Skip to main content

AUDIENȚE. Bătălia în audiențe a fost strânsă, aseară. Pro TV a avut țara și tinerii, cu Visuri la Cheie. Antena 1, cu Chefii, i-a suflat orașele

 
AUDIENȚE. Bătălia în audiențe a fost strânsă, aseară. Pro TV a avut țara și tinerii, cu Visuri la Cheie. Antena 1, cu Chefii, i-a suflat orașele

AUDIENȚE. S-a mai „consumat” un meci în audiențe. Emisiunea „Visuri la cheie” a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, aseară, la nivel național și pe publicul comercial.

Postul TV a pierdut totuși orașele, în favoarea Antenei 1, care a avut pe interval show-ul culinar Chefi la cuțite. Ambele emisiuni s-au terminat aproape în același timp. 

Publicitate

Peste 1,2 milioane de telespectatori din toată țara au urmărit, în fiecare minut, emisiunea cu Dragoș Bucur prezentator. 

Kanal D a fost postul de pe locul trei, aseară, pe intervalul Visuri la cheie. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele posturilor TV aseară, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:35):

NAȚIONAL. Pro TV a câștigat publicul din toată țara, aseară, cu emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 1,2 milioane de români s-au uitat, în medie, în fiecare minut. 

Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefi la cuțite. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a adunat o medie de 1,1 milioane de privitori, pe minut. 

Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe interval, cu o medie de un milion de urmăritori. 

România TV și Național TV au completat top cinci-ul, pe intervalul Visuri la Cheie. 

URBAN. La orașe s-a schimbat liderul. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1, cu o medie de 632.000 de telespectatori pe minut. Antena 1, de pe primul loc, a înregistrat o medie de aproape 700.000 de persoane. 

Kanal D a completat podiumul și la orașe, pe interval, cu o medie de 541.000 de telespectatori. 

România TV a rămas pe patru, dar Antena 3 a urcat pe cinci la orașe, când la Pro TV era emisiunea Visuri la cheie. 

COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV și emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 300.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Dragoș Bucur. 

Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefii pe interval, de unde a înregistrat o medie de audiență de 256.000 de privitori pe minut. 

Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 120.000 de telespectatori, pe interval.

Național TV a fost a patra opțiune a tinerilor, pe intervalul Visuri la cheie, cu o medie de 72.000 de persoane. Digi 24 a fost cel mai urmărit post de știri pe comercial, cu o medie de 29.000 de telespectatori. 

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.271.000 7.2 17.4
2 Antena 1 1.159.000 6.6 15.9
3 Kanal D 1.000.000 5.7 13.7
4 Romania TV 489.000 2.8 6.7
5 National TV 393.000 2.2 5.4
6 Antena 3 354.000 2 4.8
7 Happy Channel 129.000 0.7 1.8
8 TVR 2 129.000 0.7 1.8
9 Prima TV 124.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 122.000 0.7 1.7
11 Realitatea Plus 117.000 0.7 1.6
12 Digi 24 115.000 0.7 1.6
13 TVR 1 100.000 0.6 1.4
14 Antena Stars 97.000 0.5 1.3
15 B1TV 94.000 0.5 1.3
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 695000 7.3 17.7
2 Pro TV 632.000 6.6 16.1
3 Kanal D 541.000 5.7 13.8
4 Romania TV 230.000 2.4 5.9
5 Antena 3 206.000 2.2 5.3
6 National TV 168.000 1.8 4.3
7 Happy Channel 90.000 0.9 2.3
8 Digi 24 87.000 0.9 2.2
9 Prima TV 65.000 0.7 1.7
10 Realitatea Plus 62.000 0.7 1.6
11 Pro Cinema 60.000 0.6 1.5
12 TVR 2 59.000 0.6 1.5
13 B1TV 57.000 0.6 1.4
14 AXN 55.000 0.6 1.4
15 DigiSport 1 51.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 301.000 7.2 24.2
2 Antena 1 256.000 6.1 20.6
3 Kanal D 120.000 2.9 9.7
4 National TV 72.000 1.7 5.8
5 Digi 24 29.000 0.7 2.4
6 Romania TV 26.000 0.6 2.1
7 Pro Cinema 26.000 0.6 2.1
8 Happy Channel 19.000 0.5 1.6
9 DigiSport 1 19.000 0.5 1.6
10 Boomerang 19.000 0.5 1.6
11 AMC 19.000 0.5 1.6
12 Prima TV 17.000 0.4 1.4
13 Antena 3 15.000 0.4 1.2
14 History 15.000 0.4 1.2
15 Minimax 13.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu