Skip to main content

Un lituanian va derula prima campanie TV pentru Revolut în România

 
Aleksej Koscejev este noul Head of Growth al companiei Revolut. Sursa foto: Revolut
Aleksej Koscejev este noul Head of Growth al companiei Revolut. Sursa foto: Revolut


Revolut, aplicaţia financiară cu peste 18 milioane de clienţi la nivel global, are un nou lider pe poziţia de Head of Growth, responsabil pentru pieţele din 10 ţări est-europene.

Publicitate

Aleksej Koscejev a fost numit în poziţia de Head of Growth pentru operaţiunile Revolut din Europa Centrală şi de Est. 

Acesta va coordona activităţile de marketing din România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Croaţia şi Bulgaria.

Aşadar, are în sarcină consolidarea brandului în ţările din regiune, unde aplicaţia deţine 5 milioane de clienţi. Dintre aceştia, peste 1,7 milioane sunt în România, conform unui comunicat al companiei.

De unde vine Aleksej Koscejev?

Anterior a avut funcţia de Global Head of TV & offline al Delivery Hero, coordonând activităţile de promovare în Europa, Orientul Mijlociu şi Nordul Africii, Asia-Pacific şi America de Nord (SUA şi Canada).

Totodată, a deţinut poziţii de senior în echipele de marketing ale Lidl (Lithuania) şi Vizeum - Dentsu Aegis Network, unde a lucrat opt ani.

Ce responsabilităţi va avea?

Aleksej Koscejev va coordona derularea primei campanii TV a brandului. Printre priorităţi mai enumerăm:

  • consolidarea structurii echipelor locale,
  • activarea de parteneriate cu branduri, agenţii de publicitate şi de media,
  • derularea de campanii de influencer marketing,
  • planificarea şi implementarea campaniilor de marketing, utilizând diverse canale (marketing digital, managementul comunităţilor, activităţi offline de marketing)

Aleksej Koscejev, Head of Growth CEE la Revolut:


"Revolut este asociat cu tehnologia de ultimă oră în domeniul financiar. Ceea ce ne propunem este să devenim un brand top-of-mind pentru toţi cei care vor să deţină controlul asupra bugetelor personale şi care vor să îşi îmbunătăţească situaţia financiară.

Prin scalarea conţinuturilor de brand şi prin campanii de comunicare de marketing inovatoare, ne propunem să creştem notorietatea Revolut şi să atragem cât mai mulţi clienţi din regiune, dincolo de actualul nivel de 5 milioane de utilizatori.

Pentru a ne atinge acest obiectiv, luăm în calcul, printre altele, şi canale cu acoperire semnificativă, precum media audiovizuale. Sunt încântat şi nerăbdător să văd cum prind contur aceste planuri, cu sprijinul colegilor din Revolut Bank Lituania, al echipei de la sediul central din Londra şi al colegilor din regiunea CEE.

În calitate de lituanian stabilit în Berlin, mă bucur să fac parte din echipa Revolut şi abia aştept să lucrez alături de colegii din CEE pentru a creşte şi mai mult afacerile noastre în regiune”.

România şi Polonia deţin poziţii importante pentru piaţa Revolut din Europa Centrală şi de Est, aplicaţia având în fiecare dintre cele două ţări peste un milion de clienţi.

Revolut s-a lansat în 2015 în Marea Britanie, cu servicii de transfer de bani şi schimb valutar. Acum are un portofoliu de peste 18 milioane de clienţi din lume. 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus