Skip to main content

Roxana Hulpe rămâne la Pro TV. I-au oferit ce îi dădea şi Prima TV: prezentare de jurnal

 
Roxana Hulpe rămâne la Pro TV. I-au oferit ce îi dădea şi Prima TV: prezentare de jurnal

Au întors-o din drum. Jurnalista Roxana Hulpe rămâne la Pro TV, după ce, iniţial, ajunsese la un acord de principiu pentru a trece la postul Prima TV.

Publicitate

Hulpe urma să prezinte un jurnal la Prima TV - cel din weekend, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Şi Pro TV i-a oferit prezentare de jurnal, tot în weekend.

Din 15 noiembrie, Roxana Hulpe va prezenta Ştirile Pro TV de dimineaţă (de la ora 7.00), în fiecare duminică, alături de Cosmin Stan, după cum anunţă azi chiar Pro TV.

În cursul săptămânii, la pupitrul Ştirilor de dimineaţă sunt Andreea Marinescu, Lavinia Petrea şi Mihai Dedu.

Hulpe intră la prezentare, dar rămâne şi reporter de teren.

Ce spune Roxana Hulpe:

”Am ajuns la pupitrul Ştirilor PRO TV, aici unde sunt toţi colegii mei din redacţie pe care îi vedeţi zi de zi. Care investighează, documentează, întreabă şi vă aduc cele mai importante informaţii cu aceeaşi dăruire şi precizie. Ei vă aduc zilnic cele mai urmărite şi apreciate ştiri din România.

Documentate în detaliu şi privite mereu din toate unghiurile, astfel încât realitatea să ajungă, aşa cum sunteţi obişnuiţi de 25 de ani, neştirbită în casele dumneavoastră. De aceea rolul pe care îl primesc acum este atât de încărcat de responsabilitate, pentru că voi prezenta munca celor mai buni reporteri, operatori şi editori din România.

E o responsabilitate uriaşă pentru mine, dar şi o bucurie imensă să intru, în anul în care PRO TV împlineşte 25 de ani, în fiecare duminică în casele dumneavoastră pentru a vă aduce alături de jurnalistul Cosmin Stan primele ştiri ale zilei.

Rămân însă şi pe teren ca reporter şi voi continua zi de zi să aflu, să ştiu, să înţeleg, să vă arăt realitatea în imaginile supinse de colegii operatori”.

Roxana Hulpe Carte de vizită:

  • A venit la Pro TV în urmă cu cinci ani, ca reporter pe social. Ulterior s-a specializat pe educaţie.
  • Înainte de Pro TV, a lucrat la TVR Cluj, aproape doi ani şi la începuturile Look TV, post deţinut la acea vreme de Arpad Paszkany.
  • Este absolventă a facultăţilor de Litere şi de Geografie, instituţii ale Universităţii Babes-Bolyai.

GALERIE FOTO.

