Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent. Iar şi iar! Burlacul Antenei 1 e invizibil: de peste cinci ori sub Pro TV

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. O nouă seară de vineri cu rating pentru Românii au talent. Mult rating. Emisiunea de pe Pro TV a dominat (din nou) clasamentele de audienţe.

Publicitate

Survivor de pe Kanal D s-a menţinut pe doi, iar Burlacul de pe Antena 1 era, practic, invizibil: şi la nivelul întregii ţări, dar şi la oraşe, Burlacul a avut audienţe de peste cinci ori sub Pro TV.

Detalii, în continuare:

Vinerea pare să aibă eticheta de „seara talentelor” în audienţe. Românii au talent şi Pro TV au dominat încă un început de weekend. Emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmărită de peste 2,4 milioane de telespectatori în ţară, cifre mai bune decât săptămâna trecută. Şi pe celelalte segmente de public a stat mai bine decât restul „rivalilor”.

De notat cota de piaţă pe publicul între 18 şi 49 de ani: peste 36% pentru Românii au talent, una dintre cele mai ridicate cote de piaţă ale unui program TV în luna martie.

Şi pe noul segment comercial - naţional 21-54 de ani - Pro TV a dominat seara, cu 978.000 de telespectatori. Kanal D şi Antena 1 completau podiumul la mare distanţă.

Survivor, show-ul de pe Kanal D prezentat de Daniel Pavel, a rămas cel mai apropiat urmăritor, la fel ca în săptămânile trecute. Aproape 2 milioane de români s-au uitat la postul Dogan, la nivelul întregii ţări.

Burlacul de pe Antena 1, chiar dacă este pe poziţia a treia, are cifre extrem de modeste: sub 500.000 de telespectatori la nivel naţional, de peste cinci ori mai puţin decât Românii au talent.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent, de neînvins. Survivor pe doi. Surpriza serii: Burlacul, bătut de Digi Sport

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10):

Naţional. Încă o zi de vineri cu talente şi rating. Românii au talent era cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări. Aproximativ 2.455.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV.

Cel mai apropiat adversar pentru producţia Pro TV-ului rămâne Survivor. Duelul dintre Faimoşi şi Războinici de pe Kanal D era urmărit de 1.971.000 de privitori.

Pe poziţia a treia era Burlacul, dar la mare, mare distanţă - 464.000 de urmăritori.

Urban. Pro TV domină topul şi la oraşe. Românii au talent şi Pro TV reuşesc să câştige şi pe acest segment de public, cu 1.305.000 de telespectatori.

Cu cifre bune s-a clasat pe doi Survivor. Emisiunea de pe Kanal D scotea o audienţă de 818.000 de urmăritori, în medie.

Podiumul serii îl completa Burlacul Antenei 1 - 252.000 de privitori.

Comercial (18-49 ani). Tinerii au ales, din nou, emisiunea Pro TV-ului. Show-ul cu Andra, Florin Călinescu, Alexandra Dinu şi Andi Moiescu în juriu a câştigat detaşat şi pe acest segment de public, cu 490.000 de telespectatori.

A fost una dintre cele mai mari cote de piaţă pe acest segment pentru un program TV din luna martie: aproape 37% market share pentru Românii au talent, ceea ce înseamnă că aproape 40% dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Pe locul secund erau Kanal D şi Survivor - 309.000 de privitori.

Încă un loc trei, şi la foarte mare distanţă, pentru Burlacul şi Antena 1 - 121.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.455.000 13.9 29.7
2 Kanal D 1.971.000 11.2 23.9
3 Antena 1 464.000 2.6 5.6
4 Romania TV 380.000 2.1 4.6
5 Antena 3 264.000 1.5 3.2
6 TVR 1 239.000 1.4 2.9
7 Pro 2 145.000 0.8 1.8
8 Happy Channel 131.000 0.7 1.6
9 Pro Cinema 110.000 0.6 1.3
10 National TV 108.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.305.000 13.6 31.2
2 Kanal D 818.000 8.5 19.5
3 Antena 1 252.000 2.6 6.0
4 Romania TV 192.000 2.0 4.6
5 Antena 3 169.000 1.8 4.0
6 TVR 1 112.000 1.2 2.7
7 Happy Channel 83.000 0.9 2.0
8 Pro 2 74.000 0.8 1.8
9 Diva 68.000 0.7 1.6
10 Digi 24 60.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):

COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 490.000 11.6 36.1
2 Kanal D 309.000 7.3 22.7
3 Antena 1 121.000 2.9 8.9
4 Pro 2 32.000 0.8 2.4
5 TVR 1 29.000 0.7 2.1
6 Diva 27.000 0.6 2.0
7 Digi 24 23.000 0.6 1.7
8 Romania TV 22.000 0.5 1.6
9 National TV 19.000 0.4 1.4
10 Happy Channel 18.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe noul segment COMERCIAL (naţional 21-54):

COMERCIAL 21-54 ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 978.000 14.1 34.5
2 Kanal D 680.000 9.8 24.0
3 Antena 1 182.000 2.6 6.4
4 TVR 1 79.000 1.1 2.8
5 Romania TV 70.000 1.0 2.5
6 Pro 2 53.000 0.8 1.9
7 Antena 3 42.000 0.6 1.5
8 Digi 24 41.000 0.6 1.5
9 Diva 39.000 0.6 1.4
10 National TV 35.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Într-adevăr grila asta a antenei este proastă,nu de alta dar e si concurenta mare
    Ma rog,la toamna își vor lua revanșa ca vad au pregătit multe emisiuni noi si noi sezoane la next star si Asia express
  • Au inceput ieri, in mare secret, filmările la Masked Singer Romania. Anul asta filmările au loc in Studiourile de la Buftea.
  • Deseara cred ca vor scadea toate deoarece se transmiite meciul Romania -Ungaria U21de TVR
  • Antenuta mai bine baga filme, nu Burlaci obositi. Ultima zi de vineri filme a fost data de 26 februarie; cand „Eroi de Sacrificu” (2010) si „Ultima redută” (2013) au avut 3.8 rating comercial.
    Deci 2 filme vechi au cu un punct mai mult pe comercial fata de marea emisiune plictisitoare cu Burlaci...

    https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-romanii-au-talent-survivor-26-februarie-2021/
  • Bravo Pro TV ,se pare ca si Pro 2 merge bine ,ar trebui sa se reinventeze din toamna ca de un an sunt doar redifuzari .
  • Chiar vreau sa vad audientele de maine, cu noile restrictii:

    ACTUALIZARE Noile restricții vor intra în vigoare duminică, 28 martie, nu vineri, așa cum fusese anunțat inițial. Premierul Florin Cîțu a precizat vineri că, „având în vedere timpul scurt pe care l-ar avea operatorii economici la dispoziție să se pregătească, am avut o discuție cu domnul Arafat și am stabilit ca aceste măsuri să fie aplicate de duminică, 28 martie”.
  • @Filmoteca aseară a fost filmul Răzbunare pe tocuri si redifuzare INIMĂ DE ***.
    Iar Tvr a reușit să intre in top 5 canale tv din prime time, pe ambele segmente comerciale.
  • Era normal sa creasca Romanii au talent fata de saptamana trecuta. Ce lipseste din top 10 pe fiecare target ? Ati ghicit, DigiSport 1.
    Cum saptamana asta avem meciuri din preliminariile Campionatului Mondial, DigiSport 1 dispare...
  • Serios ? Pro 2 pe locul 4 la comercial urban si locul 6 la comercial national ?
    Ce a fost aseara pe Pro 2 ? Serial brazilian ? Sau turcesc ?
  • Dezastru pe postacii cap seci Mile mile ! Marea emisiune Burlacul, un esec total !
  • Postacii Mile mile si Aberantu Specialistu Razvan Putina R devastati ! Postacii antenisti in genunchi !

    Fata de saptamana trecuta, Pro TV a crescut cu 2 puncte rating pe comercial, iar Antenuta a scazut cu aproape 2 puncte. Si Kanal D a scazut.

Trimite un comentariu

sus