Skip to main content

AUDIENŢE. Ultima semifinală SuperStar, peste iUmor la (aproape) toate capitolele. Doar la tineri a fost pe doi

 
AUDIENŢE. Ultima semifinală SuperStar, peste iUmor la (aproape) toate capitolele. Doar la tineri a fost pe doi

AUDIENŢE. A treia semifinală SuperStar a repus Pro TV pe primul loc pe aproape toate targeturile. După ce săptămâna trecută iUmor bifa o premieră şi bătea SuperStar "pe linie", de data aceasta show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc şi la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Publicitate

iUmor a fost însă peste SuperStar pe publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cu emisiunea O nouă şansă pe post (Andreea Mantea gazdă), Kanal D a fost mult în urma Pro TV şi Antena 1, în comparaţie cu serile în care prindea şi primul loc, cu serialul turcesc Doctorul minune.

A fost ultima semifinală SuperStar, filmată la Arenele Romane. Urmează patru ediţii SuperStar live, pe 1 Decembrie, pe 3, pe 10 şi pe 17 decembrie.

Înainte de cifrele intersecţiei direct SuperStar - iUmor, audienţele primelor trei semifinale.


Semifinala 1: AUDIENŢE. Pro TV, primul loc cu prima semifinală SuperStar. Câţi români s-au uitat la show-ul filmat la Arenele Romane?

Semifinala a doua:  iUmor a fost „superstarul” serii. Show-ul de pe Antena 1 a depăşit emisiunea de pe Pro TV. România TV, cifre peste medie

Semifinala a treiaSuperStar continuă semifinalele: show-ul, primul la oraşe şi la tineri, al doilea pe ţară. X-Factor, pe trei


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10):

Naţional. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la ultima semifinală SuperStar, de pe Pro TV. Pe intervalul de intersecţie, la iUmor se uitau 1,05 milioane de români.

Săptămâna trecută, iUmor bătea SuperStar la 200.000 de telespectatori distanţă.

Urban. O medie de peste 600.000 de români la oraşe pentru show-ul cu Smiley, Marius Moga, Raluka şi Carla's Dreams şi prima poziţie pentru Pro TV.

iUmor a fost pe poziţia a doua, la aproape 200.000 de telespectatori în urmă.

Kanal D, locul al treilea, s-a "văzut" mai puţin: postul turcesc avea jumătate din audienţa Pro TV, cu emisiunea O nouă şansă, cu Andreea Mantea.

Comercial. Două publicul comerciale, doi lideri. Pe publicul "clasic" comercial (18-49 de ani urban), primul loc a fost al emisiunii iUmor. Kanal D s-a uitat de departe la luptă pe acest target.

Pe noul public comercial (21-54 de ani, naţional ABCD) SuperStar a strâns mai mulţi telespectatori (şi aici, Kanal D a fost mult în urmă). 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.191.000 6,8 15,6
2 Antena 1 1.040.000 5,9 13,6
3 Kanal D 813.000 4,6 10,6
4 Romania TV 633.000 3,6 8,3
5 Antena 3 412.000 2,3 5,4
6 Pro Cinema 237.000 1,3 3,1
7 DigiSport 1 234.000 1,3 3,1
8 TVR 1 187.000 1,1 2,5
9 Diva 164.000 0,9 2,1
10 Realitatea Plus 160.000 0,9 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 607.000 6,3 15,9
2 Antena 1 490.000 5,1 12,9
3 Romania TV 331.000 3,5 8,7
4 Kanal D 257.000 2,7 6,7
5 Antena 3 237.000 2,5 6,2
6 DigiSport 1 145.000 1,5 3,8
7 Diva 122.000 1,3 3,2
8 TVR 1 87.000 0,9 2,3
9 Realitatea Plus 78.000 0,8 2,0
10 Digi 24 73.000 0,8 1,9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 238.000 5,7 20,2
2 Pro TV 200.000 4,8 17,0
3 Kanal D 96.000 2,3 8,1
4 Diva 51.000 1,2 4,3
5 Romania TV 41.000 1,0 3,5
6 DigiSport 1 36.000 0,9 3,0
7 TV1000 35.000 0,8 3,0
8 Pro Cinema 26.000 0,6 2,2
9 TVR 1 24.000 0,6 2,0
10 Warner TV 22.000 0,5 1,8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe noul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 ABCD National Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 527.000 7,5 21,4
2 Antena 1 457.000 6,5 18,6
3 Kanal D 190.000 2,7 7,7
4 Romania TV 111.000 1,6 4,5
5 Pro Cinema 85.000 1,2 3,5
6 DigiSport 1 83.000 1,2 3,4
7 Diva 78.000 1,1 3,2
8 Antena 3 76.000 1,1 3,1
9 TVR 1 49.000 0,7 2,0
10 TV1000 44.000 0,6 1,8

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Rezultate în scădere, de la o etapă la alta, pentru acest format, în România. Show-ul este extrem de slab produs, nu există artificii de creativitate din parte echipei. Etapele superioare ale Idol au în versiunile din alte țări tot soiul de filmări cu caracter de reality show, punând accent pe dezvoltarea concurenților de la o etapă la alta. Echipa delegată de Pro Tv pentru a se ocupa de acest show (cea care, în formula actuală, produce și sezonul 12 "Românii au talent"!!) nu "și-a făcut temele" vis a vis de producția unui show complet și grandios, așa cum s-a vrut a fi.
    În mod categoric, în eșecul acestui show intervine și faptul că talent show-urile muzicale au ajuns într-un punct în care au saturat piața, dar mărturisesc că, din perspectiva mea, Superstar alături de Masked Singer sunt cele mai slab produse show-uri pe care le-am văzut vreodată pe Pro Tv. Sunt cele mai "otrăvite săgeți" trimise vreodată în brandul Pro, pe care îl zguduie din temelii.

    Va fi din ce în ce mai greu pentru actualul Pro Tv să contraatace producțiile deja de succes create de Mona Segall la Antena 1, în condițiile în care toamna aceasta doar Las Fierbinți a avut constanță în rezultate. După eroarea imensă de anul trecut, când Pro Tv a programat RGT de 2 ori pe săptămâna, istoria e pe cale să se repete și anul viitor, chiar dacă ziua a doua de difuzare ar urma să fie alta decât cea de anul trecut.

    În timp ce Mona Segall pregătește producții noi, câteva din celelalte producții de prime time ale Antenei vor fi preluate de producătorii plecați în acest an din Pro Tv. De exemplu, Te cunosc de undeva ar urma să fie produs de Emilia Vlad.
  • Leo, nu noi am inventat roata. Iti las doar comunicatul asta sa-l citesti si ai sa vezi ca nu peste mult timp si Antena 1 va adopta acest nou target pe care Kanal D si Pro l-au adoptat deja. Nu cred ca stiti mai multe decat oamenii astia. Va las 2 link-uri (daca nu o sa fiu cenzurat) cu articole referitoare la acest public (unul in romana, altul in engleza, referitor la public) si da, am exagerat putin cu acele categorii de la ABCD: https://www.paginademedia.ro/2021/03/pro-tv-schimbare-public-comercial/

    https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zy24p39/revision/1
  • MucCelMic , ceea ce spui tu este valabil pt cei ca tine ("oarecum")!

    Nimic mai fals!

    Targetarile astea sunt pe cat de proaste pe atat si de ***! Sunt oameni in mediul rural (chiar si fara diplome "inalte" ) cu putere de cumparare mult peste medie! Sunt multi oameni din orase mici-mici dar si de la sate, care lucreaza prin alte tari (si castiga chiar mai mult si de cat tine, orasene), si trimit bani in tara, familiilor, rudelor...bani care sunt investiti si/sau cheltuiti AICI. Ponderea conform statisticilor oficiale, a numarului de "diasporeni" este covarsitoare impotriva URBANULUI.

    In orasele mari castiga frumusel 10-20,50 de persoane restul milioanelor de "urbani" sunt muritori de foame! Despre ce draq putere de cumparare vb tu?

    Treziti-va draq la realitate, in Romania nu mai exsista de mult discrepanta aia uriasa intre urban-rural. De mult timp sunt in aceeasi oala!

    Concluzia? Eu consider un castig pt orice tv-une o audienta fie ea urbana sau rurala. Si o intrebare: noi comentam doar audientele sau si calitatea emisiunilor? Despre asta nu vb nimeni concret si coerent?
  • Înainte nu era bun acest Target la kanal d , recunoști ca ești angajat protevist , cata nonșalanță, Vaslui e Target nu
  • D-ul din "ABCD" nu este chiar public educat... Si nici cu bani.
  • B.A.M., eu inteleg fenomenul, pentru ca fac parte (oarecum) din el. Pentru noi e important sa vindem acolo unde este audienta mai mare, adica la cei care sunt in orase sau care s-au mutat la periferie (comunele din apropiere), au studii superioare sau medii, caci acela este noul comercial. Da, diferenta e foarte mare intre cele 2 comerciale din 4 motive: 1. In 30 de ani orasele s-au extins foarte mult, adica foarte multi oameni au preferat sa paraseasca zonele aglomerate si sa se mute ori la case, ori la blocuri construite in afara oraselor. 2. E normal ca daca masuratorile se fac pe segment comercial NATIONAL, sa fie mai multi oameni, caci vechiul comercial era masurat doar pe publicul comercial de la ORASE. 3. Una e sa vezi reclame la medicamente, alta e sa vezi la branduri consacrate de masini, imbracaminte, supermarketuri, precum si numarul de difuzari si banii pe care-l negociaza o televiziune, caci Pro-ul nu se vinde ieftin, in comparatie cu celelalte televiziuni.4. Un alt criteriu care sta la baza audientelor este nivelul de educatie (acel ABCD, exemplu aici: "Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, target-ul comercial este Național 21 – 54. Prin urmare, considerăm că această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România și o vom implementa în colaborările viitoare.") Puteti sa va ofticati cat vreti, cine credeti ca va ia in seama din televiziuni? Numai cine nu vrea nu o sa inteleaga aceasta realitate. Probabil va intelege si postacul Mile doar atunci cand Antenuta va trece si ea la publicul respectiv, dar probabil o va face doar cand ii vor conveni audientele pe acest public, adica nu foarte curand.....si da, ma astept ca in aceasta seara, odata cu finala Asia Express, Antena 1 sa castige si acest segment. Asia Express si Chefi la cutite sunt cam singurele emisiuni care pot fi luate in seama.
  • Cel mai mare câștigător al acestui nou "comercial" nu e Kanal D sau PRO TV, ci România TV! Diferența dintre cele două comerciale e foarte mare!!!
    Dar na, unii vor milita orbește pentru el DOAR pentru că ÎL FOLOSEȘTE PRO TV-ul. Când îl folosesau DOAR cei de la Kanal D, nu se auzea nimic pe aici! Iar acum a ajuns să fie mereu cerut pe aici...
    Cu toate că, PENTRU MINE, E O "POCNITOARE" pentru A-ȘI CREȘTE ARTIFICIAL AUDIENȚELE pe anumite categorii de public...
    Mă aștept să fiu înjurat pentru această opinie, dar mi-o voi păstra oricum, cel puțin când apare un argument SUPER convingător...
    Televiunea a ajuns în stadiul în care trebuie să adune cât mai mulți oameni în fața ecranelor, INDIFERENT DE VÂRSTA, SEXUL, LOCAȚIA, EDUCAȚIA, ETC lor. (Că toți pot cumpara alimente, medicamente sau chiar unele electrocasnice de bază...)
    ASTA DACĂ NU-ȘI VOR FALIMENTUL...
    Iar din acest punct de vedere, cel mai relevant target e cel național (indiferent dacă căștigă PRO TV, Antena 1, Kanal D sau România TV-din an în Paște)
  • marea finala asia cat va face oare ca survivor avea 6 aici e calitate educatie
  • Prima tv sub rvr1, tvr 2 si national tv. tomsa o sa fie certat maine si poate dispare din peisaj. Daca pierde Oradea o sa-i cada barba si devine mai putin nervos si nesimtit. Nesimtit tv nu merge in Bucuresti.
  • Audiente execrabil de slabe pentru Pro Tv cu aceasta parodie de emisiune SuperStar numai sa il vezi pe mascatul ala de la Carlas Dreams te apuca groaza si greata chiar nu se mai poate face in Romania divertisment de calitate
  • Mile postacule, plangi in pumni. In sfarsit, vedem si cine e mai tare pe publicul care conteaza, care aduce cei mai multi bani (adica 21-54 comercial national ABCD, adica educati si cu bani). Antenuta ta se multumeste doar cu pensionarii si cu cei mai putin educati. Ha ha ha!

Trimite un comentariu

sus