Skip to main content

Agenţia Sonica, ruptă din Jazz, anunţă echipa de conducere şi noi colaboratori. Răzvan Căpănescu şi Diana Flutur, printre nume

 
Diana Benko (stânga), Alexandra Mihuş şi Răzvan Căpănescu formează managementul Sonica
Diana Benko (stânga), Alexandra Mihuş şi Răzvan Căpănescu formează managementul Sonica

Agenţia Sonica, care s-a desprins din fosta Jazz, anunţă managementul şi parte din echipa firmei.

Publicitate

Diana Benko şi Alexandra Mihus, care au făcut parte şi din Jazz sunt co-Fondatori, iar Răzvan Căpănescu este executive Creative Partner.

Celor trei li s-au alăturat Laura Nedelschi (Creative Director) şi Diana Flutur (Strategy Consultant), dar şi alţi 20 de specialişti în comunicare. 

Agenţia Sonica s-a lansat în urmă cu nouă luni, după o ruptură produsă la vârful agenţiei Jazz Advertising, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI

La momentul respectiv, Valentin Suciu şi Irina Pencea, şi ei parte din managementul Jazz, au lansat o nouă agenţie, Jam Session Agency, în timp ce Diana Benko a lansat Sonica Works

Agenţia Sonica oferă clienţilor săi servicii de strategie, creaţie, client service, naming & branding, digital strategy, social media, performance, design de obiect şi packaging, BTL.

Diana Benko, Co-Fondator şi Managing Partner Sonica Works

„Sonica îşi propune să devină pionierul noului val al modului de lucru agil, folosind experienţa complexă a echipei şi profunda înţelegere a marcom-ului din Romania. Astfel, în afară de serviciile esenţiale de strategie, creaţie şi digital marketing, Sonica curatoriază pentru clienţii săi cele mai relevante talente din industrie, locale şi internaţionale, în scopul generării unor campanii cu adevărat disruptive ce livrează the „right message to the right person’’.

Îi avem alaturi pe George Pop, expert în branding şi naming, cu expertiză construită în Brandient, precum şi pe Corvin Cristian, architect şi design de interior şi de obiect.”

Alexandra Mihuş, Co-Fondator şi Client Service Partner Sonica Works

„Suntem Sonica pentru că suntem pe fază, răspundem prompt şi punem pe masă doar detalii importante. Pentru că am continuat cu aceleaşi principii cu ajutorul cărora Jazz şi-a format o reputaţie locală extraordinară şi recunoaştere internaţională. Pe scurt, totul porneşte de la oameni - Supersonici, aşa cum îi numim noi.

În doar 9 luni am reuşit să avem o echipă solidă, de seniori şi concept thinkers, colaborări din domenii adiacente cu care noi interacţionăm zilnic. Cu această bază solidă reuşim să dezvoltăm campanii pentru brand-uri lider în categoriile lor, să câştigăm pitch-uri şi să fim recomandaţi.” 

Agenţia vine cu serviciul „Supersonica24”, prin care promite să rezolve brief-uri noi în 24 de ore, folosind metode creative precum „rotaţia creierelor + 1 disruptor”. Cu doar două condiţii pentru client: one-page brief şi acces direct la factorul de decizie.

Despre modelul "Supersonica24" şi creativitate dezvoltă Răzvan Căpănescu, Executive Creative Partner:

„Unul dintre modulele noastre de lucru ce ne diferenţiază în piaţă este "Supersonica24". Un produs prin care o putem rezolva brief-uri în 24 de ore. Cu world class creative solutions şi două condiţii prealabile pentru client. Prima este să agreăm de la început simplificarea radicală a temei care trebuie să sune clar, fără echivoc, precum enunţul scurt al unei probleme sau ambiţii. Iar cea de-a doua este să avem acces direct la factorul de decizie din companie.

În interiorul agenţiei avem propriile tehnici creative prin care abordăm acest modul. Pe scurt (doar nu o să vă dezvăluim aici chiar tot :) ), acestea implică: săpatul adânc dincolo de primele 24 de straturi, rotaţia creierelor + 1 disruptor şi "wouldn't it be silly if". Astfel, ajungem la cele mai fresh idei creative pentru problema dată.”

În plus,a genţia anunţă că sunt în continuare în plin proces de recrutare. 

„Ne dorim extinderea echipei. Căutam fresh blood, babysonici dornici să devină supersonici, oameni din domenii sau ţări diferite, oameni serioşi şi cu sclipire creativă. Lucrăm hybrid în continuare, însă trebuie să recunoaştem că biroul şi terasa noastră din Mendeleev 5 merită orice minut petrecut în trafic sau la metrou,” Alexandra Mihuş, Co-Fondator şi Client Service Partner Sonica Works.

Între clienţii din portofoliul Sonica se numără: Rompetrol, Secom, Good Routine, Alka, Aquavia, Staropramen, Praha şi Clinica Verithera. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus