Skip to main content

AUDIENȚE. Când Masked Singer se bate cu X-Factor, câștigă un serial turcesc. Demascarea „vulpoiului” Costi Ioniță, primul loc doar la tineri

 
AUDIENȚE. Când Masked Singer se bate cu X-Factor, câștigă un serial turcesc. Demascarea „vulpoiului” Costi Ioniță, primul loc doar la tineri

Audiențe. Când doi se bat al treilea câștigă. Dacă până acum serile de vineri erau dominate de duelul Masked Singer (Pro TV) și X-Factor (Antena 1), aseară Kanal D (cu serialul Nemilosul Istanbul) a produs supriza. 

Pro TV, cu Masked Singer, dar și Antena 1, cu o nouă ediție de X-Factor, au fost sub Kanal D la nivelul întregii țări și la orașe, pe intervalul 20:30-22:30 al emisiunii Masked Singer. 

Publicitate

Ce-i drept, Kanal D a stat mai slab pe segmentul tânăr, unde Pro TV a recuperat. Semifinala show-ului cu măști, în care a fost demascat „vulpoiul” Costi Ioniță, s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial. 

De notat că serialul turcesc a început la ora 20:00 și s-a încheiat la 23:00, iar X-Factor a fost mai lung cu 20 de minute decât Masked Singer. Cu toate acestea, pe intervalul talent show-ului de la Antena 1 (22:30-22:50) diferențele nu au fost mari (doar Antena 1 a urcat pe doi la orașe peste Pro TV). 


Citește și: Luptă strânsă în audiențe. X Factor și Masked Singer, cifre apropiate în duelul direct. Pro TV a câștigat tinerii, iar Antena 1 țara și orașele


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul emisiunii Masked Singer (20:30-22:30):

Național. Semifinala Masked Singer, prezentată de Jorge, a pus Pro TV pe locul doi în toată țara, sub Kanal D. Aproximativ 1,2 milioane de privitori au urmărit demascarea lui Costi Ioniță, costumat în Vulpoi. 

Liderul Kanal D înregistra o medie de peste 1,3 milioane de oameni, pe același interval orar.

Locul al treilea a fost ocupat de Antena 1, cu X-Factor pe interval. A avut o medie de puțin peste un milion de oameni pe minut. 

Urban. În mediul urban s-a menținut rețeta, la vârful clasamentului. Pro TV a fost locul doi, cu o medie de 614.000 de persoane în fiecare minut.

Pe locul întâi s-a clasat tot Kanal D, care a adunat 662.000 de privitori pe intervalul Masked Singer. 

Antena 1 a completat podiumul, cu o medie de 577.000 de persoane pe minut.

DigiSport 1 a obținut o clasare bună la orașe: locul patru și aproape 200.000 de români, în medie, cu meciul Craiova - Clinceni (de la ora 21:00). 

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Pro TV a fost lider pe segmentul tânăr, cu o medie de 270.000 de persoane. 

Antena 1 a ocupat locul doi, pe interval, cu 237.000 de tineri în medie.

Kanal D s-a regăsit abia pe trei, cu 160.000 de privitori tineri în fiecare minut, pe interval. 

DigiSport a ocupat locul patru și pe segmentul tânăr, cu 56.000 de telespectatori, pe interval. 

Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.338.000 7.6 17.3
2 Pro TV 1.196.000 6.8 15.5
3 Antena 1 1.079.000 6.1 13.9
4 Romania TV 407.000 2.3 5.3
5 Antena 3 345.000 2 4.5
6 DigiSport 1 304.000 1.7 3.9
7 Pro Cinema 262.000 1.5 3.4
8 Prima TV 234.000 1.3 3
9 TVR 2 178.000 1 2.3
10 TVR 1 168.000 1 2.2
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 662.000 6.9 16.9
2 Pro TV 614.000 6.4 15.6
3 Antena 1 577.000 6 14.7
4 DigiSport 1 184.000 1.9 4.7
5 Antena 3 183.000 1.9 4.7
6 Romania TV 182.000 1.9 4.6
7 Pro Cinema 95.000 1 2.4
8 Digi 24 93.000 1 2.4
9 National TV 88.000 0.9 2.2
10 Prima TV 85.000 0.9 2.2
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 272.000 6.5 20.9
2 Antena 1 237.000 5.7 18.2
3 Kanal D 161.000 3.9 12.4
4 DigiSport 1 56.000 1.3 4.3
5 Pro Cinema 49.000 1.2 3.8
6 National TV 33.000 0.8 2.5
7 Diva 31.000 0.7 2.4
8 Digi 24 28.000 0.7 2.1
9 Prima TV 25.000 0.6 1.9
10 Nickelodeon 21.000 0.5 1.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Păi dacă sunt identice , vulpoi manelisti

    Identice in capul tau sec de cocalar manelist fan Vulpita...
    Identice sunt copiile Antenutei , Pro are Romanii au talent , apare si Antenuta cu Nu ai Umor , Pro are Fierbintenii , apare si Antenuta cu Mangalitenii
    Chiar serialul cu Banica unde e? Nu se mai face? Fierbintenii da , Mangaliteinii ?
  • Vai de noi , un punct diferenta dezastru

    Vai de Mile , Pro a sters pe jos cu Antenuta ta , ha ha ha , Factoratii dezastru
    Postacule cap de guma , acum zici ca 1 punct nu e diferenta? Dar cand Antenuta e peste Pro cu 0 virgula ceva , sari pe aici de bucurie
  • Pro Tv urmează să emită în format UHD. Cel mai probabil din decembrie. În prezent se face tranziția de echipament tehnic.
  • @Iuli
    La toți operatorii afișează 1080i pe televizor dar imaginea este SD upscalat , i ati o pereche de ochelari și uita-te mai bine
    De 4-5 zile aproape problema persista si nu sunt in stare sa o rezolve
  • Dati audientele de aseara, Te cunosc de undeva lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public, 7.8 rating si 24.4 share pe comercial, Pro doar 6 puncte de rating si 18.9 share. Si pe urban lideri, 9.8 rating si 24.1 share fata de Pro care a avut 5.7 rating si 14.1 share. Pe national nici nu mai vorbim, 9.3 rating, 22,1 share, Pro doar 5.6 rating, 13,4 share...mor postacii de ciuda ha ha ha
  • Paginademedia de ce nu faceti un articol cu situatia de fata cand pe PRO TV HD se vede imaginea in format SD. Doar sigla din dreapta cu HD e HD. De 3 zile se intampla situatia asta, la toti operatorii si nimeni nu face nimic. Am facut sesizare la operatorul de cablu insa problema e la ProTv.
  • Pierderea serii e la Antena care cu un show propriu ce se dorea a fi senzational cade chiar si pe locul 3 in fata turcilor.
    Nu stiu de ce se compara emisiunea de pe PRO cu cea de la revelionul Antenei, e total diferita. La Antena se aduceau doar vedete din cadrul televiziunii ce aveau contracte cu ei si puteai sa anticipezi cine e sub masca. La Pro apar de sub masca niste oameni la care nu te-ai fi asteptat ca se baga in asa emisiuni si nu au legatura cu televiziunea.

Trimite un comentariu