Skip to main content

AUDIENŢE. România, înfrângere pe teren. Pro TV, victorie la rating. Survivor şi Chefi la Cuţite urmează în clasament

 
Foto: Facebook / Echipa Naţională de Fotbal a României
Foto: Facebook / Echipa Naţională de Fotbal a României

Audienţe. România a pierdut meciul cu Germania (0-1), dar Pro TV a câştigat rating-ul de aseară. Partida naţionalei lui Mirel Rădoi a fost urmărită de milioane de români din faţa televizoarelor. Într-o seară cu meciul de fotbal, Survivor şi Chefi la Cuţite au completat podiumul programelor TV.

Publicitate

Pro TV a fost pe primul loc pe toate segmentele de public, pe intervalul partidei România-Germaniei. Peste 2,3 milioane de români s-au uitat la al doilea meci al tricolorilor din campania de calificare pentru Campionatul Mondial din 2022.

Pe intervalul meciului, Pro TV s-a intersectat cu Chefi la cuţite (Antena 1) şi Survivor (Kanal D).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului România-Germania (21:45-23:35):

Naţional. Peste 2,3 milioane de români i-au susţinut pe tricolori din faţa televizoarelor. Partida România-Germania a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la nivelul întregii ţări.

Cu cifre bune s-a menţinut Kanal D pe locul secund. Peste 2 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan, la Survivor. Podiumul era completat de Antena 1 - 950.000 de privitori.

Urban. Cifre la fel de mari şi la oraşe pentru Pro TV. Aproximativ 1.241.000 de telespectatori au ales să urmărească duelul România-Germania.

Kanal D s-a clasat pe doi şi pe acest segment de public, cu 935.000 de urmăritori. Pe trei era tot Antena 1 - 616.000 de privitori.

Comercial (18-49 ani). Pro TV a dominat clasamentul şi în rândul tinerilor. 500.000 de telespectatori tineri urmăreau confruntarea dintre România şi Germania, din preliminariile Cupei Mondiale din 2022.

Următoarea staţie TV era Kanal D - 342.000 de privitori, iar podiumul era completat de Antena 1 - 290.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.321.000 13.1 27.6
2 Kanal D 2.095.000 11.9 25.0
3 Antena 1 950.000 5.4 11.3
4 Romania TV 518.000 2.9 6.2
5 Antena 3 301.000 1.7 3.6
6 Pro 2 174.000 1.0 2.1
7 Prima TV 173.000 1.0 2.1
8 National TV 108.000 0.6 1.3
9 Pro Cinema 88.000 0.5 1.0
10 Film Cafe 87.000 0.5 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.241.000 13.0 28.5
2 Kanal D 935.000 9.8 21.5
3 Antena 1 616.000 6.4 14.2
4 Romania TV 240.000 2.5 5.5
5 Antena 3 198.000 2.1 4.5
6 Pro 2 72.000 0.7 1.6
7 Diva 69.000 0.7 1.6
8 Digi 24 61.000 0.6 1.4
9 Pro Cinema 53.000 0.6 1.2
10 Prima TV 52.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 ani):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 500.000 11.9 31.8
2 Kanal D 342.000 8.1 21.8
3 Antena 1 290.000 6.9 18.5
4 Romania TV 38.000 0.9 2.4
5 Antena 3 32.000 0.8 2.0
6 Pro Cinema 30.000 0.7 1.9
7 AXN 22.000 0.5 1.4
8 Digi 24 21.000 0.5 1.3
9 National TV 19.000 0.5 1.2
10 Diva 19.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Livia Pila , stie toata lumea ca voi angajatii TVR nu va uitati la programul TVR. Încercați totuși să nu mai dați vina pe folclorisme. Aseara, pe intervalul meciului difuzat de Pro TV, mai precis intre orele 21.55 si 23.50 TVR 1 si TVR 2 au transmis 2 meciuri de fotbal - neinteresante - de la CE U 21. Pe care eu le-as fi difuzat pe net, pentru cei interesați !
  • Ce va mirați ca meciul va fi difuzat pe Pro X?
    Pro x e un post 85 % mort,audiențe foarte mici ,si Pro Tv vad ca nu e in stare sa promoveze postul
    Asa ca au pus meciul pe pro x ,vor fi audiențe de 10 ori mai mari decat media postului,si poate îi va aduce ceva telespectatori in plus
  • Ce a dat aseară Televiziunea Gradea? Folclorisme. Festivalul Maria Ciobanu, ediția 2019, reluare. Moartea pasiunii și a audientei.
  • Dezastru și la TVR. Nu s-a uitat nimeni. Poate doar Doina Gradea și ceata ei.
  • sinclair hirceaga, nu esti la prima incurcatura de program . Am siguranta ca nu prea te uiti la TVR dar comentezi, ca sa ai ce comenta. Aseara am impresia ca, pe intervalul luat in discutie de acest articol, TVR nu a difuzat ”folclorismele false ale Iulianei”. Ca sa te citez .
  • Dezastru pentru TVR. Mai bine dădea Meciul Nationalei de tineret in reluare. Lumea s-a săturat de folclorismele false ale Iulianei. Gata. Nu o mai vrea nici pe ea, dar nici echipa de toata jena si de tot râsul al Doinei Gradea.
  • Nu bag mana in foc, dar parca 18-49 este masurat urban, nu national. Aceasta categorie de varsta este cca. 40 % din populatie, ceea ce este "in zona" daca te uiti la comercial vs. urban.
  • Pana la ora 21:45 cine a fost lider de audienta? Prezentati audientele si pe intervalul "Chefi la cutite" sau "Survivor"
  • Ma asteptam la cifre mai mari pentru Pro, cel putin 2,7-2,8 milioane, adversar de calibru, dar in mare cam aceleasi cifre ca in meciul cu Macedonia, se pare ca aici e "plafonul" microbistilor din Romania.

    Cutitarii, cifre slabe si in scadere cam tot sezonul asta, cred ca trebuia difuzat in toamna, saturatia se vede in audiente.
  • La asa audiente, nu stiu de ce baga urmatorul meci pe Pro X... Trebuia sa fie difuzat tot pe Pro TV.
  • Cam numai pensionari 1 800 000 ha

    Postacule, mai bine ne zici ce se intampla cu Bucatarii tai, ca tot lauzi emisiunea...
    Asta e a 3 sau a 4 saptamana cu Antenuta locul 3 comercial cu Bucatarii ? Batuti de Survivor si filme antice...
  • Cam numai pensionari 1 800 000 ha

    Ai revenit Mile batranul ? De pensionarii de la Rvelioane ce ne zici ? De la Accesati , Factorati , Marinici , Cunoscuti nimic ?

    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-acces-direct-mirela-vaida-22-martie/
    2.080.000 pensionari la Accesati. De ei ce ne zici postacule Mile ?
  • @Geo asa e, ai dreptate. Daca puneau emisiunea luni, marti, miercuri erau lideri pe comercial in toate cele 3 zile (mai putin intervalul cu Las Fierbinti de marti). Dar au sacrificat o zi doar ca sa aiba rating iUmor. Foarte trist cum gandesc unii manageri de la Intact.
  • Mile, esti penibil, daca nici la nationala nu te uiti doar ca e meciul pe pro, esti demn de mila. Si da, la meciurile nationalei se uita toata populatia, conteaza tipul de public?

Trimite un comentariu

sus