Skip to main content

Platforma MOCAPP lansează un nou serviciu, cu acces la date despre audienţele şi onorariilor influencerilor. Care este preţul abonamentului

 
Platforma MOCAPP lansează un nou serviciu, cu acces la date despre audienţele şi onorariilor influencerilor. Care este preţul abonamentului

Platforma de Influencer Marketing MOCAPP a lansat un nou serviciu (de cercetare), care permite companiilor româneşti să îşi fundamenteze strategiile şi bugetele de campanii pe care intenţionează să le deruleze, chiar dacă nu au în plan pe termen scurt proiecte de acest fel, anunţă compania condusă de Florin Grozea (foto).

Publicitate

„Abonamentul Research” permite accesul la baza de date a platformei înainte de a seta o campanie, astfel încât companiile să aibă în timp real o imagine actualizată despre evoluţia la zi a audienţelor şi onorariilor creatorilor de conţinut, având un cost lunar de 9 euro/lună, anunţă compania

Florin Grozea, fondator şi CEO MOCAPP

„Ne-am propus de la început să democratizăm accesul la influenceri, iar prin abonamentul MOCAPP Research  continuăm această misiune: research-ul este primul pas pe care un brand îl poate face pentru a avea rapid o imagine de ansamblu despre piaţă, fie că n-a mai derulat până acum campanii de Influencer Marketing, fie că îşi doreşte o actualizare a mixului de marketing sau un upgrade al bugetelor anuale dedicate.

Conectarea la noutăţi şi date în timp real este principalul beneficiu: cu un cost lunar de doar 9 euro poţi afla care sunt influencerii relevanţi pe diferite nişe de conţinut şi performanţele lor, modificări ale onorariilor sau noutăţi despre comunităţile acestora.”

Accesarea acestui abonament nu este condiţionată de derularea de campanii de Influencer Marketing şi nu are o perioadă minimă de contractare - poate fi utilizat constant sau punctual. 

Pentru a iniţia campanii şi conversaţii cu creatorii de conţinut, utilizatorii pot alege, ulterior, unul dintre abonamentele care includ servicii de acest tip, precum One-Brand sau Multi-Brand.

One-Brand este dedicat companiilor şi magazinelor online cu un singur brand în relaţie cu influencerii şi cuprinde, printre altele, serviciu dedicat clienţilor prin chat-ul platformei şi răspuns garantat din partea Influencerilor în maxim 48 de ore.

Multi-Brand este un abonament dedicat companiilor mari şi agenţiilor, permite derularea unui număr nelimitat de campanii pentru 10 branduri, verificarea gratuită a fake followers, un research personalizat pe lună, răspuns garantat din partea Influencerilor în maxim 48 de ore şi alte beneficii incluse.

De la lansare publică din 2019, platforma MOCAPP a facilitat 1.000 de campanii româneşti, dar şi din alte ţări europene, cu o valoare totală de 550.000 euro. 

Influencerii aflaţi în topul preferinţelor brandurilor şi nişele cu cel mai mare nivel de interes pot fi consultate aici.


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Șerban Șerban
    Grozea ar fi trebuit să rămână la cântat.

Trimite un comentariu

sus