Citeşte şi: Roxana Hulpe pleacă de la Pro TV. Direcţia?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Unu' Unu'
    Ușor ușor bugetul pentru publicitatea pe TV, în continua scădere, va face ca foarte multe televiziuni mici sa dispară din peisaj sau vor deveni pur tematice. Cu timpul vor rămâne doar GRANZII: TVR, ProTV, Intact, Dogan, RCS, Prima TV sau tematicele. Și dacă vi se pare ciudata asocierea PrimaTV cu "granzii" trebuie subliniat faptul ca a trecut testul timpului iar noua asociere, care a preluat conducerea postului precum și tradiția acestui canal îl plasează printre granzi (singura necunoscuta este RCS-PrimaTV..... s-ar putea sa vorbim de același Trust dar asta rămâne de văzut). Brandul este încă unul puternic cu potențial și dacă nu ma credeți priviți ProTV care de prin 2014 începând nu prea mai inovează sau nu mai aduce nimic nou la nivelul niciunuia dintre compartimentele principale: tehnic, producție, știri, marketing sau management și totuși încă se menține lider. Ceea ce este important pentru viitor este faptul ca aceste televiziuni vor rămâne fara resursa umana fapt ce ar putea duce la o scădere a calității și dacă nu credeți nici asta priviți la noul trust media Aleph News care deși este construit de profesioniști cu dovedita experienta în domeniu (și nu ma refer aici la Sârbu de care au auzit toți, care niciodată nu ar fi fost capabil sa creeze de unul singur ceea ce a creat ci la oamenii din jurul lui pe care a știut să-i mobilizeze și, evident, la sursele de finantare pe care nu știu cum face dar.... mereu le găsește) nu a găsit în piață oameni suficienți de bine pregătiți pentru a asigura și un anumit nivel al calități produsului. Cu siguranță se va încerca profesionalizarea lor din mers asa cum s-a făcut la începuturile ProTV. Ceea ce este dureros pentru ei este ca timpul nu mai are aceeasi răbdare ca acum 25 de ani, dar încercarea merita lăudata, sa vedem ce va ieși. Le doresc sa intre printre granzi, au potențial. Sunt la început, dar de subliniat NU SUNT INCEPATORI!
    Revenind; salariile sunt mult sub nivelurile practicate în "industrie" in special când ne referim la cei care lucrează în Tehnic, IT și Productie. Foarte mulți specialiști migrează către studiourile individuale care produc exclusiv pentru online, sau în companiile multinaționale din tehnologie și nu numai din tehnologie unde nivelul salarial este dublul sau chiar triplul celor din televiziunile clasice. De ce? Am spus în primul rand, dar reiau, bugetele de publicitate alocate pentru TV sunt în continua scădere deoarece acestea migrează în online. Au trecut vremurile când se spunea: "Dacă nu îți convine poți pleca, oricum, la poarta sunt o suta care așteaptă!" peste tot, la unison, și în ProTV și în Intact și la Dogan sau RCS.
    De ce nu cresc salariile și de ce pleacă resursa umana din TV este simplu. Scad bugetele din publicitate iar managementul nu are capacitatea sau experienta necesara sa se adapteze noului context. Pentru cei care care urmăresc acest site pentru cifrele de audienta ar fi bine sa faceți o scurta analiza asupra acestor numere de-a lungul timpului. Va mai aduceți aminte când RGT făcea rating 30 și share 55%? La acel share de 55% vorbeam în realitate de aproape 4 - 4.5 milioane de TV-uri deschise pe RGT. Astazi la un share de 50% (greu de atins insa) vorbim de un număr de 3 milioane de TV-uri deschise. Pandemia a mai reglat aceste lucruri dar oricum business-urile au probleme și pandemie nu va fi la nesfârșit. Asta e dovada clar ca lumea nu mai consuma TV clasic. De-asta nu sunt bani! Iar acest proces se va accentua. E nevoie de management de calitate și de adaptarea business-ului la noile comportamente ale populației. O alta chestiune interesantă este specificul pieței din Roamania. De exemplu, la o populație de 20 de milioane de locuitori piața de publicitate nu reuseste sa depășească 400-450 milioane de euro cu foarte mulți jucători în piata, spre deosebire de piața din Cehia, de exemplu, unde la o populatie de 10 milioane de locuitori (jumătate din cea a Romaniei) "cașcavalul" are frecvent 1 miliard de euro și cu mult mai putini jucători; nu mai vorbim de cea din Polonia. Care este concluzia? Suntem încă săraci ca stat iar amestecul politic în media este încă puternic fapt ce va face ca ce slabi sa nu dispară din piață, piața sa nu genereze o concurenta bazata pe calitate și inovație și drept consecință remunerațiile resursei umane sa aibă încă mult de suferit. Nu trebui sa ne mire aceasta migrare a resursei umane. Este greu acum sa mai fidelizezi resursa umana din media pentru ca ceea ce se ofere este prea puțin iar în final doar calitatea, în ceea ce-i privește pe telespectatori, și veniturile resursei umane, în ceea ce-i privește pe angajații din industri, vor avea de suferit sau vor părăsi domeniul!
  • Roberto Roberto
    Nu conteaza bolovane. Ia zi cu *** sa aperi acest site ?
  • Allex Allex
    Aproape de fiecare dată au fost postate audiențele Las Fierbinți sau a meciurilor, care oricum sunt lideri/lidere. Există libertatea de exprimare și de interes a presei, dacă nu îti convine ce afișează ei, ești liber să citești alte site-uri, sunt mai multe de specialitate, nu e doar “Pagina de media”.
  • Roberto Roberto
    Nu conteaza Allex, cumva ai primit si tu bani sa aperi acest site ? Si normal ca astia dau stiri pro Antenuta, ca cotizeaza si Antenutele cu banuti...
    Si lasa vrajeala cu riposta slaba, cu continut slab. Tu dai audientele doar la Chefi ? La Fierbinteni, la meciuri de fotbal ? Unde sunt ?
  • Allex Allex
    Roberto, dacă prezinți niște audiențe în mod obiectiv, nu înseamnă că ești “pro unei părți”. S-a întâmpla toamna asta, ca Antena 1 să intre mai mult ca oricând în atenția realizatorilor si consumatorilor de știri media, prin prisma unei riposte slabe a Pro Tv, dpdv al conținutului. Pagina de media nu e un site exclusiv de audiențe tv.. nu înțeleg de ce așteptați audiențe în fiecare zi. Pentru audiențe se plătesc niște bani, în caz că mai există cineva care nu știe.
  • Roberto Roberto
    Pagina de media rămâne una din cele mai coerente și obiective companii de media din țară.

