicare au fost 5 Masterclass-uri filmate integral cu smartphone-uri.

Temele de Masterclass, cu filmele postate pe contul OPPO: Personal branding, Tech @Work, Digital creation, Crafting your wellness și New Gastronomy.

Lansarea locală a fost gestionată de agenția de comunicare Echipa de PR, împreună cu agenția de media United Media și cu agenția de social media Heist Industries.

Totodată, masterclass-urile OPPO au fost dezvoltate împreună cu echipa agenției de producție video Diud.

Câteva dintre filme:

George Buhnici

Alina Ceușan

Ana Morodan

Alex Petricean

De ce acest concept?

Mihaela Munteanu, Ehipa de PR:

“Lansarea pe plan local a OPPO a reprezentat o provocare foarte mare fiindcă a venit într-o perioadă în care toată lumea era concentrată și îngrijorată din cauza pandemiei. Cum poți să fii relevant ca brand, mai ales unul nou lansat?

În primul rând, încercând să înțelegi publicul local și să îl ajuți să treacă mai ușor și mai cu folos peste aceste luni atipice.

Am încercat să le arătăm consumatorilor cum își pot cultiva pasiunile sau cum se pot dezvolta profesional prin intermediul tehnologiei, iar obiectivul nostru a fost să creăm conținut valoros. Ne mândrim că, în momentul de față, peste 90% din conținutul realizat în cadrul campaniei a fost filmat sau fotografiat cu smartphone-urile OPPO, Find X2 și Reno3 Pro”. 

Alexandra Răuț, Green Leaves Technical, Brand Manager OPPO:

"Pentru lansarea locală a brandului OPPO ne-am dorit foarte mult să arătăm cât de ușor este pentru creatorii de conținut să transforme rezultatul muncii lor în adevărate opere de artă. Așa a apărut campania <You are art. You are OPPO>.

În afară de aceste componente, lansare a inclus și alte proiecte speciale împreună cu publicații sau influenceri din life-style, fotografie sau cinematografie."

Cum s-a filmat?

Andrei Gheorghe, regizor și manager Diud:

,,Fiind vorba de un proiect cu setup, echipă și lumină de standard cinematografic, prima etapă a fost testarea. Ne-a prins din prima funcția video de Bokeh, am știut că este un produs special și chiar dacă urmează să filmăm un proiect mare, are toate șansele să iasă bine și creativ.

În total am filmat cu 5 telefoane, iar materialele finale conțin imagini trase cu toate obiectivele și la diverse frame rate-uri: timelapse, viteză normală, slow motion.

Ca regizor, mă avantajează foarte tare mobilitatea și diversitatea de unghiuri de care dispui pe un telefon mobil. Nu mai zic de faptul că lumea este obișnuită să se filmeze cu telefonul, iar atunci dispare frica de cameră, te poți “apropia” mai ușor de oameni.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce vedetă și-au mai găsit și ei, pe Buhnici. Individul care nici nu se uită la un produs dacă producătorul nu l-a plătit să o facă. Sper să se înece în propriul succes cu lewd-urile postate pe Instagram-ul Cavaleria, cu Tech Tips de la Radu Neagu care îți recomandă defragmentarea SSD-ului, și podcasturile cu boșorogi fără nicio valoare, cu care vorbește absolut nimic interesant timp de o oră jumătate. Așa că hai ***, corporate whore.
  • Și? Ati observat vreun "P" sau add la vreuna din postările lor de pe Instagram? A, la ei nu e important. Doar la Esca.
  • Tot iPhone-ul bate orice la camera/video, mai ales iPhone 11.

    Singurul mare dezavantaj este bateria. Bineînțeles, haterii vor spune că și prețul, dar nu oricine își permite un telefon bun doar pentru a da scroll pe Facebook și Instagram

Trimite un comentariu