Skip to main content

Din canal pe YouTube, în post TV. Va avea desene animate românești. A primit licența de la CNA

 
Din canal pe YouTube, în post TV. Va avea desene animate românești. A primit licența de la CNA

CNA. Din canal de YouTube, în televiziune. Un canal de YouTube, cu peste 4,3 milioane de abonați, se transformă în post de televiziune. A primit licența de la Consiliul Național al Audiovizualului în ședința de astăzi, 10 decembrie.

Noul post se numește TRALALA și se va vedea SD și HD, fiind disponibil la nivel național, cât și internațional în țări precum Republica Moldova, Italia, Spania, Franța, Germania, Anglia și Irlanda.

Publicitate

Va difuza desene animate românești, care sunt produse la studiourile din București și Iași. Acționarii postului sunt Cristina Badan și Alexandru Badan cu câte 50%.

Totalul investițillor echipamentelor se ridică la 72.000 de euro, iar în programe se va investi 578.000 de euro. Va începe să emită din martie sau aprilie 2021, după cum au spus reprezentanții noului post în ședința CNA.

Toți membrii CNA s-au arătat încântați de acest proiect și au votat în unanimitate acordare licenței. De altfel, Radu Herjeu a sintetizat într-o frază votul său: „Este cel mai simplu vot pe care îl voi acorda de când sunt în CNA, de șase ani de zile”.

Reprezentanții au susținut că negociază cu INES și Telekom pentru introducerea postului, dar vor urma discuții și cu alți cabliști pe viitor.

Alexandru Badan, acționar TRALALA, în ședința CNA:

„Considerăm că televiziunea este un pas mare pe care l-am face. Fanii noștri să aibă acces la producțiile de animație din cât mai multe surse. Televizorul, în ultimii ani, a crescut foarte mult și cu siguranță că acest canal va veni în sprijinul utilizatorului.

Vom difuza animație pentru copii, animație la cântecele pentru copii, dar avem colaborări cu animații de la parteneri din SUA, America de Sud sau diverse zone. Ne bucurăm pentru că în urma succesului de pe Youtube, cântecelele au ajuns în grădinițe și sunt folosite de educatori.”

Vali Pintilescu, director de programe TRALALA, în ședința CNA:

„Vrem să venim cu gama de programe cu care ne-am câștigat o anumită poziție în piață, iar pasul doi este lărgirea și acoperirea acelor nevoi atât pentru părinți, cât și pentru copii. Vrem să producem acele bucăți de conținut care lipsesc din piața audiovizuală românească, vrem să producem povești.

Poveștile cu care am crescut fiecare dintre noi, dar le vom adapta eticii secolului 21. Ne dorim să începem emisia în jurul lui martie/aprilie 2021.”


Canalul TRALALA, mai popular pe Youtube decât alți vloggeri


Cântecele pentru copii sunt mai populare decât conținutul vloggurilor. Canalul LooLoo Kids, cu conținut pentru copii lansat în 2014 de doi români, a depășit pragul de 10 milioane de abonați, după cum Paginademedia.ro A SCRIS AICI.

A primit premiul „Butonul de Diamant”, pentru atingerea numărului de 10 milioane de abonați și a devenit cel mai mare canal de YouTube cu origini românești.

LooLoo Kids a fost lansat de doi soți din Iași și aparaține unei comapanii mai mari, Mora TV. Inițial, Cristina și Alexandru Badan au deschis canalul TraLaLa, în 2012, prin care produceau conținut original pentru copii, cântece și animații 3D.  


CITEȘTE ȘI: VIDEO. Cântecele și desenele animate, mai populare decât vloggerii. Un cont de YouTube creat de doi români, peste 13 milioane de abonați


Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Trimite un comentariu