    Serios ? Site-ul asta e 90% pro Antenuta. Si cica te lauzi ca esti site impartial. Audientele de aseara unde sunt ?
  • Didi Didi
    Daca o pun in weekend inseamna ca il scot sau o scot pe cea sau cel care prezenta in weekend :) deci cineva nu se bucura ca ramane hulpe.
  • Ny Ny
    De ce doar duminică, si nu și sâmbătă?
  • Allex Allex
    Roberts, totuși Pagina de media rămâne una din cele mai coerente și obiective companii de media din țară. Roxana Hulpe e un om de meserie! Mă bucur că a ales să rămână.
  • Roberts Roberts
    Vedeti, paginademedia, daca va grabiti cu stirile ? Era clar ca nu pleaca. Pleci de la Pro TV sa te duci la Prima TV ?
  • Robert Robert
    La ce sa te uiți 4k , singur acasă sd

    La meciuri de fotbal cap sec, sau la filmele noi din 2019, 2020. Dar ce sa stie Antenuta ta, ca atunci cand Pro TV avea HD, Antenuta era in Evul Mediu...
  • Gordon Gordon
    @zf
    Nu știu dacă lucrezi in branșă, dar daca nu lasă mă sa îți explic. In redacțiile din Romanica, la fel ca în toată țara, nu profesionalismul te propulsează, ci nepotismul. De la angajări la promovări, toate se facă pe criterii de prietenie, cumetrie și altele care se termina in ie. In felul asta calitatea factorilor umani de decizie a scăzut de la an la an. Așa am ajuns sa vad de exemplu, producător de știri care nu a făcut o știre în viața lui. Adică Omu a fost asistent de emisie și cineva l-a rcat în grad vreo șase trepte deodată. Unii din ăștia conduc redacții cu pretenții. Asa ca nu te mira. Roxana e printre putinii care afișează regula: e dedicata, e de meserie. A pornit de jos și nu a ars etapele. Merita tot ce i se intampla bun.
  • zf zf
    @Gabriel, pai daca fata e brici pe ce face, de ce sa nu se duca unde poate face mai mult? Mai ales ca aia o voiau acolo, nu s-a milogit de ei sau asa ceva. Ei au ofertat-o. La PRO nu i s-ar fi dat niciodata un jurnal daca nu simteau ca are ganduri de plecare. Eu sper sa isi dea seama conducerea ca si oameni ca Liliana Curea (fata asta e cea mai buna din bransa pe sanatate, iar asta spune totul), Ramona Pauleanu (la fel, tot un om bun foarte bun pe ce face) si altii trebuie sa fie lasati sa faca mai mult. Just my two cents. :)
  • Lau Lau
    Cand se lanseaza prima tv hd?
  • Gabriel Gabriel
    Asta da profesionalism, sa te fatzai de colo colo și sa te opresti la cine oferă mai mult. Nu mai stau cu mana intinsa cerșetorii, și jurnaliștii. Iar combinația dintre cei doi e ca apa cu uleiul. Bine, băiatul ala are o voce de îți vine să stingi tv ul imediat, poate sa pună lângă el pe miss univers si tot la fel o sa iasă.

Trimite un comentariu

sus