Skip to main content

AUDIENŢE. Naţionala de tineret, magnet de rating. TVR, locul doi în top. Doar Pro TV a stat mai bine

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Naţionala de tineret pregătită de Adrian Mutu prinde la public, iar TVR 1 a scos audienţe foarte bune cu duelul România U21-Germania U21, ultimul din grupele Euro U21. Doar Pro TV a reuşit să depăşească postul public pe intervalul meciului.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Fotbalul aduce rating pentru TVR. Naţionala antrenată de Adrian Mutu a remizat cu Germania, scor 0-0, şi a ratat astfel prezenţa în sferturile Campionatului European U-21. Totuşi, partida disputată în Ungaria a atras peste un milion de români în faţa televizoarelor, la nivel naţional. Postul public s-a clasat, de asemenea, pe locul doi pe urban şi comercial.

Doar Pro TV, care avea principalul jurnal şi începutul din Las Fierbinţi, a reuşit să depăşească în audienţe TVR-ul.

Antena 1, cu jurnalul de ştiri şi începutul din Chefi la cuţite, se clasa pe trei. Kanal D era doar pe patru cu ştirile şi debutul episodului din serialul Hercai.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. TVR, salvat de fotbal. Meciul de tineret Ungaria-România i-a adus cel mai bun loc din 2021: poziţia a treia la oraşe. Cifrele serii

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului România U21-Germania U21 (19:00-20:50):

Naţional. Ultimul meci al naţionalei de tineret de la Euro a pus TVR-ul pe locul doi în audienţe, la nivelul întregii ţări. Puţin peste 1 milion de români se uitau la postul public.

Liderul serii era Pro TV, care avea 1.366.000 de telespectatori, în medie. Pe ultima treaptă a clasamentului se afla Antena 1, cu 982.000 de urmăritori.

Urban. Şi la oraşe era urmărită România U-21. Egalul contra Germaniei a pus TVR-ul pe un nou loc doi, cu 626.0000 de telespectatori.

Pe prima poziţie se clasa tot Pro TV. Jurnalul serii şi începutul din Las Fierbinţi plasau postul din Pache Protopopescu pe prima poziţie, cu 729.000 de privitori.

Atenan 1 nu a reuşit decât un loc trei şi la oraşe - 468.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 de ani). TVR-ul bifează una dintre cele mai bune performanţe pe comercial din 2021: locul secund. La meciul România U21-Germania U21 se uitau 239.000 de telespectatori.

Încă un clasament, încă o victorie pentru Pro TV. Aproximativ 313.000 de privitori au ales programele postului din Pache Protopopescu.

Şi de această dată s-a clasat pe locul trei Antena 1. Postul Intact era pe locul trei în topul staţiilor TV, cu 158.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul meciului România U21 - Germania U21 (19:00-20:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.366.000 7.7 18.4
2 TVR 1 1.007.000 5.7 13.5
3 Antena 1 982.000 5.6 13.2
4 Kanal D 932.000 5.3 12.5
5 Romania TV 495.000 2.8 6.7
6 National TV 318.000 1.8 4.3
7 Antena 3 290.000 1.6 3.9
8 Happy Channel 246.000 1.4 3.3
9 Pro Cinema 198.000 1.1 2.7
10 Antena Stars 148.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul meciului România U21 - Germania U21 (19:00-20:50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 729.000 7.6 18.4
2 TVR 1 626.000 6.5 15.8
3 Antena 1 468.000 4.9 11.8
4 Kanal D 368.000 3.8 9.3
5 Romania TV 306.000 3.2 7.8
6 Antena 3 168.000 1.7 4.2
7 Happy Channel 161.000 1.7 4.1
8 National TV 154.000 1.6 3.9
9 Diva 71.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 69.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul meciului România U21 - Germania U21 (19:00-20:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 de ani):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 313.000 7.5 25.1
2 TVR 1 239.000 5.7 19.2
3 Antena 1 158.000 3.8 12.7
4 Kanal D 105.000 2.5 8.4
5 Romania TV 52.000 1.2 4.2
6 National TV 39.000 0.9 3.1
7 Antena 3 36.000 0.9 2.9
8 Diva 31.000 0.7 2.5
9 Happy Channel 29.000 0.7 2.3
10 Pro Cinema 28.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Comercial rural exact ca Atenuta ta postacule ! Dar te faci ca nu vezi, nu orbule ?

    Antenuta 5.6 national cu 4.9 urban. Si comercialul doar 3.8...
    Pensionarii ! Nu postacule ?
  • Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 10.0 puncte de rating și 24.1% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.7 puncte de rating și 16.2% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 8.2 puncte de rating și 23.3% share, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua, Antena 1 a înregistra 7.3 puncte de rating și 20.7 share.

    Antenuta devastata !
  • Si audientele pe intervalul "Chefi la cutite" sau las fierbinti nu le dati?
  • Ar trebui sa redenumeasca TVR 1 in TVR fotbal Romania, ptr ca doar meciurile echipelor nationale de fotbal plaseaza TVRul pe primele locuri in audiente !

Trimite un comentariu

sus