Skip to main content

Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenţii locale în juriul festivalului de publicitate D&AD

 
Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenţii locale în juriul festivalului de publicitate D&AD

Mihai Gongu, Executive Creative Director al agenţiei Cheil | Centrade, este singurul reprezentant al unei agenţii româneşti în juriul D&AD Awards 2022, anunţă agenţia.

Publicitate

Festivalul premiază excelenţa creativă în disciplinele advertising, craft, cultură şi design, acoperind peste 30 de categorii din industria comunicării, de la design grafic şi design de produs, la cel de cărţi şi reviste, de la art direction la writing, editare, ilustraţie, fotografie, typograhy şi animaţie, de la programare creativă şi UX până la e-commerce şi gaming, de la relaţii publice şi media.

Festivalul va anunţa câştigătorii mult râvnitelor trofee Wood, Graphite, Yellow şi, respectiv, Black Pencil pe 25 si 26 mai în ceremonia de premiere transmisă live pe site-ul D&AD: www.dandad.org.

Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.

„Primul trofeu D&AD Yellow Pencil din cariera mea, probabil unul dintre cele mai râvnite trofee din lumea publicităţii, a venit pentru o campanie pe care am coordonat-o în Germania în 2018, pentru clientul meu de atunci, BMW. În 2019 am obţinut primul trofeu D&D New Blood în calitate de profesor de comunicare integrată la Miami Ad School.

Mă bucur să ajung în postura şi mai onorantă de a vota trofeele Yellow Pencil pentru 2022, reprezentând România. Este o recunoaştere a excelenţei creative pe care o oferă Cheil |Centrade de ani buni atât pentru clienţii locali, cât şi pentru branduri internaţionale de top, dar şi o ocazie excepţională de a învăţa de la cei mai buni din lume şi de a împărtăşi aceste learnings echipei şi partenerilor noştri.”

Mihai Gongu va juriza în cadrul juriului de PR campaigns alături de unii dintre profesionişti ai industriei de comunicare şi relaţii publice din lume, precum Nicola Miller, Director Hill+Knowlton Strategies, Diego Wallach, Chief Creative Officer, Publicis Worldwide Mexico, Marianne Stefanowicz, Chief Communication Officer TBWA\ Media Arts Lab Los Angeles, Lisa Bright, Chief Creative Office Ogilvy San Francisco, Matthias Spaetgens, Partner & Chief Creative Officer Scholz&Friends pentru Germania şi Elveţia, Ramzi Moutran, Fondator & CCO Do Epic Sh*t, Ashleigh Burton, consultant de comunicare digitală pentru comunicare guvernamentală, politică şi non-profit în Dubai, şi Severine Autret, Partener şi Co-CEO al Fred&Farid Paris. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus