Skip to main content

PREVIZIUNI. Cum vor arăta brandurile în 2030? Un studiu Dentsu care arată patru tendinţe principale

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

PREVIZIUNI. Agenţia dentsu vine cu câteva previziuni pentru evoluţia brandurilor şi consumatorilor până în 2030, pe baza unui studiu complex.

Publicitate

Cu ajutorul raportului „Consumer Vision 2030”, publicat recent de reţeaua de comunicare dentsu, s-a ajuns la concluzia că brandurile trebuie să ţină cont de patru tendinţe:

  • Activism universal
  • Societatea sintetică
  • Branduri mai puternice şi mai îndrăzneţe
  • Avantajul umanului

Ce presupune fiecare tendinţă? Pe larg, în continuare:

Activism universal - „Brandurile trebuie să ia în calcul aceste preferinţe nu doar ca modalitate de segmentare a clientelei, ci ca modalitate a menţine contactul cu clienţii. În aceste condiţii, misiunea brandurilor de a ajunge la ochii şi urechile potenţialilor clienţi va fi din ce în ce mai dificilă”, spune raportul dentsu.

Societatea sintetică - Este cea mai SF dintre toate. „Este foarte probabil că în viitor persoanele cu dizabilităţi vor beneficia enorm de generaţii avansate de proteze de tip exoschelet, care susţin tot corpul. Scaunele cu rotile ar putea deveni o amintire în doar câteva decenii”, explică dentsu.

Branduri mai puternice şi mai îndrăzneţe - Tendinţa arată ascensiunea celor mai mari branduri. „La nivel global, aproape jumătate din oameni se aşteaptă ca în următorii 5-10 ani să folosească tehnologia pentru a-şi monitoriza starea de sănătate”, arată studiul.

Avantajul umanului - Tendinţa arată că nu roboţii vor face toate activităţile, ci va fi nevoie de contact uman, de jocuri tradiţionale, de timp liber în aer liber. „Brandurile inteligente vor avea ocazia de a exploata această tendinţă pentru a construi o legătură mai strânsă cu consumatorii”, conchide studiul celor de la dentsu.

Studiul poate fi descărcat de AICI.

METODOLOGIE

Studiul a fost realizat după o metodologie complexă, care a inclus interviuri extensive cu un panel de 20 de futurologi cu o reputaţie internaţională, reprezentanţi ai mediului academic, autori şi experţi.

De asemenea, au fost folosite informaţii extrase dintr-o serie amplă de sondaje realizate de companii în rândul consumatorilor din 20 de ţări, din cererile de înregistrare de patente tehnologice şi din inovaţiile anunţate ce s-ar putea materializa în următorii zece ani, precum şi din cercetări proprii realizate de dentsu pe baza datelor deja publicate şi din analiza unor studii de caz.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus