Skip to main content

AUDIENŢE. Cifre record pentru Antena 1. Adela a ţinut românii cu ochii pe TV, la finalul de sezon

 
AUDIENŢE. Cifre record pentru Antena 1. Adela a ţinut românii cu ochii pe TV, la finalul de sezon

AUDIENŢE. Antena 1 a scos cifre record, joi seara. Finalul de sezon din Adela a strâns telespectatorii în faţa micilor ecrane, iar postul Intact s-a clasat la distanţă mare de principalele rivale Pro TV şi Kanal D. 

Publicitate

Recordul a fost înregistrat la nivelul cotei de piaţă atât în ţară, cât şi în mediul urban şi pe segmentul tânăr. 

Fără Masked Singer, dar cu filme (Nouă vieţi şi Maleficent), Pro TV şi-a adjudecat locul secund. De asemenea, fără Doctorul Minune, dar cu Prizoniera destinului, Kanal D a fost al treilea cel mai urmărit post TV joi seara. 

A fost o săptămână bună pentru Antena 1, fiind lider detaşat trei seri la rând. Pe de altă parte, Pro TV a resimţit lipsa show-urilor de forţă, mai ales lipsa serialului Las Fierbinţi (care de multe ori ridica media întreaga seară). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Adela (20:30-23:05):

Naţional. Antena 1 a fost lider detaşat de audienţe, joi seara. Peste 1,5 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, finalul sezonului doi din Adela. 

Pe interval, Pro TV se clasa la o diferenţă considerabilă: cu 976.000 de telespectatori pe minut, ocupa locul doi. 

Podiumul era completat de Kanal D, de asemenea cu cifre mult mai mici faţă de lider. Postul Dogan număra 938.000 de persoane. 

Urban. Adela s-a văzut foarte bine şi la oraşe. Antena 1 ocupa primul loc, cu o medie de 720.000 de persoane în fiecare minut. 

Pro TV era pe doi, cu 556.000 de persoane, în timp ce Kanal D ocupa a treia treaptă a podiumului cu 450.000 de oameni. 

Comercial. Tinerii s-au uitat, de asemenea, în număr mare la deznodământul din Adela. Peste 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani se uitau în fiecare minut la serial. 

De asemenea, aproximativ 600.000 de oameni între 21 şi 54 de ani urmăreau producţia Ruxandrei Ion. 

Când vorbim de tineri, pe acelaşi interval, Pro TV ocupa locul doi cu 250.000 de persoane, respectiv jumătate de milion. 

Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.566.000 8.9 20.6
2 Pro TV 976.000 5.5 12.9
3 Kanal D 938.000 5.3 12.4
4 Romania TV 499.000 2.8 6.6
5 DigiSport 1 456.000 2.6 6.0
6 Antena 3 305.000 1.7 4.0
7 Prima TV 168.000 1.0 2.2
8 Antena Stars 163.000 0.9 2.2
9 Realitatea Plus 161.000 0.9 2.1
10 Happy Channel 148.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 722.000 7.5 18.6
2 Pro TV 556.000 5.8 14.3
3 Kanal D 452.000 4.7 11.6
4 Romania TV 309.000 3.2 7.9
5 DigiSport 1 259.000 2.7 6.7
6 Antena 3 185.000 1.9 4.8
7 Antena Stars 93.000 1.0 2.4
8 Prima TV 80.000 0.8 2.1
9 Happy Channel 78.000 0.8 2.0
10 Realitatea Plus 74.000 0.8 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 313.000 7.5 24.9
2 Pro TV 253.000 6.1 20.1
3 Kanal D 108.000 2.6 8.6
4 DigiSport 1 93.000 2.2 7.4
5 Romania TV 38.000 0.9 3.0
6 Antena Stars 37.000 0.9 2.9
7 Digi 24 35.000 0.8 2.8
8 Pro Cinema 27.000 0.7 2.2
9 Antena 3 24.000 0.6 1.9
10 Prima TV 21.000 0.5 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 584.000 8.3 22.6
2 Pro TV 507.000 7.2 19.7
3 Kanal D 253.000 3.6 9.8
4 DigiSport 1 168.000 2.4 6.5
5 Pro Cinema 83.000 1.2 3.2
6 Romania TV 71.000 1.0 2.8
7 Antena 3 62.000 0.9 2.4
8 Digi 24 53.000 0.7 2.0
9 Antena Stars 43.000 0.6 1.7
10 Film Cafe 43.000 0.6 1.7

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doar asa mai prinde primul loc Antenuta, cand se bate cu filme antice...
    Ca saptamana trecuta, Masked a sters pe jos cu Adelinara Zero.

    https://www.paginademedia.ro/stiri-media/audiente-finala-masked-singer-andreea-marin-20500945
  • @Mila Audiențele dintre cele 2 seriale nu sunt mari de-a lungul întregului sezon ! ADELA a avut peste 1,2 milioane pe național iar VLAD peste 1,3 milioane !
  • Pro TV doarme ? In alti ani, iarna, difuza mereu cate o ora de Las Fierbinti (sezoane vechi) zilnic de la ora 20:30. Acum, ce face ? Doar filme ?
  • Tot dezastru...
    Finala Vlad (la bataie cu Marinica) a avut 8.7 comercial si 27.3% share.
    Nu ca Antenuta Zero cu 7.5 comercial. Si la bataie cu filme antice.
  • Foarte bună audiență ...felicitări lui Ruxandra Ion care demonstrează că încă poate face ceva foarte bun și pentru Antena 1 chiar dacă îi lipsește multe pentru a face un serial fenomen așa cum a făcut de-a lungul carierei !
  • Sunt de acord. Romanii isi doresc produse de fictiune romaneasca. Nu e vorba doar de telenovela sau comedie, intr-adevar cele mai performante genuri. Povesti de familie, de exemplu, a avut episoade (!!!) cu recorduri de audienta, chiar daca Antena 1 n-a facut comunicate de presa ca in cazul Adelei. La agentii, audientele vin si se vede clar cand e un succes, dincolo de postacii de serviciu de pe acest site. Povesti de familie e unul din cele mai bune produse de fictiune ale Antenei dintotdeauna, m-am uitat de drag la episoade pentru ca nu sunt superficiale si sunt si destul de bine scrise, jucate si regizate. Sunt diverse si unele subiecte sunt socante. Referitor la Umbre, nu stiu daca ar functiona sau nu pe televiziune generalista, dar nu e de tras o concluzie in acest sens. Nici in SUA, un serial pentru HBO n-ar performa la fel la NBC sau CBS. Unele proiecte sunt facute strict pentru nisa si asta e farmecul lor. Dar da, mi-ar placea sa vad un serial politist pe Protv sau Antena (ca doar ele produc fictiune romaneasca deocamdata), dar iti trebuie si cineva sa stie sa scrie povestea, nu doar sa mai bifeze un nume la CV. Sunt atatia regizori/scenaristi care habar n-au ce inseamna o poveste buna, dar sunt ultralaudati, de parca au inventat filmul.
  • pe de o parte pentru categoria asta de producători actori scenariști care sunt prin categorii asta de telenovelă este o renaștere o revenire după o pauză ceea ce la cât de rău stăm la nivel de piață filme cinematografice teatru în perioada asta pentru actori este o gură de oxigen uriașă

    e drept doar pentru unii actori alții au decis să se retragă discret din zona asta de telenovelă
  • Digi 24, locul 7 la Comercial Urban și locul 8 la Comercial Național.

    Dar B1 TV când crește la audiențe? În curând, o parte din echipa B1 TV sunt veniți de la Digi 24, alții sunt aduși de la Realitatea TV și România TV.
  • cifrele astea arată un singur lucru românul vrea produse tip serial cu actori români și mai arată un lucru din păcate românul consumă telenovelă și comedie românul nu este pregătit și pentru un alt tip de produs dacă nu se duce înspre telenovelă un produs polițist sau dramă sau orice altceva e mort de la început dacă nu se transformă în telenovelă scenariul

    un produs tip umbre sau ceva în genul ăsta pe televiziunile mari pentru publicul mare ar fi un eșec Din păcate mare păcat

Trimite un comentariu

sus