Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent. Iar şi iar! Burlacul Antenei 1 e invizibil: de peste cinci ori sub Pro TV

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. O nouă seară de vineri cu rating pentru Românii au talent. Mult rating. Emisiunea de pe Pro TV a dominat (din nou) clasamentele de audienţe.

Publicitate

Survivor de pe Kanal D s-a menţinut pe doi, iar Burlacul de pe Antena 1 era, practic, invizibil: şi la nivelul întregii ţări, dar şi la oraşe, Burlacul a avut audienţe de peste cinci ori sub Pro TV.

Detalii, în continuare:

Vinerea pare să aibă eticheta de „seara talentelor” în audienţe. Românii au talent şi Pro TV au dominat încă un început de weekend. Emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmărită de peste 2,4 milioane de telespectatori în ţară, cifre mai bune decât săptămâna trecută. Şi pe celelalte segmente de public a stat mai bine decât restul „rivalilor”.

De notat cota de piaţă pe publicul între 18 şi 49 de ani: peste 36% pentru Românii au talent, una dintre cele mai ridicate cote de piaţă ale unui program TV în luna martie.

Şi pe noul segment comercial - naţional 21-54 de ani - Pro TV a dominat seara, cu 978.000 de telespectatori. Kanal D şi Antena 1 completau podiumul la mare distanţă.

Survivor, show-ul de pe Kanal D prezentat de Daniel Pavel, a rămas cel mai apropiat urmăritor, la fel ca în săptămânile trecute. Aproape 2 milioane de români s-au uitat la postul Dogan, la nivelul întregii ţări.

Burlacul de pe Antena 1, chiar dacă este pe poziţia a treia, are cifre extrem de modeste: sub 500.000 de telespectatori la nivel naţional, de peste cinci ori mai puţin decât Românii au talent.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent, de neînvins. Survivor pe doi. Surpriza serii: Burlacul, bătut de Digi Sport

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10):

Naţional. Încă o zi de vineri cu talente şi rating. Românii au talent era cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări. Aproximativ 2.455.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV.

Cel mai apropiat adversar pentru producţia Pro TV-ului rămâne Survivor. Duelul dintre Faimoşi şi Războinici de pe Kanal D era urmărit de 1.971.000 de privitori.

Pe poziţia a treia era Burlacul, dar la mare, mare distanţă - 464.000 de urmăritori.

Urban. Pro TV domină topul şi la oraşe. Românii au talent şi Pro TV reuşesc să câştige şi pe acest segment de public, cu 1.305.000 de telespectatori.

Cu cifre bune s-a clasat pe doi Survivor. Emisiunea de pe Kanal D scotea o audienţă de 818.000 de urmăritori, în medie.

Podiumul serii îl completa Burlacul Antenei 1 - 252.000 de privitori.

Comercial (18-49 ani). Tinerii au ales, din nou, emisiunea Pro TV-ului. Show-ul cu Andra, Florin Călinescu, Alexandra Dinu şi Andi Moiescu în juriu a câştigat detaşat şi pe acest segment de public, cu 490.000 de telespectatori.

A fost una dintre cele mai mari cote de piaţă pe acest segment pentru un program TV din luna martie: aproape 37% market share pentru Românii au talent, ceea ce înseamnă că aproape 40% dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Pe locul secund erau Kanal D şi Survivor - 309.000 de privitori.

Încă un loc trei, şi la foarte mare distanţă, pentru Burlacul şi Antena 1 - 121.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.455.000 13.9 29.7
2 Kanal D 1.971.000 11.2 23.9
3 Antena 1 464.000 2.6 5.6
4 Romania TV 380.000 2.1 4.6
5 Antena 3 264.000 1.5 3.2
6 TVR 1 239.000 1.4 2.9
7 Pro 2 145.000 0.8 1.8
8 Happy Channel 131.000 0.7 1.6
9 Pro Cinema 110.000 0.6 1.3
10 National TV 108.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.305.000 13.6 31.2
2 Kanal D 818.000 8.5 19.5
3 Antena 1 252.000 2.6 6.0
4 Romania TV 192.000 2.0 4.6
5 Antena 3 169.000 1.8 4.0
6 TVR 1 112.000 1.2 2.7
7 Happy Channel 83.000 0.9 2.0
8 Pro 2 74.000 0.8 1.8
9 Diva 68.000 0.7 1.6
10 Digi 24 60.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):

COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 490.000 11.6 36.1
2 Kanal D 309.000 7.3 22.7
3 Antena 1 121.000 2.9 8.9
4 Pro 2 32.000 0.8 2.4
5 TVR 1 29.000 0.7 2.1
6 Diva 27.000 0.6 2.0
7 Digi 24 23.000 0.6 1.7
8 Romania TV 22.000 0.5 1.6
9 National TV 19.000 0.4 1.4
10 Happy Channel 18.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe noul segment COMERCIAL (naţional 21-54):

COMERCIAL 21-54 ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 978.000 14.1 34.5
2 Kanal D 680.000 9.8 24.0
3 Antena 1 182.000 2.6 6.4
4 TVR 1 79.000 1.1 2.8
5 Romania TV 70.000 1.0 2.5
6 Pro 2 53.000 0.8 1.9
7 Antena 3 42.000 0.6 1.5
8 Digi 24 41.000 0.6 1.5
9 Diva 39.000 0.6 1.4
10 National TV 35.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Unde sunt postacii Mile mile ? Le e rusine sa comenteze bolovanii ?
  • Burlacul nu poate avea audienta decat daca burlacul are vreun farmec fantastic si arata ca fiul lui Brad Pitt cu Jason Momoa. Emisiunea e moartea pasiunii si audientei, asa cum era si mai demult.
  • Xenox, cred că doar Brenciu și Inna au rămas. Dar nu stiu exact cine e in locul lui Maticiuc și Morodan.
  • Fraților,am o confuzie
    Televiziunea NOVA din Cehia își promovează aceași platformă de streaming exact ca si PRO TV :Voyo
    Si culmea are acelasi logo
    Si sa precizam ca Nova deține si formatul te cunosc de undea
  • Flag,filmările vor începe la vară si vor fi niste reguli mai speciale ,dar va fi
    Deoarece chefi la cuțite nu poate avea 2 sezoane in acelasi an,ca e moarte curată in audiența si in formatul emisiunii
  • Eu zic că emisiunea aia de dating pe care o face pro s-ar fi potrivit mai bine pe pro 2. pro 2 ar avea nevoie de niste emisiuni, ceva monden, poate ceva in genul de 3x femeie.
  • Felicitări, Pro2, Happy Channel şi Diva pentru audienţele obţinute! Ar trebui promovate mai mult şi posturile secundare (aici mă refer la trustul Pro, că Antena face mereu reclamă celor de la Happy, pe când Pro TV pare că nu prea îi pasă de ce se întâmplă cu Pro2-ul). Oricum, apariţii tot mai dese în top 10 pentru toate trei staţiile dedicate publicului feminin. Felicitări!
  • @Sinclair Hirceaga Am observat și eu ca au apărut postacu care masluiesc evidentele. Tragedia din TVR.
  • O fi TVR 1 in top 5, dar are un rating pe comercial de toată jena. Tare Doina Gradea si echipa ei!
  • Sabina ,duminica viitoare pro tv da filmul Jurasic World Un Regat in ruina premiera foarte bun,
  • @Livia
    Next Star a mai fost și tot așa audiențe scăzute a avut iar Asia Expres nu s-a auzit nimic ca ar începe și oricum nu pot cât e CORONA că-ți nu poți avea contact cu persoane străine și e periculos
  • antenele baga numai showuri matrimoniale pe toate posturile lor, mireasa pentru fiul soacrei dupa amiaza pe antena 1, burlacul seara in prime time tot pe antena 1 si acum vor sa faca un show in principal cu soacre pe antena stars cu gabriela cristea care numai chestii dintr-astea a prezentat in ultimii ani. Se ajunge la saturatie chiar si pentru gospodinele si fanele asa ziselor cupluri cu personaje reciclate de la alte posturi si emisiuni, ca tinerii oricum nu se prea uita seara la antene ca sa vada cu ce pitzi a mai vorbit burlacul care si el provine de la insula iubirii sau survivor.

Trimite un comentariu