Skip to main content

COMUNICAT. Viitorul comerţului online

 
COMUNICAT. Viitorul comerţului online

COMUNICAT. Există o schimbare în lumea comerţului şi am simţit-o cu toţii. Conform unui raport publicat de Shopify, anul 2020 a accelerat industria, modificând permanent modul în care încep antreprenorii, să conducă şi să dezvolte afaceri, precum şi modul în care oamenii aleg să cumpere şi să plătească. Suntem la un pas de o nouă eră a comerţului.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pandemia de Covid-19 a început o schimbare comportamentală în ceea ce priveşte comerţul online, iar tinerii vor continua această schimbare.

Brandurile vor trebui să îşi consolideze strategiile de marketing, să investească în prezenţa lor din mediile sociale şi să demonstreze autenticitate pentru a rămâne în picioare pe piaţă.

Consumatorii ezită să se întoarcă în magazinele fizice

Shopify menţionează că 84% dintre consumatori au cumpărat online

În timpul pandemiei, comparativ cu 65% care au cumpărat din magazinul fizic.

53% dintre consumatori au evitat cumpărăturile în spaţiile aglomerate în ultimele şase luni şi 46% au spus că nu se simt confortabil la cumpărături în magazin.

79% dintre consumatori au spus că vor face cumpărături online în mod regulat timp de şase luni; semnificativ mai puţini (57%) spun că o vor face regulat în magazin în următoarele şase luni.

Tinerii consumatori au văzut cea mai mare trecere la cheltuielile online şi vor schimba modul în care brandurile fac afaceri

Brandurile vor trebui să se adapteze pentru a satisface aşteptările consumatorilor.

Majoritatea consumatorilor şi-au schimbat comportamentul de cumpărături şi au preferat anumite branduri în timpul pandemiei COVID-19. Primele trei motive pentru care au cumpărat de la un anumit brand au fost legate de partea financiară, disponibilitatea şi comoditatea. Cel mai important filtru pentru cheltuieli discreţionare este siguranţa.

Capacitatea de a oferi comerţ electronic, plăţi fără contact, comanda online şi livrarea la domiciliu sunt toate cerinţe pentru a concura în această cursă.

Cercetarea Salesforce arată că retailerii online din SUA care oferă opţiuni creative de vânzări au înregistrat o creştere cu 29% a vânzărilor, comparativ cu 22% la cei care aveau o opţiuni simple şi neatrăgătoare de vânzare.

O lecţie importantă pe care am învăţat-o în 2020: Orice afacere trebuie să se digitalizeze

O lecţie importantă de afaceri pentru 2020 este că toate companiile trebuie să fie digitale. Acest lucru începe prin adoptarea unei prime mentalităţi digitale. O altă lecţie este cum liderii de afaceri identifică capacităţile digitale de bază cu un timp de implementare şi rezultate care sunt măsurate în luni, nu în ani.

Salesforce a analizat peste 1 miliard de date despre comerţul digital în sezonul de sărbători 2020 cu o predicţie incredibil de precisă. Concluziile sunt uşor de tras, mediul online este barca de salvare a oricărei afaceri!

Pentru anul 2021, noi încurajăm toate afacerile din mediul online să nu se focuseze doar pe noii clienţi. Nu este suficient să trimiţi e-mailuri tranzacţionale şi apoi să le adaugi la campaniile de e-mail standard.

Când un client nou face prima achiziţie, acesta este începutul relaţiei tale cu el. Trebuie să întreţii relaţia respectivă şi să îi oferi un motiv să rămână angajat şi activ.

5 tendinţe de transformare digitală în 2021

1.Cultura digitală. Organizaţiile sunt supuse unei presiuni mai mari pentru a digitaliza rapid serviciile, pentru a satisface cerinţele clienţilor şi pentru a crea noi metode de a creşte veniturile.

2.Democratizarea inovaţiei. Companiile încearcă să dezvolte mai rapid experienţele digitale ale clienţilor. Specialiştii IT trebuie să stimuleze schimbările culturale oferind afacerilor puterea de a se auto-servi şi de a oferi soluţii mai rapid.

3.Afacere compozabilă. Hiper-specializarea a creat o mulţime de aplicaţii, determinând organizaţiile să treacă la o întreprindere compozabilă pentru a deveni mai agile – în care capabilităţile digitale pot fi compuse din aplicaţii existente folosind API-uri, mai degrabă decât să fie construite de la zero de fiecare dată.

4.Automatizare. Organizaţiile folosesc automatizarea pentru a creşte eficienţa operaţională şi pentru a îmbunătăţi procesele de afaceri. API-urile sunt esenţiale pentru automatizarea şi scalarea productivităţii.

5.Securitate API. Întreprinderea medie are 900 de aplicaţii. Proliferarea de noi puncte finale creează noi căi de intruziune, necesitând o securitate API solidă.

Social Media şi evoluţia omnichannel

Afacerile îşi vor valorifica investiţiile din platformele sociale împingând coşul de cumpărături mai aproape de consumator. În anul 2021, afacerile vor adopta din ce în ce mai mult capacităţile comerciale oferite de platformele sociale.

De asemenea, anticipăm extinderea relaţiilor cu branduri şi social influencers, ca un accelerant pentru creşterea vânzărilor.

Această schimbare va provoca, de asemenea, afacerile să redefinească definiţia tradiţională a ‘’omnichannel”, extinzând definiţia pentru a include capacitatea de a identifica clienţii, în orice oraş şi capacitatea de a livra şi a deservi nevoile lor, independent de timp sau locaţie , pe baza livrării la domiciliu. Astfel, companiile pot oferi valoare la viteza nevoilor consumatorilor.

Evoluţia comerţului social va include fuziunea divertismentului cu educaţia.

Canalele digitale au crescut interacţiunea şi angajamentul consumatorului cu brand-ul. Clienţii navighează online pentru a verifica stocul produselor, pentru a solicita sfaturi şi pentru a face achiziţii online.

În anul 2020, aplicaţiile de mesagerie precum WhatsApp şi social media au crescut în popularitate. Text/SMS şi chatul video au debutat pe lista celor 10 canale preferate de clienţi în acest an.

Angajamentul digital a atins un punct culminant în acest an, estimându-se că în proporţie 60% interacţiunile au loc online, comparativ cu 42% anul trecut.

Şaizeci şi opt la sută dintre clienţi spun că au trecut în mediul online exclusiv. Se aşteaptă ca această tendinţă să persiste dincolo de pandemie. Cincizeci şi opt la sută dintre consumatori se aşteaptă să facă mai multe cumpărături online după pandemie decât înainte şi 80% dintre oamenii de afaceri se aşteaptă să desfăşoare mai multe afaceri online.

Transformarea experienţei în magazine fizice

Cererea şi flexibilitatea în ceea ce priveşte cererea şi experienţa cumpărătorului este în creştere, deoarece opţiunile de comandă online sau ridicare din magazin devin componente familiare ale culturii de cumpărături.

Aşteaptă-te ca tehnologiile care extind şi susţin acest tip de experienţă să adopte rapid măsuri, cum ar fi plata contactless sau gestionarea cozilor din magazin. Pentru ca aceste experienţe să funcţioneze, afacerile vor trebui, de asemenea, să regândească capacităţile sistemelor de bază, cum ar fi gestionarea stocurilor. Deja există tehnologii inovatoare care gestionează stocul din mai multe locaţii în timp real.

Potrivit cercetărilor Salesforce, capacităţile puternice de furnizare a serviciilor pentru clienţi, atât online cât şi offline, sunt mai importante ca niciodată. Un serviciu excelent pentru clienţi nu beneficiază doar de încredere şi implicare – ci de întreaga experienţă.

Capacitatea unui brand de a face faţă acestui nou set critic de capabilităţi începe cu aprecierea şi adoptarea dezvoltării călătoriilor de conectate, vizibilitatea şi accesul la o sursă unică de date despre clienţi şi o platformă care poate oferi tuturor o viziune de 360 de grade, inclusiv comerţ, vânzări, servicii şi marketing.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus