Skip to main content

Doi noi parteneri în agenţia Jam Session, desprinsă din fosta Jazz, condusă de Irina Pencea şi Vali Suciu

 
Doi noi parteneri în agenţia Jam Session, desprinsă din fosta Jazz, condusă de Irina Pencea şi Vali Suciu

Jam Session, agenţie desprinsă din fosta Jazz, a anunţat cooptarea a doi oameni din echipă în acţionariat şi management prin numirea a doi Co-Managing Partners: Alexandra Vestineanu şi Ioana Cadîr, care anterior ocupaseră rolurile de Business Unit Leader.

Publicitate

Irina Pencea, CEO Jam Session Agency:

Avem credinţa că acest business este unul eminamente colaborativ, care poate aduce valoare numai prin mixul de talente care stau la aceeaşi masă, şi că modul în care motivăm şi echilibrăm aceste talente diverse ne face să fim printre cele mai dezirabile agenţii de comunicare pentru brandurile curajoase.

Tocmai de aceea, am iniţiat anul trecut planul de cooptare în acţionariat şi management a oamenilor-cheie care au demonstrat de-a lungul timpului că au competenţele şi talentul de lideri pentru a pune în practică viziunea noastră.

După cooptarea  Andreei Ghenoiu în calitate de Creative Partner, la finalul anului trecut, acum este momentul cooptării Alexandrei Vestineanu şi Ioanei Cadîr, ambele conducând până acum ca Business Unit Leader echipe integrate care funcţionează autonom în cadrul agenţiei.

Echipa completă de management va aduce astfel cele mai bune practici din fiecare competenţă-cheie şi va conduce echipa versatilă de peste 60 de oameni din Jam Session Agency.

Cu o experienţă de aproape 15 ani în comunicare, Alexandra Vestineanu şi-a început cariera în cadrul agenţiei Leo Burnett, alăturându-se cu 5 ani în urmă echipei care a fondat Jazz Communication, precursoarea Jam Session Agency.

Alexandra Vestineanu a coordonat de-a lungul anilor proiecte pentru clienţi precum eMAG, Tazz, P&G, Carrefour, Provident, OMV Petrom, Bergenbier, alături de care a câştigat premii la Internetics, Effie, Romanian PR Award şi altele.

Ioana Cadîr vine din acelaşi domeniu de experienţă şi competenţe. Timp de 17 ani, ea a lucrat pentru clienţi precum Telekom, Enel, OMV- Petrom, PepsiCo, Nestle, Unilever în grupuri de comunicare precum Publicis, McCann Erickson România, Graffiti BBDO, Propaganda sau GMP Advertising.

În ultimii 3 ani de când este parte din echipa agenţiei, a lucrat pentru numeroşi clienţi, inclusiv pentru ING Romania, alături de care a câştigat mai multe premii Gold şi Silver la Effie România 2021, precum şi la alte festivaluri.

Alexandra Vestineanu:

„Le sunt recunoscătoare colegilor mei pentru încrederea pe care mi-au arătat-o. În ultimii 5 ani am descoperit cât de mult contează să ai în jurul tău o echipă cu care te completezi, care are aceleaşi standarde şi ambiţii şi, mai ales, care are perseverenţa de a merge mai departe indiferent cât de mare este efortul necesar. Impactul se vede în brandurile şi business-urile clienţilor noştri, şi asta ne dă energia şi încrederea să mergem şi mai departe pe drumul pe care am pornit.”

Ioana Cadîr

„Am primit această decizie cu multă bucurie şi recunoştinţă. Pentru că în ultimii 3 ani am văzut cât de multă valoare se creează atunci când ştii să scoţi ce este mai bun din oameni, mai ales atunci când fiecare are ceva diferit de pus pe masă.

Jam Session este această colecţie de oameni cu talente versatile în care se potenţează autonomia şi curajul. Partenerii cu care lucrăm simt asta şi ne aleg tocmai pentru că suntem autentici, suntem în permanentă căutare a celor mai bune soluţii, suntem versatili şi foarte pasionaţi de ce facem.

Suntem astfel un partener pentru branduri curajoase care caută să redefinească status quo-ul din categoriile lor şi suntem o agenţie pentru oamenii cu talent, ambiţie şi pasiune pentru ce fac.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus