Skip to main content

Rebranding la Divizia de health din McCann PR. Afiliere la o reţea internaţională de profil

 
Ruxandra Vasilescu, managing director McCann Health Brain & Heart
Ruxandra Vasilescu, managing director McCann Health Brain & Heart

Divizia de health din cadrul agenţiei McCann PR se rebranduieşte şi se afiliază la o importantă reţea de profil din grupul Interpublic.

Publicitate

În urma afilierii la reţeaua globală de comunicare şi marketing medical IPG Health, divizia din McCann PR se numeşte McCann Health Brain & Heart.

Este, spune agenţia într-un comunicat, "o alianţă strategică, pentru a oferi sprijin clienţilor globali în extinderea business-ului pe pieţele din România şi din Europa Centrală şi de Est".

McCann Health Brain & Heart este condusă de Ruxandra Vasilescu, om de comunicare cu peste 16 ani experienţă în domeniu. De altfel, Ruxandra Vasilescu a colaborat cu reţeaua internaţională IPG Health pe proiecte globale încă din 2015, cu mult înainte de afilierea McCann PR.

Ruxandra Vasilescu, Managing Director McCann Health Brain & Heart:

„Viziunea noastră este de a crea comunicarea medicală integrată de care este nevoie în CEE pentru adopţia şi lansarea de noi produse, tehnologii sau servicii de sănătate. Echipa este definită de o ‚obsesie sănătoasă’ de a transforma oportunităţile de business în acţiuni de informare, educare şi engagement al publicului".

Divizia de Health a McCan PR - acum sub numele McCann Health Brain & Heart - funcţionează de 14 ani pe piaţa românească. Oferă "servicii de advertising & promotion, consultanţă strategică, marketing adresat profesioniştilor în domeniul sănătăţii, comunicare medicală, consumer health & wellness, healthcare PR, servicii specializate de comunicare pentru zona de retail/farmacii şi proiecte de educaţie medicală adresată publicului larg".

Printre clienţii agenţiei din România se numără:

  • Reteaua de sanatate Regina Maria
  • Ponderas Academic Hospital
  • Local American Working Group
  • Bristol Myers Squibb
  • AstraZeneca
  • Sanofi
  • Haleon
  • Biofarm

La nivel internaţional, IPG Health (parte a grupului Interpublic, ca şi agenţia McCann) are 45 de agenţii în toată lumea şi peste 6.000 de angajaţi.

Echipa din România înseamnă 30 de creativi, strategi şi consultanţi în domeniul comunicării medicale. Managementul este asigurat de:

  • Marius Geantă, fondatorul Centrului de Inovaţie în Medicină în funcţia de Medical Director
  • Raluca Andreica -  Creative Director
  • Andrei Alexandru – Head of Strategy
  • Oana Călin, Account Director.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus