Skip to main content

Cum au pornit sezonul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor? Diferenţă uriaşă de audienţe între serialul de comedie şi emisiunea cu antreprenori

 
Cum au pornit sezonul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor? Diferenţă uriaşă de audienţe între serialul de comedie şi emisiunea cu antreprenori

Pro TV a dat miercuri seara startul noilor sezoane Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor. 

Publicitate

Dacă pe intervalul Las Fierbinţi Pro TV a depăşit 2,2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 25%, Leii au avut mai puţină „priză” la public. Pro TV a avut doar 1,1 milioane de telespectatori cu debutul Imperiul Leilor, adică un minus de un milion de telespectatori faţă de Las Fierbinţi.

Difrenţele dintre cele două producţii s-au resimţit şi pe publicul de la oraşe şi pe cel comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Kanal D a avut, în general, poziţia a doua în audienţe, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, pe interval. Serialul chiar a reuşit să bată Imperiul Leilor, la nivel naţional. 

Antena 1, cu o reluare de la iUmor, n-a avut nicio şansă în faţa celor două. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Primul episod din noul sezon Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor un sfert din românii de întreaga ţară, care la ora aceea aveau televizoarele deschise. Mai exact, aproape 2,3 milioane de români au fost aseară cu ochii pe aventurile lui Celentano. 

Postul a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, urmărit pe interval de 1,4 milioane de persoane. 

Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut cifre de trei ori mai mici decât Pro TV, 700.000

Urban. Cifre bune pentru Las Fierbinţi şi la oraşe. Peste un milion de persoane au ales serialul de comedie. Pe acelaşi interval, la Kanal D se uitau aproape 600.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 370.000 de persoane. 

Urban 21-54 de ani. Pro TV a avut peste 620.000 de telespectatori pe publicul de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât Kanal D, care avea poziţia a doua, cu aproape 200.000 de privitori. 

Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 170.000 de telespectatori din urban. 

Poziţie bună şipentru Digi Sport 1, cu o medie de 100.000 de privitori, pe publicul urban, 21-54 de ani. Meciul a avut pe intervalul Las Fierbinţi meciul dintre Academia Clinceni şi FCSB. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.280.000 13.0 25.8
2 Kanal D 1.420.000 8.1 16.1
3 Antena 1 716.000 4.1 8.1
4 Romania TV 461.000 2.6 5.2
5 Antena 3 348.000 2.0 3.9
6 DigiSport 1 303.000 1.7 3.4
7 Antena Stars 256.000 1.5 2.9
8 Happy Channel 242.000 1.4 2.7
9 National TV 164.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.044.000 11.0 24.1
2 Kanal D 577.000 6.1 13.3
3 Antena 1 371.000 3.9 8.6
4 Romania TV 248.000 2.6 5.7
5 Antena 3 224.000 2.4 5.2
6 DigiSport 1 206.000 2.2 4.8
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.0
8 Antena Stars 110.000 1.2 2.5
9 National TV 100.000 1.1 2.3
10 TVR 1 71.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 621.000 13.0 34.5
2 Kanal D 189.000 4.0 10.5
3 Antena 1 172.000 3.6 9.6
4 DigiSport 1 100.000 2.1 5.6
5 Romania TV 61.000 1.3 3.4
6 Antena 3 48.000 1.0 2.6
7 Antena Stars 43.000 0.9 2.4
8 Prima TV 38.000 0.8 2.1
9 National TV 35.000 0.7 2.0
10 Digi 24 34.000 0.7 1.9

Imperiul Leilor, sezonul trei, la debut, bătut de Kanal D la nivel naţional

Show-ul Imperiul Leilor şi-a fcăut aseară debutul cu cel de-al treilea sezon. Producţia a avut prima poziţie la oraşe şi pe publicul urban 21-54 de ani, dar a fost devansat de Kanal D, la nivel naţional. 

Prezentăm, în continuare, cifrele Pro TV, pe intervalul premierei Imperiul leilor: 

Naţional. Pro TV a avut poziţia a doua, după Kanal D, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori. Pe acelaşi interval, Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, avea 1,2 milioane de telespectatori. 

Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut poziţia a treia, cu o medie de aproape 700.000 de persoane. 

Urban. Pe publicul de la oraşe, Kanal D şi Pro TV au fost umăr la umăr cu peste jumătate de milion de telespectatori fiecare. 

Podiumul este completat de Antena 1, la distanţă de primele două posturi, cu 370.000 de persoane. 

Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a dominat detaşat, cu o medie de 400.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilo(21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.275.000 7.3 18.8
2 Pro TV 1.118.000 6.4 16.5
3 Antena 1 693.000 3.9 10.2
4 Romania TV 444.000 2.5 6.5
5 Antena 3 312.000 1.8 4.6
6 Prima TV 237.000 1.3 3.5
7 DigiSport 1 201.000 1.1 3.0
8 Antena Stars 156.000 0.9 2.3
9 Realitatea Plus 144.000 0.8 2.1
10 National TV 139.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 565.000 5.9 16.2
2 Kanal D 543.000 5.7 15.6
3 Antena 1 372.000 3.9 10.7
4 Romania TV 235.000 2.5 6.8
5 Antena 3 217.000 2.3 6.2
6 Prima TV 127.000 1.3 3.7
7 DigiSport 1 116.000 1.2 3.3
8 Antena Stars 82.000 0.9 2.4
9 National TV 79.000 0.8 2.3
10 Realitatea Plus 79.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 8.4 27.3
2 Kanal D 187.000 3.9 12.7
3 Antena 1 181.000 3.8 12.3
4 DigiSport 1 67.000 1.4 4.6
5 Romania TV 60.000 1.3 4.0
6 Prima TV 48.000 1.0 3.3
7 Antena Stars 36.000 0.8 2.5
8 National TV 36.000 0.8 2.4
9 Antena 3 35.000 0.7 2.4
10 Pro Cinema 27.000 0.6 1.9

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pro TV cu tinerii, Antenuta Zero cu pensionarii. Nu e asa Mile mile postac ?
    Si azi esti in barlog ? Trezirea !
  • Antena iar bătută de turcisme :)))))))
    Acuma Mile așteaptă ziua de azi ca apa, ca să se mândrească cu Adelinara
  • Audientele Las Fierbinti, cel mai bun serial din istoria televiziunii, au ramas fabuloase chiar daca a ajuns la sezonul 20 si peste 500 de episoade! Cele doua episoade de miercuri si joi pot fi urmarite in avans de duminica seara, pe Voyo. Audientele Imperiul leilor nu sunt foarte mari, dar este un public premium! Imperiul Leilor este show-ul cu cel mai numeros public educat si cu venituri ridicate de pe piata de televiziune din Romania. Chiar daca se intampla ca Imperiul Leilor sa fie pe locul 2 acest show trebuie sa ramana in grila ProTV, fiind util pentru societate.
  • Să fim sinceri. Pro TV nici nu a avut concurenta. Asa cum va avea, in aceasta seara. Si, foarte probabil, se va multumi cu pozitia a 2-a, pe publicul urban. Si cu cea de 3-a pe publicul național.
  • Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13.6 puncte de rating și 34% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 4.5 puncte de rating și 11.2% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:57, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus