Skip to main content

VIDEO. „Să gândim liber indiferent de bariere” - Pro FM, primul rebranding important de când a trecut la RCS. Stația își schimbă sigla și sloganul

 
VIDEO. „Să gândim liber indiferent de bariere” - Pro FM, primul rebranding important de când a trecut la RCS. Stația își schimbă sigla și sloganul

Postul de radio Pro FM a trecut printr-un proces de rebranding. Este primul rebranding important de când stația a trecut de la grupul Pro, la RCS. 

Publicitate

 „E cel mai mare rebranding din ultimii 23 de ani”, spun reprezentanții RCS-RDS. Are o siglă nouă, dar și un slogan nou. 

Noul slogan este „OPEN RADIO”, iar logo-ul este derivat din cel vechi. 

Noul logo „a luat naștere din vechiul logo, în echilibrul dintre moștenire și modernizare”, explică reprezentanții postului. Culorile au rămas, dar steaua a devenit asimetrică. Și numele e puțin schimbat: „E scris dintr-o bucată: PROFM”, menționează tot ei. 

Agenția de creație ontheroof a gândit un spot de promovare al rebranding-ului, regizat de Khaled Mokhtar. În clip apar nume cunocute precum The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley și Ana Maria Brânză Popescu.

Unul dintre mesajele spotului este „Să gândim liber indiferent de bariere”, care se asemănă destul de mult cu un slogan Pro TV de pe vremuri „Gândește liber”

Ce spun oficialii Pro FM, despre rebranding: 

„Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători.

E vorba de dialog și puterea de a fi deschis. Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”.

ProFM a fost lansat pe 15 aprilie 1993 de către Adrian Sârbu cu sloganul „un radio care te ascultă”. Cele mai importante nume de la începuturile Pro FM sunt Andrei Gheorghe, Andi Moisescu, George Vintilă, Teo Trandafir, Florin Călinescu, Marius Vintilă, Răzvan Exarhu și Vali Bărbulescu.

Postul de radio a fost operat de grupul Pro până în anul 2015, când proprietarul CME a decis să renunțe la operațiunile care nu aveau legatură cu televiziunea și a vândut ProFM, Info Pro, Music FM și Dance FM grupului Digi.

VIDEO. Clipul de prezentare pentru PROFM-OPEN RADIO:

Vechiul logo ProFM

Noul logo ProFM

 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Pro Fm a ajuns la cel mai de jos nivel din istoria sa. Dintr-un radio ascultat si respectat a ajuns un soi de ghiveci fara sare si piper, cu realizatori incredibili de slabi, fara cultura generala, fara voce, fara charisma, tortionari ai limbii romane.
  • Au luat un pic praful de pe vechea siglă și au făcut una fără elementel 3D, mai prietenoasă cu telefoanele și tabletele.
    Steluța simbolizează o persoană, ambele mâini ale acesteia arătând aceeași direcție, la fel ca în salutul folosit acum de mulți tineri împătimiți ai muzicilor moderne.
  • Cuvinte impachetate altfel, dar esenta ramane aceeasi. Aceeasi muzica repetata obsesiv la toate radiourile, indiferent ca e veche sau noua. De ce trebuie sa repeti o melodie de 8-10 ori pe zi cand e atata muzica buna in lumea asta, nebagata in seama de niciun radio, fie el AC sau CHR? Nu o sa inteleg asta niciodata. Oricum, posturile de radio de la noi traiesc doar din concursuri gen "Fii cu urechea pe noi ca sa auzi ce premii poti castiga!" Sa ne mai miram ca tinerii (din ce in ce mai multi) isi aleg muzica de pe Spotify sau Youtube?

Trimite un comentariu