Skip to main content

Uniunea Agenţiilor de Publicitate lansează o platformă de resurse umane dedicată industriei. Cum funcţionează

 
Sursa foto: pexels.com
Sursa foto: pexels.com

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UPAR), asociaţie ce reuneşte cele mai importante agenţii din România, lansează proiectul UAPR Talent Bank, o baza de date de candidaţi cu experienţă în industrie, aflati în căutare de noi joburi.

Publicitate

Va fi o punte de legătură între agenţiile de publicitate şi cei care îşi caută joburi în domeniu. „Asociaţia nu se va transforma într-o agenţie de recrutare, ci doar va facilita interacţiunea dintre potenţialii candidaţi şi companii/agenţii”, spun reprezentanţii UAPR.

Serviciul va fi gratuit pentru agenţiile membre UAPR dar şi pentru profesioniştii în cautare de noi job-uri începând cu 5 August 2020.

Agentiile şi companiile non-membre pot accesa serviciul contra-cost.

Cum funcţionează serviciul: Cei în căutare de job trebuie să completeaze formularul de pe site-ul proiectului –UAPR Talent Bank Form.

Informatiile personale si cele indicate de candidat ca fiind confidentiale nu vor fi publicate pe site.

Pentru agenţii:

Pasul 1 - Agenţiile pot apoi să navigheze prin profiluri, în secţiunea dedicată lor.

Pasul 2 - Pot trimite un e-mail la [email protected] şi menţionează intentia de a accesa UAPR Talent Bank si codul profilului de care sunt interesaţi

Pasul 3 - Candidatul va fi informat imediat. In masura in care acesta dă acceptul, agenţia va primi profilul lui complet.

UAPR TALENT BANK va fi organizata dupa urmatoarele categorii:

1. CLIENT SERVICE
2. CREATIVE
3. STRATEGIC
4. DIGITAL & TECHNOLOGY
5. MEDIA
6. PR, EVENTS & TRADE
8. SUPPORT TALENT

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus