Skip to main content

Strongbow are o nouă agenţie de comunicare digitală, ce are obiectivul de a consolida prezenţa brandului în online

 
Strongbow are o nouă agenţie de comunicare digitală, ce are obiectivul de a consolida prezenţa brandului în online

Bad Habits devine agenţia de comunicare digitală a Strongbow, cu obiectivul de a explora platforme noi şi de a comunica prin proiecte ample, accelerând prezenţa în online a brandului de cidru.

Publicitate

Selecţia agenţiei a fost făcută în urma unui pitch organizat de Heineken, la începutul acestui an. 

Sharon Annette, Marketing Director Heineken România.

„Pentru Strongbow era esenţial să alegem un partener în adevăratul sens al cuvântului, nişte profesionişti cu care să facem echipă, mai mult decât o simplă agenţie de comunicare digitală. Odata cu lansarea noului Dark Fruit, ne dorim ca Strongbow să devină o prezenţă de neratat şi în digital, nu doar la raft şi în celelalte medii complementare.

Ne-am bucurat că am găsit o agenţie care are toate ingredientele pe care le căutam:  specialişti cu care avem chimie, o înţelegere a nevoilor brandului, o viziune fresh şi o atitudine de go-getter.”

Cora Diaconescu, Managing Partner Bad Habits:

„Bad Habits este despre branduri care îşi doresc să crească într-un mod sustenabil şi autentic, care înţeleg nevoia unei strategii tailor-made, ce oferă rezultate dincolo de câteva slide-uri frumoase într-un powerpoint. Ne bucurăm că avem ocazia să ne punem la lucru expertiza pentru un brand atât de puternic şi de ofertant cum este Strongbow şi cu a cărei echipă împărţim o viziune şi valori similare.”

Mihai Nistor, Managing Partner Bad Habits.

„În ultimii ani am văzut că nu mai există cu adevărat un mediu offline, totul are o conexiune în sfera de digital, într-un fel sau altul, iar Strongbow este un brand care înţelege foarte bine aceast context.

Suntem pregătiţi şi entuziasmaţi să găsim acele conexiuni şi să creăm o experienţă cross-media pentru consumatorul Strongbow şi ştim că este începutul unui parteneriat de durată, a force of nature, asemenea produsului pe care îl comunicăm.”

Primele materiale de comunicare au fost deja lansate odată cu noul produs, Strongbow Dark Fruit, sortimentul cu coacăze negre din portofoliul brandului, iar în perioada următoare contentul va trece la un nou nivel pe canalele de social media ale Strongbow, anunţă reprezentanţii agenţiei.

„Ne-a plăcut mereu inovaţia şi suntem pregătiţi să ne jucăm pe acest teren alături de echipa Strongbow, cu astfel de soluţii, care pe lângă rezultate, să aibă un wow-factor şi să intre în pop-culture. Bad Habits este despre branduri care merită să intre în pop culture şi parteneri care au curajul şi determinarea să iasă din tiparele comunicării clasice”, a declarat Arnold Vieriu, Managing Partner Bad Habits.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus