Skip to main content

TikTok şi-a găsit agenţie de publicitate în România. Cu cine va colabora?

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

TikTok, reţeaua socială tot mai populară în rândul tinerilor, a devenit clientul unei agenţii de publicitate din România. Este vorba de Publicis alături de care se vor realiza servicii de creaţie şi strategie above the line.

Publicitate

Pe lângă serviciile recent menţionate, Publicis şi TikTok vor colabora pe viitor şi pentru dezvoltarea primei campanii de brand în România.

TikTok este una dintre aplicaţiile în creştere şi care adună foarte mulţi utilizatori, cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani. Aplicaţia oferă video-content în format scurt şi le pune la dispoziţie utilizatorilor tool-uri creative prin care îşi pot viraliza conţinutul.

Miruna Dumitrescu, Group Creative Director Publicis România, despre parteneriatul cu TikTok:

„Eram fană TikTok de dinaintea brief-ului pentru că, pentru mine ca om de creaţie, e aspiraţional să văd cât de creativi pot deveni oamenii cu context minim pus la dispoziţie chiar şi pe verticală.

Frumuseţea brand-ului ăstuia este că, şi dacă nu îţi place aplicaţia, tot vrei să lucrezi pe brief, iar, odată ce lucrezi pe brief, îţi place şi aplicaţia.”

Adina Albu, Senior Client-Lead Publicis România, despre parteneriatul cu TikTok:

”Ai TOTUL pe TikTok. Îmi place vibe-ul pe care l-a adus în agenţie, îmi place atitudinea relaxată a clientului, ideile pe care le generăm împreună. E brief-ul ideal, e procesul ideal de lucru şi, dacă mai ai şi un partener cool de discuţie, poţi spune că you nailed it!”

Laura Savu, Global Community Manager TikTok, despre parteneriatul cu Publicis:

“Noi suntem foarte entuziasmaţi de această colaborare. Am click-uit din primul moment cu echipele de creaţie şi client service şi abia aşteptăm să vedem reacţiile, pentru că pregătim ceva totally unexpected împreună, ceva în care noi suntem super încrezători.”

TikTok are şi partener media în România

TikTok a anunţat la finalul lunii august că şi-a găsit partener media în România. Este vorba de Httpool România, alături de care se va ocupa de administrarea spaţiului publicitar pentru România, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Httpool a lucrat încă de la începutul anului cu platforma TikTok în ţări precum Polonia, Cehia, Ungaria sau Rusia.

CITEŞTE ŞI: TikTok are partener media în România. Cu cine va colabora pe campanii de advertising?

CITEŞTE ŞI: TikTok, parteneriat cu Sony Music. Mai multe melodii pentru creatori

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus