Skip to main content

VIDEO. Cum se fac reclamele în pandemie? Ce vor clienții? Cu Mihai Gongu, creativul care a ajuns în publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu

 
VIDEO. Cum se fac reclamele în pandemie? Ce vor clienții? Cu Mihai Gongu, creativul care a ajuns în publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu

Interviurile Paginademedia. Despre publicitate în pandemie. Despre publicitatea din România. Despre publicitatea "la alții". Cu Mihai Gongu, șeful creației de la Cheil Centrade, publicitar cu aproape 20 de ani de experiență în România, dar și pe alte piețe (a lucrat și în China!)

Publicitate

Ce vor clienții de la agențiile de publicitate în pandemie? Cum să fie reclamele?

În general, vor reclame "safe", mai puțin "curajoase" spune Gongu, care povestește și despre perioadele de acum 20 de ani, când lumea creativilor și a clienților era mult mai efervescentă.

Cum lucrează un publicitar în pandemie? Cum se face acum o campanie? Răspunde în interviu. Vine și cu un "studiu de caz": reclama pentru First Bank cu actorul Paul Ipate în prim-plan.

În publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu

Mihai Gongu a intrat în publicitate la începutul anilor 2000. A câștigat un concurs în 2002 la Marcă înregistrată (emisiunea lui Andi Moisescu) și așa a ajuns să lucreze la Leo Burnett.

După trei ani, a trecut apoi la Graffiti, timp de șapte unde a fost, pe rând, Senior Copywriter, Deputive Creative Director și Director de creație. Cu un mic intermezzo de un an, când a condus departamentul de creație al agenției BBDO din Berlin.

Aproape cinci ani, între 2013 și 2017, a fost Director de creație la GMP Advertising, după care a urmat cariera internațională:

  • Creative Director - Jung von Matt, Berlin (2017-2018)
  • Executive Creative Director -  Tommorrow, Shanghai, China - 2018-2019
  • Executive Creative Director Europa de Sud-Est (11 țări) - Cheil Worldwide 

VIDEO. Mihai Gongu, un publicitar în pandemie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu