Skip to main content

VIDEO. Engie România, amplă campanie, centrată pe clipuri de tipul „home made”. „Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator și experiențele lui acasă”

 
VIDEO. Engie România, amplă campanie, centrată pe clipuri de tipul „home made”. „Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator și experiențele lui acasă”

Viața de zi cu zi, cu mici glume, gafe, imperfecțiuni, este suprinsă în cea mai nouă platformă de comunicare a Engie, companie ce oferă gaze naturale și energie electircă, campanie semnată de agenția Cheil | Centrade. 

Publicitate

Platforma de comunicare derulată sub mesajul „Creează cu Engie un nou început” vine cu o serie de spoturi realizate în stilul home videos, dedicate diferitelor targeturi de consumatori – tineri și familie, seniori, pasionați de noi tehnologii și celor implicați în comunitate, anunță agenția Cheil | Centrade.

„Am imaginat o campanie cât mai apropiată ca look&feel de universul UGC (user generated content), așa că am experimentat la filmare cu tot felul de camere, de la GoPros la smartphones de diverse tipuri și chiar un DVCAM mai vintage și am intervenit foarte atent în post-producție pentru a păstra acel aspect genuine de care aveam nevoie”, povestesc Alina Zaharescu și Alex Roșca, Group Creative Directors la Cheil | Centrade.

„Insight-ul campaniei pornește de la faptul că, pentru Engie, oamenii nu sunt simpli consumatori de energie, ci, cu fiecare gest, gând bun sau zâmbet, sunt creatori de energie pentru cei din jurul lor”, mai spun reprezentanții agenției.

„Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator și experiențele lui “acasă”, un spațiu predilect, mai ales în contextul actual, pentru energia convențională, dar și pentru cea creatoare. Consumatorul devine astfel protagonistul, cameramanul, regizorul unor experiențe cotidiene, pe care le ignorăm de multe ori, în ciuda încărcăturii lor simbolice.

El este creatorul de energie ale cărui povești actuale, autentice și savuroase ne inspiră să ne reinventăm și să creăm un nou început al modului în care concepem relația cu clienții noștri”, menționează Amalia Anghel, responsabilă cu viziunea strategică și de CSR a brandului Engie în România.

Mihai Gongu, ECD Cheil | Centrade Centrade, explică demersul creativ: 

„Încă din faza de pitch, ne-am dorit o platformă de comunicare care iese complet din clișeele categoriei și care face brandul Engie cât mai vibrant și mai relevant. Mai ales în acest an cu totul aparte, anul pandemiei, dar și cel în care clienții iau decizii importante privind furnizorul de energie, am ales să vorbim despre calitatea românilor de a fi creatori de energie pentru cei dragi și despre cum ENGIE le încurajează creativitatea cu produse de ultimă generație și cele mai potrivite oferte integrate”.

Campania va debuta etapizat pe TV și online și include execuții dedicate pentru social media și activări în parteneriat cu influencerii brandului, precum și o campanie de comunicare internă.

 

 

 

 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu