Skip to main content

COMUNICAT. Divizia de marketing externalizat a agenţiei The Public Advisors la un an de activitate: expertiză în FMCG, real estate, automotive şi sectorul nonguvernamental

 
Raluca Mihălăchioiu şi Simona Dan, fondatoare The Public Advisors
Raluca Mihălăchioiu şi Simona Dan, fondatoare The Public Advisors

COMUNICAT. Agenţia de relaţii publice şi comunicare, The Public Advisors, şi-a extins anul trecut portofoliul cu o divizie integrată de marketing. Aceasta completează aria de servicii oferite clienţilor. În primul an de activitate, The Public Advisors a gestionat campanii de marketing externalizat pentru clienţi din FMCG, real estate, automotive şi sectorul nonguvernamental.

Publicitate

Clienţii pot beneficia de consultanţă integrată de Marketing şi PR, cu un singur punct de contact, beneficiind de expertiza garantată a consultanţilor, implementare 360° şi posibilitatea relocării temporare in-house a unui expert.

„Completarea cu această nouă componentă de marketing externalizat a portofoliului de servicii pe care le furnizăm clienţilor a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, dar şi ca o confirmare a trendului spre care se îndreaptă industria comunicării, în ansamblu.

După mai multe solicitări din partea clienţilor de a implementa şi proiecte de marketing, am simţit că este o nevoie în piaţă de a oferi companiilor şi această opţiune. Atât sectorul de marketing, cât şi cel de comunicare, şi-au extins sfera de acoperire şi se adresează de multe ori aceluiaşi public, din ce în ce mai numeros.

Astfel că juxtapunerea acestor domenii reprezintă un aspect prin care comunicarea se poate adapta şi poate răspunde la nevoile actuale ale mediului de business”, spune Simona Dan, Managing Partner, The Public Advisors.

În prezent, prin divizia de marketing externalizat, The Public Advisors deserveşte atât clienţi aflaţi deja în portofoliu, dar şi clienţi noi, exclusiv pentru astfel de activităţi.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

Cele mai accesate servicii sunt cercetare şi analiză, crearea şi coordonarea strategiei de brand, implementarea acesteia atât pe mediile offline, cât şi online.

„Coordonarea dintre PR şi Marketing oferă oricărui business o mai mare siguranţă şi un control mai bun în ceea ce priveşte diseminarea mesajelor. Aceste două domenii au fost dintotdeauna interconectate, însă în ultimii ani am simţit în rândul companiilor o şi mai mare nevoie de a le îngloba.

Chiar şi la nivel internaţional, majoritatea specialiştilor în comunicare consideră că relaţia dintre PR şi Marketing va deveni mult mai firească şi va contribui definitoriu la eficientizarea comunicării.

După o perioadă provocatoare pentru bugetele de marketing, observăm o relansare a campaniilor, inclusiv în mediul offline.

Cu siguranţă, cei 13 ani de experienţă în comunicare pe industrii diverse ne oferă capacitatea de a ne adapta oricărui business şi de a înţelege rapid nevoile clienţilor, astfel încât să devenim un partener de încredere pentru derularea întregului proces de marketing”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner, The Public Advisors.

În SUA, aproape două treimi din companii deja externalizează în mod constant toate sau o parte din activităţile lor de marketing către agenţii, majoritatea alegând contracte pe termen lung (53%), restul optând pentru colaborări punctuale, pe anumite proiecte. Solicitările de expertiză externă pentru activităţile de marketing sunt adresate de companii indiferent de dimensiune sau industrie, inclusiv de antreprenori.

Acest lucru confirmă faptul că mediul de afaceri pune un accent important pe expertiza şi know-how-ul agenţiilor în ceea ce priveşte planurile lor de dezvoltare, atât din punct de vedere strategic, cât şi operaţional, dar şi în contextul peisajului media actual din ce în ce mai complex.

Marketingul pentru asociaţii şi ONG-uri, deşi se află la început de drum, devine o expertiză tot mai relevantă, acestea înţelegându-i contribuţia în realizarea obiectivelor. La nivel european, 37% dintre ONG-uri au întreprins şi campanii de marketing. Dintre acestea, 43% au fost realizate printr-un departament de Marketing, 37% direct de către Management şi 19% au externalizat către alţi profesionişti din afara asociaţiei.

Despre The Public Advisors:

Agenţia The Public Advisors are treisprezece ani de experienţă pe piaţa de comunicare din România şi este formată dintr-o echipă de specialişti în comunicare pasionaţi de orchestrarea armonioasă a relaţiilor dintre brand şi consumatori.

Promisiunea pe care o fac clienţilor se îndreaptă către construirea unei reputaţii durabile prin experienţe relevante.

Portofoliul de clienţi: Bosch România, BNP Paribas Personal Finance România, Euler Hermes România – parte a grupului Allianz, HAGAG Development Europe, P3 Logistic Parks, Asociaţia Zi de Bine, Centrul de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutritie, Ideologiq, Alevia, the date., brio.ro, SofMedica, Anadolu, Asociaţia Mai mult Verde, Asociaţia Berarii României, Unilever (Clear), CVW Technologies.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus