Skip to main content

AUDIENŢE. Ultima semifinală SuperStar, peste iUmor la (aproape) toate capitolele. Doar la tineri a fost pe doi

 
AUDIENŢE. Ultima semifinală SuperStar, peste iUmor la (aproape) toate capitolele. Doar la tineri a fost pe doi

AUDIENŢE. A treia semifinală SuperStar a repus Pro TV pe primul loc pe aproape toate targeturile. După ce săptămâna trecută iUmor bifa o premieră şi bătea SuperStar "pe linie", de data aceasta show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc şi la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Publicitate

iUmor a fost însă peste SuperStar pe publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cu emisiunea O nouă şansă pe post (Andreea Mantea gazdă), Kanal D a fost mult în urma Pro TV şi Antena 1, în comparaţie cu serile în care prindea şi primul loc, cu serialul turcesc Doctorul minune.

A fost ultima semifinală SuperStar, filmată la Arenele Romane. Urmează patru ediţii SuperStar live, pe 1 Decembrie, pe 3, pe 10 şi pe 17 decembrie.

Înainte de cifrele intersecţiei direct SuperStar - iUmor, audienţele primelor trei semifinale.


Semifinala 1: AUDIENŢE. Pro TV, primul loc cu prima semifinală SuperStar. Câţi români s-au uitat la show-ul filmat la Arenele Romane?

Semifinala a doua:  iUmor a fost „superstarul” serii. Show-ul de pe Antena 1 a depăşit emisiunea de pe Pro TV. România TV, cifre peste medie

Semifinala a treiaSuperStar continuă semifinalele: show-ul, primul la oraşe şi la tineri, al doilea pe ţară. X-Factor, pe trei


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10):

Naţional. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la ultima semifinală SuperStar, de pe Pro TV. Pe intervalul de intersecţie, la iUmor se uitau 1,05 milioane de români.

Săptămâna trecută, iUmor bătea SuperStar la 200.000 de telespectatori distanţă.

Urban. O medie de peste 600.000 de români la oraşe pentru show-ul cu Smiley, Marius Moga, Raluka şi Carla's Dreams şi prima poziţie pentru Pro TV.

iUmor a fost pe poziţia a doua, la aproape 200.000 de telespectatori în urmă.

Kanal D, locul al treilea, s-a "văzut" mai puţin: postul turcesc avea jumătate din audienţa Pro TV, cu emisiunea O nouă şansă, cu Andreea Mantea.

Comercial. Două publicul comerciale, doi lideri. Pe publicul "clasic" comercial (18-49 de ani urban), primul loc a fost al emisiunii iUmor. Kanal D s-a uitat de departe la luptă pe acest target.

Pe noul public comercial (21-54 de ani, naţional ABCD) SuperStar a strâns mai mulţi telespectatori (şi aici, Kanal D a fost mult în urmă). 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.191.000 6,8 15,6
2 Antena 1 1.040.000 5,9 13,6
3 Kanal D 813.000 4,6 10,6
4 Romania TV 633.000 3,6 8,3
5 Antena 3 412.000 2,3 5,4
6 Pro Cinema 237.000 1,3 3,1
7 DigiSport 1 234.000 1,3 3,1
8 TVR 1 187.000 1,1 2,5
9 Diva 164.000 0,9 2,1
10 Realitatea Plus 160.000 0,9 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 607.000 6,3 15,9
2 Antena 1 490.000 5,1 12,9
3 Romania TV 331.000 3,5 8,7
4 Kanal D 257.000 2,7 6,7
5 Antena 3 237.000 2,5 6,2
6 DigiSport 1 145.000 1,5 3,8
7 Diva 122.000 1,3 3,2
8 TVR 1 87.000 0,9 2,3
9 Realitatea Plus 78.000 0,8 2,0
10 Digi 24 73.000 0,8 1,9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 238.000 5,7 20,2
2 Pro TV 200.000 4,8 17,0
3 Kanal D 96.000 2,3 8,1
4 Diva 51.000 1,2 4,3
5 Romania TV 41.000 1,0 3,5
6 DigiSport 1 36.000 0,9 3,0
7 TV1000 35.000 0,8 3,0
8 Pro Cinema 26.000 0,6 2,2
9 TVR 1 24.000 0,6 2,0
10 Warner TV 22.000 0,5 1,8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe noul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 ABCD National Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 527.000 7,5 21,4
2 Antena 1 457.000 6,5 18,6
3 Kanal D 190.000 2,7 7,7
4 Romania TV 111.000 1,6 4,5
5 Pro Cinema 85.000 1,2 3,5
6 DigiSport 1 83.000 1,2 3,4
7 Diva 78.000 1,1 3,2
8 Antena 3 76.000 1,1 3,1
9 TVR 1 49.000 0,7 2,0
10 TV1000 44.000 0,6 1,8

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    Maine sa dati audientele meciului Emma Raducanu vs. Gabriela Ruse comentat de Mihai Mironică și Marius Chican pe PRO X
  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    Maine sa dati audientele meciului Emma Raducanu vs. Gabriela Ruse comentat de Mihai Mironică și Marius Chican pe PRO X
  • Mile Mile
    Rural la pro TV urban antena , bravo iumor , pesedistii nu pricep oricum nimica , educația face diferența ha

Trimite un comentariu

sus