Skip to main content

VIDEO. Ştefania şi Speak, campanie pentru Savana. Brandul şi-a făcut cont de Instagram. Ce au făcut influencerii

 
VIDEO. Ştefania şi Speak, campanie pentru Savana. Brandul şi-a făcut cont de Instagram. Ce au făcut influencerii

VIDEO. Lansare de cont pe Instagram pentru brandul de vopseluri Savana, cu o campanie cu Speak şi Ştefania. Cum a promovat vopseaua cuplul de influenceri? Ce agenţie s-a ocupat?

Publicitate

Campania cu Speak şi Ştefania, cu mesajul #EnergizarePrinCuloare a fost o "provocare".

Cuplul şi-a decorat trei pereţi din casă pe tematici diferite şi a povestit experienţele în trei filme postate pe Instagram (cont unde Speak numără un milion de followers). Evident folosindu-se de produse ale brandului de vopsea.

Cele trei teme pentru cei trei pereţi:

- relaxare într-o atmosferă de vacanţă exotică

- dinamism urban

- "spaţiu de visare în dormitor".

Ce a ieşit, în filmele de la finalul articolului.

"Provocarea" a marcat lansarea oficială a contului de Instagram Savanaculoare.ro, acolo unde au fost postate cele trei filme.

Campania a fost semnată de agenţia Profero, care a câştigat în acest an pitchul pentru contul pentru comunicarea digitală a Fabryo (companie care are în portofoliu brandul Savana).

VIDEO. Stefania şi Speak, în episoadele campaniei:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Asia Express sezonul 3 a fost castigata de Bontea si Loțâfan, dar adevaratii castigatori au fost Speak si Stefania. Asia Express a fost ca si cum au castigat la loto. Daca te uiti pe conturile lor, 80% din timp ei fac reclame. Ceea ce inseamna foarte multi bani.
    Bravo lor ca s-au dus la emisiune si ca se descurca in continuare.

Trimite un comentariu

sus