Skip to main content

Rebranding AFI. De ce se schimbă? Cum arăta vechiul logo şi care este cel nou?

 
Sursa foto: Profit.ro
Sursa foto: Profit.ro

Schimbare de identitate vizuală pentru AFI Europe România. Compania are un nou logo.

Publicitate

Principala modificare ţine de elementul grafic din identitatea brandului, simbolul principal al companiei.

Mutarea, anunţă agenţia McCann PR, a fost făcută după schimbările de acţionariat de la AFI Europe.

AFI Europe Romania a finalizat un proces de rebranding, iniţiat în urma schimbării de acţionariat a companiei. În urma acestui proces, AFI Europe Romania are acum o nouă identitate de brand, spun cei la la McCann.


Noul Logo AFI


Vechiul Logo AFI


Potrivit site-ului Profit.ro, în urmă cu un an, Africa Israel Investments, companie-holding de investiţii cu sediul în Israel, a vândut pachetul majoritar de acţiuni deţinut în cadrul Africa Israel Properties (AIP), compania-mamă a AFI Europe.

Astfel, 51% din acţiunile Africa Israel Properties au fost achiziţionate de un grup de investitori israelieni, conduşi de două companii israeliene de real-estate listate pe piaţa de capital, Big Shopping Centers şi Mega Or Holdings, împreună cu câţiva investitori instituţionali.

Despre AFI Europe România:

Compania AFI operează în România proiecte imobiliare de retail, birouri şi rezidenţiale (mall-uri şi cădiri de birouri). Deţine mall-ul AFI Cotroceni în Bucureşti şi mall-ul AFI Ploieşti.

În materie de birouri, operează AFI Park 1-5, situate în proximitatea AFI Cotroceni, dar şi AFI Tech Park 1, parte a unui business campus care, odată finalizat, va include alte două clădiri de birouri.

În 2020 compania a finalizat construcţia primei faze a AFI City, primul proiect rezidenţial dezvoltat pe piaţa locală şi va livra AFI Braşov, un proiect mixt de retail şi birouri, situat în centrul oraşului Braşov.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Este doar o variantă un pic mai cizelată a vechiului logo. Precedentul a fos făcut de o doamnă secretară, actualul e făcut de un tip care cunoaște DTP, dar deocamdată nu se vede mâna unei echipe de creație.
  • Aduce cu logo-ul Radio România Actualități, diferă direcția înclinării dungilor...
  • E mai compact, cat sa dea impresia de "apropiere fata de clienti, dar si de companiale mai sudata" gen.

Trimite un comentariu

sus