Skip to main content

VIDEO. Kaufland vorbeşte Pe limba românilor. Expresii româneşti, în centrul unui show de comedie lansat online

 
VIDEO. Kaufland vorbeşte Pe limba românilor. Expresii româneşti, în centrul unui show de comedie lansat online

Încă un retailer intră începe să se implice în conţinut video online. Kaufland lansează o serie de mini-show-uri de comedie, pentru promovarea gamei de produse Vreau din România. 

Publicitate

Intitulat „Pe Limba Românilor”, proiectul digital promovează expresiile populare inspirate din patrimoniul gastronomic românesc. Proiectul va include un show de comedie şi un dicţionar vizual, realizate în parteneriat cu actori şi ilustratori români, anunţă Kaufland.

Gazda emisiunii va fi stand-up comedian-ul Cristi Popesco, alături de „Băiat”, un personaj savuros interpretat de actorul Vlad Basarabescu.

În cele cinci episoade, aceştia portretizează literlamente expresii autentice româneşti folosind produsele din gama „Vreau din România”. Printre expresiile ilustrate se regăsesc: „a freca la icre”, „a mânca răbdări prăjite”, „a face cu ou şi cu oţet”, „a se bate turcii la gura ta” etc.

Alina Golopenţa, Director Marketing, Kaufland România şi Republica Moldova:

„În epoca internetului, tot ce e vizual primează. Iar ce înseamnă tradiţie autentic românească riscă să rămână blocată pe rafturi vechi şi uitate de lume. Alături de regizori, scenarişti şi ilustratori, am adunat cele mai creative şi grafice expresii pentru a realiza primul dicţionar ilustrat al expresiilor româneşti asociate cu mâncare. Credem în importanţa patrimoniului cultural şi vom continua să susţinem conservarea acestuia, pentru generaţiile viitoare”

Pe lângă cele cinci episoade difuzate în mediul online, proiectul mai include un dicţionar vizual al expresiilor româneşti cu mâncare, realizat în colaborare cu mai mulţi ilustratori români. Acesta este primul dicţionar de acest fel şi cuprinde 30 de expresii româneşti, care leagă graiul de mâncare.

Proiectul se desfăşoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii vor fi difuzate integral pe platformele Youtube şi Facebook ale Kaufland România.

Citeşte şi:

Nou branding şi nouă campanie pentru marca proprie a Kaufland "Vreau din România"

 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Umorul e subiectiv,fiecare cu gusturile sale,ai pierdut 5 minute din viata sa lasi un comentariu de hate gratuit cand puteai sa le folosesti altfel.....trist
  • zicea popescu sa trimitem expresii cu mancare? fie: popescule, a *** e fix ceea ce faci tu de obicei, intelege ca pur si simplu nu esti amuzant.
  • baiatul asta e amuzant ca o durere de masele si carismatic ca un sul de hartie igienica.

Trimite un comentariu

sus