Skip to main content

COMUNICAT. Tetris, Albalux, Fram, Kashtan. Obiecte care au făcut istorie sunt expuse pasionaţilor la AFI Cotroceni

 
COMUNICAT. Tetris, Albalux, Fram, Kashtan. Obiecte care au făcut istorie sunt expuse pasionaţilor la AFI Cotroceni

COMUNICAT. În perioada 6 – 23 august, AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, va găzdui expoziţia „Amintirile rămân cu tine, electronicele merg la reciclare”, organizată de Asociaţia Environ. Dacă eşti nostalgic după produsele pe care le foloseai în adolescenţă sau îţi doreşti să descoperi obiectele pe care părinţii sau bunicii tăi le foloseau, vino cu gaşca să vizitaţi expoziţia şi să vă creaţi noi amintiri.

Publicitate

Exponatele constau din produse electronice vechi precum magnetofonul Kashtan, frigiderul Fram sau maşina de spălat Albalux, dar şi alte aparate care au marcat copilăria şi adolescenţa generaţiei Milennials şi nu numai.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Cei mai mici dintre vizitatori vor fi surprinşi să descopere că tabletele omniprezente astăzi au fost precedate de jocuri precum Tetris sau Tamagochi, iar melodia preferată nu era la distanţă de un search pe platformele de streaming, ci mai degrabă derulând o casetă la walkman.

„Într-o perioadă în care am fost nevoiţi să ne orientăm tot mai mult către mediul online, este bine să ne reamintim că tehnologia nu a fost dintodeauna atât de accesibilă şi indispensabilă precum a devenit astăzi. Aparatele electrice, device-urile de tot felul, au fost inventate să ne facă viaţa mai uşoară, să ne ofere mai mult timp liber şi să ne aducă mai aproape de ceilalţi.

Când nu le mai putem folosi în aceste scopuri, trebuie să le trimitem către reciclare, acolo unde substanţele periculoase sunt neutralizate, iar materiile componente recuperate şi refolosite la fabricarea altor produse”, a declarat Roxana Puia, director de marketing Environ.

Această expoziţie face parte din campania „Relaxare all inclusive” lansată de AFI Cotroceni cu scopul de a oferi bucureştenilor experienţe de cumpărături, servicii şi relaxare în condiţii de maximă siguranţă şi este deschisă vizitatorilor mall-ului în fiecare zi, de luni până duminică, în intervalul orar 10:00 – 22:00, pe Sunset Boulevard.

„Ne bucurăm să găzduim această expoziţie inedită cu obiecte pe care sperăm să le descopere cu mult entuziasm şi cei născuţi după anii ʼ90. Este o experienţă inedită şi invităm tinerii, deopotrivă nostalgicii care au trăit perioada respectivă să călătorescă în timp şi să descopere mărci emblematice ale produselor de care îi leagă atâtea poveşti”, a declarat Silviu Chivereanu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Tematica expoziţiei „Amintirile rămân cu tine, electronicele merg la reciclare” este inspirată din tendinţa românilor de a păstra aparatele electrice vechi, fie ele chiar şi stricate. Potrivit unui studiu Dedalus, peste 35% dintre cetăţeni păstrează în casă deşeurile electrice, lucru demonstrat şi de ratele reduse de reciclare a DEEE-urilor, ţara noastră aflându-se pe ultimul loc în UE, conform Eurostat.

Despre Asociaţia Environ

Asociaţia Environ este o organizaţie colectivă, non-guvernamentală şi non-profit care instituie în România principiul european al răspunderii extinse a producătorului în domeniul deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, promovând activ de peste 13 ani conceptele de colectare selectivă, reciclare, economie circulară şi sustenabilitate.

Despre AFI Cotroceni

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spaţiu comercial din România, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spaţiu expoziţional care propune o călătorie într-o lume a senzaţiilor şi iluziilor optice.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus