Skip to main content

Initiative, noua agenţie de media pentru brandurile Merci, Toffifee şi Knoppers

 
Initiative, noua agenţie de media pentru brandurile Merci, Toffifee şi Knoppers

Initiative România a fost desemnată agenţia de media care, începând din această primăvară, va asigura servicii de media integrate, de la strategie la implementare, pentru Storck, producătorul celebrelor mărci Merci, Toffifee şi Knoppers pe piaţa locală, anunţă compania. 

Publicitate

Parteneriatul a început în urma unui proces de selecţie, în trei etape, care s-a întins pe durata a şase luni şi a acoperit brief-uri de TV planning, media strategy şi media buying, toate adresate de agenţie.

„Initiative a obţinut cel mai mare scor pe zona de TV planning, a livrat o strategie media consistentă, fiind un candidat competitiv pe zona de media buying şi demonstrând flexibilitate şi adaptabilitate în îndeplinirea condiţiilor procesului de selecţie”, au explicat reprezentanţii agenţiei de media.

Ca rezultat, Storck a ales echipa Inititative pentru a acoperi complet nevoile companiei pe parte de media, inclusiv dezvoltarea strategiei, planificare online şi offline, media buying, cercetare şi consultanţă.

János Fábian, General Manager Hungary, Italy and Europe South-East, Storck

„Am căutat cel mai bun partener media pe piaţa din România, cu o reţetă extrem de specifică: experienţă extinsă şi relevantă, dar şi cu abilităţile necesare pentru a livra propuneri concepute pe specificul brandurilor noastre. Am găsit în Initiative un partener de încredere, care se ridică la nivelul aşteptărilor noastre, dar şi la standardele companiei.

Obiectivul nostru este să ne întărim poziţia pe piaţa locală, să creştem vizibilitatea campaniilor noastre de brand şi să ajungem la cât mai mulţi consumatori. Suntem încrezători că parteneriatul nostru cu Initiative România se va dovedi extrem de benefic în acest demer.s”

Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România:

„Suntem mereu în căutare de briefuri care ne provoacă, dinspre companii solide şi love brands. Aşadar, am fost extrem de bucuroşi încă din ziua 1 să lucrăm pe aceste briefuri, într-un proces intens care a cerut experienţă complementară, ancorată în insights, muncă consistentă şi o privire clară de ansamblu asupra industriei. „Merci” noului nostru partener pentru că ne-a încredinţat partea de media communication, dar şi echipei noastre, pentru profesionalismul de care dă dovadă mereu, în relaţia dintre noi şi partenerii noştri.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus