
Audiențe. Un public câștigat de Pro TV, unul de Antena 1, unul la egalitate. E rezultatul serii de 30 noiembrie de pe tv, pe cele trei segmente - național, urban și comercial.
Episodul special din Las Fierbinți, care a durat mai bine de două ore, a câștigat doar pe un singur segment. Pe unul a fost la egalitate, iar pe altul a pierdut în fața principalului competitor de aseară - Chefi la Cuțite.
Detalii, în continuare:
Serialul de comedie de pe Pro - un episod special - a fost mai lung decât de obicei și s-a încheiat cu un mesaj puternic din partea lui Celentano, despre cum putem schimba societatea din România. În țară, puțin peste 2 milioane de români se uitau la fierbințeni.
Episodul din Chefi la Cuțite de pe Antena 1 a început mai devreme aseară, la 20:00 și s-a încheiat după ora 23. Bucătarii au pierdut lupta în țară pe intervalul cu Las Fierbinți. Puțin peste 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat la producția prezentată de Gina Pistol.
La orașe a fost egalitate între Las Fierbinți și Chefi la Cuțite, iar marea surpriză vine pe comercial, acolo unde bucătarii i-au depășit pe fierbințeni.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-22:45):
Național. Cel mai urmărit program în toată seara a fost Las Fierbinți. La episodul special al serialului de comedie s-au uitat, în medie, 2.088.000 de telespectatori.
Antena 1, cu episodul din Chefi la Cuțite, s-a clasat pe poziția secundă cu 1.639.000 de privitori, în timp ce Kanal D a completat podiumul cu un nou episod din serialul Nemilosul Istanbul - 1.595.000 de urmăritori.
Urban. Situația foarte strânsă la orașe. Românii nu au avut un favorit clar pe acest segment, astfel că Las Fierbinți și Chefi la Cuțite au încheiat seara la egalitate.
Pro TV a avut un mic avantaj - 936.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a înregistrat o audiență de 934.000 de urmăritori. Kanal D a încheiat pe poziția a treia, cu 781.000 de telespectatori.
Comercial. Clasamentul răsturnat în rândul tinerilor. Antena 1 a reușit să depășească serialul de comedie cu episodul de aseară din Chefi la Cuțite. Aproximativ 445.000 de privitori tineri se uitau la al 10-lea battle din sezonul 9.
Pro TV coboară pe poziția secundă, cu 383.000 de urmăritori tineri. Kanal D și-a menținut ultima poziție de pe podium, cu 211.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți-Chefi la Cuțite (20:30-22:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.088.000 | 11.9 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 1.639.000 | 9.3 | 18.6 |
3 | Kanal D | 1.595.000 | 9.1 | 18.1 |
4 | Romania TV | 370.000 | 2.1 | 4.2 |
5 | Antena 3 | 338.000 | 1.9 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți-Chefi la Cuțite (20:30-22:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 936.000 | 9.8 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 934.000 | 9.8 | 20.4 |
3 | Kanal D | 781.000 | 8.2 | 17.1 |
4 | Antena 3 | 205.000 | 2.2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 186.000 | 2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți-Chefi la Cuțite (20:30-22:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 445.000 | 10.6 | 27.5 |
2 | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 23.7 |
3 | Kanal D | 211.000 | 5.1 | 13.1 |
4 | Diva | 45.000 | 1.1 | 2.8 |
5 | Romania TV | 41.000 | 1 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Atentie ca Pro TV lider in primetime comercial si pe toata ziua in noiembrie. Peste Antenuta ta.
Atentie ca joi vineri sambata si duminica Pro TV sterge pe jos cu Antenuta lui Mile.
Antentie ca sambata primul film Home Alone spulbera cu Cunoscutii Anonimi !
Si filmul vechi de duminica a tocat Umorul tau, nu zici asta ? Si Fiermierii au tocat marele tau concert, nu zici asta? Dar de pensionarii de la Ajut eu de la Antenuta te faci ca nu ii vezi? Plangi de ciuda.
Si Mile a lesinat joi vineri sambata si duminica saptamana trecuta. Plange Mile !
Ha ha ha , dar ai uitat cand MasterChef cu cei 3 bucatari adorati acum de tine stergea pe jos cu Antenuta ta ?
Atunci erai bagat in barlog nu ?
Normal , ca Antenuta Fricoasa Pensionara a furat startul cu 30 de minute (cum face si azi). Ca altfel slabe sanse.
Cum a luat Antenuta bataie saptamana trecuta joi vineri sambata si duminica. Dar iti e rusine sa ceri audientele...
Si luna trecuta ce au facut Chefii tai? Pro 10 rating , chefii tai doar 8. Plangi!
https://www.paginademedia.ro/2020/10/audiente-chefi-las-fierbinti/
Iar Fierbintenii au tocat Chefii tai saptamana trecuta , acum 2 saptamani , acum 3 saptamani, dar te faci ca nu vezi.
Dar cum e cu pensionarii de duminica postac cap sec? Pe ei nu ii vezi? Doar la Pro ii vezi?
Si Mile a leșinat joi vineri sambata si duminica , ca ii e rusine si frica sa ceara audientele. Hai curaj !