Skip to main content

Nuntă cu audiență. Antena 1, lider cu finala show-ului matrimonial „Mireasa”. Câți români s-au uitat la emisiunea cu Diana Dumitrescu?

 
Nuntă cu audiență. Antena 1, lider cu finala show-ului matrimonial „Mireasa”. Câți români s-au uitat la emisiunea cu Diana Dumitrescu?

AUDIENȚE. S-a aflat „Mireasa” și lumea s-a uitat. Mireasa, emisiunea prezentată de Diana Dumitrescu, a ajuns la final. Show-ul a pus postul Antena 1 pe primul loc în audiențe sâmbătă, după-amiază. 

Peste jumătate de milion de telespectatori a stat cu ochii pe TV când s-au decis câștigătorii de la Mireasa: Andra și Armando, cei care au făcut nuntă în direct și au plecat acasă cu premiul de 40.000 de euro.

Publicitate

Postul Intact a fost lider detașat la nivel național și în mediul urban, însă pe comercial Pro TV i-a suflat în ceafă. 

Ediția de sâmbătă a fost finala primului sezon Mireasa, show care a mai fost la televizor cu titlul Mireasa pentru fiul meu. Reamintim că postul Antena 1 a reluat formatul Mireasă pentru fiul meu, după trei ani de pauză. Emisiunea a revenit cu un nume nou - Mireasa, dar și cu o gazdă nouă - Diana Dumitrescu.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00):

NAȚIONAL. Finala show-ului Mireasa a pus Antena 1 pe primul loc în topul audiențelor, sâmbătă după-amiaza. Peste jumătate de milion de oameni, din toată țara, au urmărit nunțile făcute în direct (în afară de câștigători, alți doi concurenți s-au căsătorit în direct). 

Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu 430.000 de privitori pe minut, în medie. 

Postul de știri România TV a fost locul trei, la distanța considerabilă de lider - 320.000 de telespectatori, în medie. 

Pro TV, cu cifre la jumătate față de primul loc, s-a regăsit în clasament pe locul patru. A înregistrat, pe intervalul Mireasa, o medie de 277.000 de telespectatori pe minut. 

Antena 3 a completat topul primelor cinci posturi din clasament sâmbătă după-masa, cu o medie de 236.000 de urmăritori. 

URBAN. Show-ul matrimonial a fost urmărit și la orașe. Mireasa a pus Antena 1 pe primul loc și în mediul urban, cu o medie de 232.000 de persoane pe minut. 

România TV a ocupat locul doi, cu doar 2.000 de telespectatori peste Kanal D. Diferența înregistrată la nivel național între primele două clasate s-a mai diminuat la orașe. RTV a adunat o audiență medie de 172.000 de persoane. 

Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 170.000 de telespectatori, pe minut, pe intervalul emisiunii de la Antena 1. 

Pro TV a fost tot pe patru și tot cu audiențe aproape la jumătate față de Antena 1, pe interval. A adunat 140.000 de oameni în fața televizoarelor, pe intervalul Mireasa. 

Antena 3 a completat și la orașe topul primelor cinci, cu o medie de 120.000 de persoane, în medie. 

COMERCIAL. La ce s-au uitat tinerii sâmbătă după-amiază? Spre deosebire de celelalte targeturi, pe segmentul comercial primele două locuri au fost apropiate, iar diferența a fost destul de mică. 

Primul loc a fost ocupat tot de Antena 1 și finala Mireasa, care a adunat o medie de 70.000 de privitori pe minut.

Pro TV a urcat pe locul doi, peste Kanal D și Antena 3. A adunat, pe intervalul Mireasa, o medie de 60.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Kanal D a completat podiumul - 52.000 de persoane. Antena 3 a fost pe patru, cu o medie de 27.000 de urmăritori, urmat imediat de Digi24 - 25.000 de telespectatori. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 553.000 3.1 14.5
2 Kanal D 429.000 2.4 11.3
3 Romania TV 317.000 1.8 8.3
4 Pro TV 277.000 1.6 7.3
5 Antena 3 236.000 1.3 6.2
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 232.000 2.4 12
2 Romania TV 172.000 1.8 8.9
3 Kanal D 170.000 1.8 8.8
4 Pro TV 139.000 1.5 7.2
5 Antena 3 120.000 1.3 6.2
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 69.000 1.6 13.3
2 Pro TV 59.000 1.4 11.3
3 Kanal D 52.000 1.2 10
4 Antena 3 27.000 0.6 5.1
5 Digi 24 25.000 0.6 4.8
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu