Skip to main content

Un român la cârma creaţiei agenţiei dentsu, pentru Europa de Sud-Est

 
Un român la cârma creaţiei agenţiei dentsu, pentru Europa de Sud-Est

Grupul de comunicare de marketing dentsu anunţă numirea lui Marius Tianu pe noua poziţie de Creative Director pentru dentsu, Europa de Sud-Est, potrivit unui anunţ al agenţiei.

Publicitate

Tianu va raporta CEO-ului dentsu Southeast Europe, Maria Grachnova, ca membru al echipei executive regionale, respectiv al echipei locale de management din România.

Tianu este un director de creaţie premiat, cu ani de experienţă în domenii variate, de la branding şi publicitate la toate aspectele ce ţin de marketing. El a supervizat dezvoltarea celor mai importante branduri locale, regionale şi globale, precum şi o varietate de experienţe digitale, lucrând în agenţii de publicitate precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT, Graffiti BBDO, Centrade-Cheil şi Mullen-Lowe. De asemenea, de-a lungul carierei a primit distincţii la Cannes Lions, NY Festival, The One Show, Golden Drum şi London International Awards.

Maria Grachnova, CEO dentsu Southeast Europe

Investim în viitorul grupului şi ne respectăm promisiunea de a fi cea mai integrată reţea de agenţii, combinând în mod fluid capabilităţile noastre creative şi de media. Marius, cu experienţa sa remarcabilă în livrarea de execuţii câştigătoare, este un nou membru esenţial al echipei noastre pentru îndeplinirea acestei promisiuni.

Toată echipa noastră de creaţie va fi în viitor mai conectată, sub o singură conducere responsabilă de livrabilele creative, stimulând astfel toate echipele noastre să dea rezultate mai bune.

Marius Tianu:

„Ceea ce m-a atras la dentsu este faptul că nu le este frică să investească şi să evolueze, ceea ce este cu adevărat un punct forte şi un diferenţiator pentru companie. În ultimă instanţă, suntem în afaceri pentru a le asigura clienţilor noştri o imagine publică excepţională. Fiecare detaliu contează.

Alături de echipa inteligentă şi pasionată a dentsu, precum şi cu ajutorul resurselor robuste ale grupului, sunt interesat să pun în legătură experienţa mea de creator de conţinut cinematografic şi de storytelling prin design cu puternicele capacităţi în domeniul digital şi analytics ale companiei.”

De asemenea, operaţiunile dentsu de pe cele 10 pieţe din Europa de Sud-Est îşi consolidează funcţiile-suport de marketing şi comunicare prin cooptarea Danielei Bălăei (foto) pe poziţia de Director de Marketing şi Comunicare pentru Europa de Sud-Est, mai anunţă agenţia.

Daniela Bălăei are peste zece ani de experienţă în marketing de televiziune, fiind implicată în lansarea pe pe piaţă a Euforia TV, parte din Intact Media Group.

Daniela Bălăei se va alătura echipei executive regionale, precum şi echipei locale de management din România.

„Pentru că trăim în era comunicării, este esenţial pentru noi să ne spunem mai bine povestea şi reuşitele atât în faţa publicului intern, cât şi a celui extern. Suntem extrem de bucuroşi să o avem alături de noi pe Daniela, cu experienţa sa îndelungată în comunicare, pentru a ne ajuta să comunicăm mai bine cu oamenii noştri, clienţii şi partenerii”, a declarat Maria Grachnova.

„Regulile, ceea ce trebuie şi nu trebuie făcut în marketing şi comunicare se schimbă încontinuu într-o eră în care realitatea şi realitatea virtuală tind să se unifice într-un mod care schimbă mentalităţile şi obiceiurile de consum.

Este de datoria noastră, în calitate de comunicatori, să avem atitudinea potrivită şi să transmitem mesajele potrivite în orice mediu, pentru a aduce oamenii mai aproape de branduri, mai aproape de ei înşişi, mai aproape de dentsu”, a completat Daniela Bălăei.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus