Skip to main content

Ce audienţe a scos meciul CFR-ului, marţi seară? Cei mai mulţi români au văzut calificarea ardelenilor pe Digi Sport

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Peste jumătate de milion de români s-au uitat, aseară, la meciul care a adus calificarea echipei CFR Cluj în turul 2 preliminar al Ligii Campionilor. 

Publicitate

Deşi echipa lui Marius Şumudică a pierdut partida din deplasare cu Borac Banja Luka (2-1), ardelenii s-au calificat în următoarea fază a competiţiei (cu 4-3 la general). 

Duelul a fost dat pe două posturi TV la noi în ţara - DigiSport 1 şi Look Sport Plus. Cele două staţii nu au stat rău în audienţe. Cumulat, peste jumătate de milion de oameni s-au uitat la meci, însă cei mai mulţi au fost pe DigiSport 1. 

Câţi telespectatori au fost pe fiecare post, mai jos.

Înainte, o menţiune: Cel mai urmărit post pe intervalul meciului a fost Pro TV, care aduna peste un milion de persoane din toată ţara în medie. A avut, când la TV era meciul, filmul Ora de vârf - cu Jackie Chan. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Borac - CFR Cluj (21:00-23:40):

Naţional. DigiSport 1 a adunat cei mai mulţi telespectatori, marţi seara, cu partida Borac - CFR Cluj. Aproape 400.000 de oameni au urmărit, în fiecare minut, meciul din preliminariile Ligii Campionilor. 

Postul a ocupat locul cinci în topul general. De cealaltă parte, Look Sport Plus a atras aproximativ 124.000 de persoane pe minut. A fost pe locul nouă raportat la clasamentul general. 

Pro TV era lider la ora respectivă, cu peste un milion de privitori în medie. 

Urban. DigiSport a atras cei mai mulţi telespectatori pe meci şi în mediul urban. Peste 250.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la duelul CFR-ului. 

Staţia RCS ocupa locul patru la general. În acelaşi timp, pe Look erau aproape 70.000 de persoane din mediul urban. 

Lider era tot Pro TV, cu peste jumătate de milion de telespectatori pe minut. 

Comercial. Tinerii au pus DigiSport 1 pe locul patru. Aproximativ 63.000 de telespectatori tineri se uitau la meciul dat pe postul RDS. 

Look Sport Plus nu s-a mai regăsit în top zece cu meciul. Pe comercial a numărat o audienţă medie de 17.000 de telespectatori pe minut. 

Cea mai urmărită staţie de către tineri, pe acelaşi interval, era tot Pro TV. Postul din Pache aduna peste 230.000 de telespectatori în medie. 

Audienta posturilor TV marţi, 13 iulie, pe intervalul meciului Borac - CFR Cluj (21:00-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.057.000 6 17.1
2 Kanal D 990.000 5.6 16
3 Antena 1 618.000 3.5 10
4 Romania TV 452.000 2.6 7.3
5 DigiSport 1 393.000 2.2 6.3
6 Antena 3 244.000 1.4 3.9
7 Happy Channel 185.000 1 3
8 Realitatea Plus 128.000 0.7 2.1
9 Look Sport+ 124.000 0.7 2
10 Pro 2 119.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 iulie, pe intervalul meciului Borac - CFR Cluj (21:00-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 543.000 5.7 16.4
2 Kanal D 475.000 5 14.3
3 Antena 1 259.000 2.7 7.8
4 DigiSport 1 257.000 2.7 7.8
5 Romania TV 249.000 2.6 7.5
6 Antena 3 157.000 1.6 4.7
7 Happy Channel 121.000 1.3 3.7
8 Digi 24 69.000 0.7 2.1
9 Look Sport+ 69.000 0.7 2.1
10 Realitatea Plus 66.000 0.7 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 iulie, pe intervalul meciului Borac - CFR Cluj (21:00-23:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 230.000 5.5 23
2 Kanal D 115.000 2.7 11.5
3 Antena 1 112.000 2.7 11.2
4 DigiSport 1 63.000 1.5 6.3
5 Happy Channel 32.000 0.8 3.2
6 Digi 24 31.000 0.7 3.1
7 Romania TV 26.000 0.6 2.6
8 Diva 22.000 0.5 2.2
9 Antena Stars 20.000 0.5 2
10 AXN 19.000 0.4 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Avand in vedere numele echipei adverse si ca meciul era ca si rezolvat dupa scorul din tur a facut audienta buna care probabil a crescut dupa ce CFR era condusa cu 2-0.
  • Postacii Mile mile iar sunt bagati in barlog de rusine ? Aici nu au curaj sa comenteze ?
  • Nea Marin chiar face față cu brio sezonului estival. Dacă și cu meci a avut audiențe bune, Antena 1 poate LINIȘTITĂ să dea în reluare tot sezonul!!!!! Altele sunt problemele postului, în ciuda a ce se insinuează pe acest site...

    Postacule, 2 rating comercial cu Marinica sunt audiente bune ? Dar de Pro TV ce zici ? Cu 6 rating cu filme antic ?
  • DODO .. Cum nu ai putut sa vezi meciul ca si eu am abon la telekom si m-am uitat pe look si nu am nicidecum un abon scump.
  • Nea Marin chiar face față cu brio sezonului estival. Dacă și cu meci a avut audiențe bune, Antena 1 poate LINIȘTITĂ să dea în reluare tot sezonul!!!!! Altele sunt problemele postului, în ciuda a ce se insinuează pe acest site...
  • toate intilnirile sportive internationale ale romaniei trebuie transmise de canalele care sint in grilele tuturor cablistilor La telekom nu am putut vedea meciul Poate la un abonament mai scump Mi-a fost incalcat dreptul la informare !

Trimite un comentariu

sus