Skip to main content

VIDEO. Ion, Maria și Penny. Campanie de rebranding. Ce agenție semnează campania? Cum arată noul logo?

 
VIDEO. Ion, Maria și Penny. Campanie de rebranding. Ce agenție semnează campania? Cum arată noul logo?

VIDEO. Schimbare pentru retailerul Penny Market. În urma unui proces de rebranding, Penny Market devine Penny., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.”

Publicitate

Se lansează și un spot nou, făcut de Papaya. Cu Ion și Maria personaje principale.

Conceptul nou de comunicare are campanie integrată de lansare, semnată de agenția Papaya, care include componente TV, radio, OOH, online, PR și Social Media.

Noul concept de comunicare, explicat: „la PENNY poți economisi bani fără să faci rabat la calitatea și prospețimea produselor pe care le achiziționezi și, cu atât mai puțin, la experiențele plăcute alături de cei dragi”.

VIDEO. Prezentăm în continuare noua campanie de imagine, semnată de Papaya Advertising:

 

TRANSFORMAREA. Logo Vechi și Logo nou

 

Ca parte a întregului proces de rebranding, și magazinele vor avea un nou design, iar magazinele vor avea o zonă mai extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, după cum anunță reprezentanții Penny.

FOTO

Daniel Gross, Director General Penny. | REWE România:

„Rebranding-ul în Penny. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacția angajaților și a clienților noștri și vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare.

De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine Penny. și să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029.”

Prezentă în România de peste 15 ani, rețeaua Penny a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în noul format. Acest design va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele Penny din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări Penny, dar și între 20 și 25 de magazine noi, anunță compania.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu