Skip to main content

SCHIMBARE. Se scrie GRF, dar se citeşte… Graffiti

 
Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GRF+. Sursa foto: GRF+
Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GRF+. Sursa foto: GRF+

După 25 de ani, GraffitiPR devine GRF+. Ce "plus" aduce schimbarea identităţii de brand.

Publicitate

Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu şi pentru branduri active în societate, au spus reprezentanţii agenţiei.

Ce aduce noua schimbare?

„Agenţia va pune mai mult efort pentru a construi campanii şi un produs de consultanţă care se concentrează pe o mai mare conexiune cu societatea“, se arată într-un comunicat.

Schimbarea identităţii de brand GRF+ a început încă din 2019.

Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GRF+:

„Un drum lung uneori te învaţă, alteori te forţează. Uneori te oboseşte, alteori te energizează. Sunt 25 de ani de când mergem pe un asemenea drum, iar 2022 este punctul de alimentare. 

Dăm refresh lumii Graffiti ca să pornim o nouă agenţie, mai adaptată la cerinţele actuale din PR, marketing şi sustenabilitate.

O agenţie pentru noua relaţie dintre client, ecosistem de parteneri şi rezultate cu impact măsurabil, totul alimentat de idea co-design. Mulţumim pentru tot GraffitiPR, bine ai venit GRF+”.

Irina Ciocan-Stănescu, Managing Partner GRF+.

„Despre ce e plusul? E a doua întrebare după «Cum se citeşte*».

Plusul e despre ambiţia noastră de a susţine branduri active în societate. Branduri care caută soluţii, relevanţă şi impact.
Indiferent că anunţăm un brand de biscuiţi, un CEO sau un proiect de sustenabilitate, putem fi mai activi în viaţa audienţei, astfel mai relevanţi pentru business şi pentru societate”.

*Se citeşte Graffiti Plus, se scrie GRF+

GALERIE FOTO. Cum susţine agenţia mediul academic?

GRF+ a semnat un parteneriat cu Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării (FJSC) pentru a susţine modernizarea spaţiilor de învăţare, căutarea de soluţii pentru mai multă relevanţă şi apropierea studenţilor de industrie.

Proiectul punctează valorile pe care GRF+ doreşte să le transmită prin noua poziţionare: relevanţa în industrie, conexiune cu societatea şi cu viitorii specialişti, comunicare cu sens, leadership asumat şi co-design de idee, se mai arată în comunicat.

Antonio Momoc, Conf. Univ. Dr., Decan, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti:

„FJSC s-a remarcat întotdeauna prin conexiunea cu industria marcom, astfel că salutăm deschiderea spre mediul academic a GRF+ şi susţinerea reciprocă.

Ne onorează parteneriatul cu GRF+, studenţii noştri vor fi primii care vor avea de câştigat din colaborarea cu creativiii şi strategii agenţiei.

Ne bucurăm să concretizăm proiecte pe care le-am imaginat împreună cu alumni FJSC, acum parte din echipa GRF+.

Sala 614 Meaning+, un spaţiu de co-design FJSC şi GRF+ este doar începutul” .


Dana Oancea, Preşedintele Forum for International Communications şi fondatoarea Romanian PR Award:

„Început din pasiune şi dezvoltat cu profesionalism, Graffiti PR s-a reinventat constant, uneori chiar înaintea vremurilor.

Dacă mă uit pe «fereastra» noului GRF+, găsesc un peisaj al industriei de PR complex, interesant şi conectat la nevoile şi aspiraţiile comunităţilor.

Construcţia colegilor din Palatul Universul impune şi astăzi prin calitate, consistenţă şi deschidere”

Cine a creat noua identitate?

Noua identitate GRF+ a fost conturată in-house, departamentul de creaţie dezvoltând visual & audio branding şi designul interior al agenţiei.

Culorile reprezintă un mix de creativitate (mov), grijă (roz) şi precizie în impact (lime).

Noul  nume îşi propune să păstreze esenţa construcţiei Graffiti din cei 25 de ani se istorie şi să deschidă noi drumuri prin adăugarea simbolului +, au completat reprezentanţii agenţiei.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • PR cu ,,idea'' si ,,creativiii'' in propriul comunicat de presa?! care a trecut si pe la facultate, la avizat. profi, clar. sau profii, ma rog. sau profiii? sigur e plus acolo? pare ca ati pus cruce limbii romane in PR.
    PS: pentru GRF+, ideea si creativii

Trimite un comentariu

sus