Skip to main content

Schimbare la conducerea Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România. Organizaţia are preşedinte şi consiliu director noi

 
Schimbare la conducerea Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România. Organizaţia are preşedinte şi consiliu director noi

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania (UAPR) are, începând de pe 14 aprilie 2022, un nou Consiliu Director. Dana Nae Popa (foto), Managing Director pastel, a fost aleasă în funcţia de Preşedinte al asociaţiei pentru urmatorii trei ani, anunţă organizaţia ce reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate din România.

Publicitate

Ştefan Iordache, şeful grupului Lion Communications, care a fost până acum preşedintele organizaţiei, va continua să facă parte din consiliul director al UAPR. 

Noul Consiliu Director îl are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionuţ Datcu (WOPA Communication), Bogdan Sântea (FCB Bucharest), Cătălin Găitănaru (Mindshare Media)

Dana Nae Popa, preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din Romania

„Le mulţumesc colegilor de breaslă pentru încrederea oferită. După 4 ani în care am fost membru UAPR, sunt bucuroasă să accept acest rol, şi ştiu că, împreună cu noul board, cu actualii şi viitorii membri UAPR, vom contribui la a face industria de publicitate un pic mai bună.

În această formulă, vom demara acţiuni noi, care să aducă valoare adăugată domeniului nostru, dar vom continua şi proiectele care şi-au dovedit în timp beneficiile pentru industrie. Etica, transparenţa, empatia, onestitatea şi pasiunea pentru acest domeniu sunt pilonii pe care mi-am bazat activitatea, atât în perioada în care mi-am desfăşurat studiile, cât şi în businessul pe care l-am fondat şi îl conduc. Aceaste valori mă vor ghida şi în noul şi onorantul mandat.” 

De asemenea, UAPR îşi propune să menţină colaborarea cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar şi cu toate asociaţiile importante locale - IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA, RAC etc.

Tototdata, Adunarea Generala a aprobat raportul de activitate pentru mandatul 2020-2022, precum şi o actualizare a statutului asociaţiei.

Despre Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania (UAPR)

UAPR este asociaţia profesională care reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei şi promovarea unor standarde profesionale de referinţă. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • am auzit de un nou stil de reclame : flash - care iti intra in subconstient fara sa te prinzi ( se pare ca inca nu au unda verde ) Poate asa scapam de astea de acum plictisitoare , enervante ( cu mici exceptii ) dar necesare

Trimite un comentariu

sus