Skip to main content

VIDEO. Şapte premii pentru Jam Session şi campaniile ING la Digital Communication Awards

 
VIDEO. Şapte premii pentru Jam Session şi campaniile ING la Digital Communication Awards

Agenţia de comunicare Jam Session Agency a obţinut la sfârşitul săptămânii trecute 7 distincţii la gala Digital Communication Awards desfăşurată la Berlin, fiind cea mai premiată agenţie participantă din ţara noastră, cu patru Gold, un Silver şi două Bronze.

Publicitate

În cadrul aceluiaşi eveniment au mai fost premiate agenţiile Mercury 360, cu o campanie pentru Poliţia Română şi Asociaţia Telefonul Copilului, „Unuanted Touches”.  

La Digital Communication Awards, Jam Session Agency a fost desemnată câştigătoarea a patru categorii: Experiential Marketing (pentru campania „Wild Game for the Wild Life”), Purpose-Driven Communications şi Film & Video (pentru campania „Unfollow Hate”), Disruptive Communications (pentru campania „Discuss and Destroy” pentru Creditul Ipotecar 7Fix).

Toate campaniile şi execuţiile premiate au fost realizate de agenţie pentru un singur client – ING Bank România.

De asemenea, Jam Session Agency a mai primit un premiu II în categoria Marketing to Youth, nou-înfiinţată pentru ediţia din acest an, pentru campania „Wild Game for the Wild Life”, precum şi două premii III, în categoriile Sustainability Communications (cu aceeaşi campanie), respectiv Brand Campaign (cu campania „Unfollow Hate”).

 Andreea Ghenoiu, Creative Partner al Jam Session Agency

„Faptul că România continuă să fie una dintre pieţele dinamice de advertising din regiune se datorează într-o măsură semnificativă contribuţiei agenţiilor independente ca Jam Session Agency. Avem o echipă în care experienţa şi gândirea strategică fac casă bună cu creativitatea şi curajul de a explora idei, formule de exprimare şi teritorii noi.

Ne bucură mult premiile de la Digital Communication Awards obţinute alături de ING, pentru care suntem agenţie de brand de aproape trei ani deja. Şapte premii cu trei proiecte pentru un singur client demonstrează că nu suntem genul de agenţie «one-hit-focused», ci vrem ca fiecare gest de comunicare să fie unul special, creativ, cu impact pentru clienţii nostri, care să construiască brand şi personalitate distinctă în comunicare.”

„Împărtăşim, toţi cei implicaţi în această reuşită, pasiunea pentru brandul ING şi dorinţa de a face lucruri care celebrează brandul nostru şi valorile pe care acesta le susţine. Această pasiune comună e liantul de încredere dintre echipele noastre, care ne dă forţa de a ne urma instinctul şi deschiderea faţă de campanii «unbanky» de comunicare”, spune Wenka Booij, Head of Marketing, Communications, Sustainability and Brand al ING Bank România.

Campania Unfollow Hate

Campania Frici de casă nouă. Discută-le sau distruge-le

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus