Skip to main content

Cum au pornit sezonul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor? Diferenţă uriaşă de audienţe între serialul de comedie şi emisiunea cu antreprenori

 
Cum au pornit sezonul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor? Diferenţă uriaşă de audienţe între serialul de comedie şi emisiunea cu antreprenori

Pro TV a dat miercuri seara startul noilor sezoane Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor. 

Publicitate

Dacă pe intervalul Las Fierbinţi Pro TV a depăşit 2,2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 25%, Leii au avut mai puţină „priză” la public. Pro TV a avut doar 1,1 milioane de telespectatori cu debutul Imperiul Leilor, adică un minus de un milion de telespectatori faţă de Las Fierbinţi.

Difrenţele dintre cele două producţii s-au resimţit şi pe publicul de la oraşe şi pe cel comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Kanal D a avut, în general, poziţia a doua în audienţe, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, pe interval. Serialul chiar a reuşit să bată Imperiul Leilor, la nivel naţional. 

Antena 1, cu o reluare de la iUmor, n-a avut nicio şansă în faţa celor două. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Primul episod din noul sezon Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor un sfert din românii de întreaga ţară, care la ora aceea aveau televizoarele deschise. Mai exact, aproape 2,3 milioane de români au fost aseară cu ochii pe aventurile lui Celentano. 

Postul a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, urmărit pe interval de 1,4 milioane de persoane. 

Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut cifre de trei ori mai mici decât Pro TV, 700.000

Urban. Cifre bune pentru Las Fierbinţi şi la oraşe. Peste un milion de persoane au ales serialul de comedie. Pe acelaşi interval, la Kanal D se uitau aproape 600.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 370.000 de persoane. 

Urban 21-54 de ani. Pro TV a avut peste 620.000 de telespectatori pe publicul de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât Kanal D, care avea poziţia a doua, cu aproape 200.000 de privitori. 

Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 170.000 de telespectatori din urban. 

Poziţie bună şipentru Digi Sport 1, cu o medie de 100.000 de privitori, pe publicul urban, 21-54 de ani. Meciul a avut pe intervalul Las Fierbinţi meciul dintre Academia Clinceni şi FCSB. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.280.000 13.0 25.8
2 Kanal D 1.420.000 8.1 16.1
3 Antena 1 716.000 4.1 8.1
4 Romania TV 461.000 2.6 5.2
5 Antena 3 348.000 2.0 3.9
6 DigiSport 1 303.000 1.7 3.4
7 Antena Stars 256.000 1.5 2.9
8 Happy Channel 242.000 1.4 2.7
9 National TV 164.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.044.000 11.0 24.1
2 Kanal D 577.000 6.1 13.3
3 Antena 1 371.000 3.9 8.6
4 Romania TV 248.000 2.6 5.7
5 Antena 3 224.000 2.4 5.2
6 DigiSport 1 206.000 2.2 4.8
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.0
8 Antena Stars 110.000 1.2 2.5
9 National TV 100.000 1.1 2.3
10 TVR 1 71.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 621.000 13.0 34.5
2 Kanal D 189.000 4.0 10.5
3 Antena 1 172.000 3.6 9.6
4 DigiSport 1 100.000 2.1 5.6
5 Romania TV 61.000 1.3 3.4
6 Antena 3 48.000 1.0 2.6
7 Antena Stars 43.000 0.9 2.4
8 Prima TV 38.000 0.8 2.1
9 National TV 35.000 0.7 2.0
10 Digi 24 34.000 0.7 1.9

Imperiul Leilor, sezonul trei, la debut, bătut de Kanal D la nivel naţional

Show-ul Imperiul Leilor şi-a fcăut aseară debutul cu cel de-al treilea sezon. Producţia a avut prima poziţie la oraşe şi pe publicul urban 21-54 de ani, dar a fost devansat de Kanal D, la nivel naţional. 

Prezentăm, în continuare, cifrele Pro TV, pe intervalul premierei Imperiul leilor: 

Naţional. Pro TV a avut poziţia a doua, după Kanal D, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori. Pe acelaşi interval, Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, avea 1,2 milioane de telespectatori. 

Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut poziţia a treia, cu o medie de aproape 700.000 de persoane. 

Urban. Pe publicul de la oraşe, Kanal D şi Pro TV au fost umăr la umăr cu peste jumătate de milion de telespectatori fiecare. 

Podiumul este completat de Antena 1, la distanţă de primele două posturi, cu 370.000 de persoane. 

Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a dominat detaşat, cu o medie de 400.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilo(21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.275.000 7.3 18.8
2 Pro TV 1.118.000 6.4 16.5
3 Antena 1 693.000 3.9 10.2
4 Romania TV 444.000 2.5 6.5
5 Antena 3 312.000 1.8 4.6
6 Prima TV 237.000 1.3 3.5
7 DigiSport 1 201.000 1.1 3.0
8 Antena Stars 156.000 0.9 2.3
9 Realitatea Plus 144.000 0.8 2.1
10 National TV 139.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 565.000 5.9 16.2
2 Kanal D 543.000 5.7 15.6
3 Antena 1 372.000 3.9 10.7
4 Romania TV 235.000 2.5 6.8
5 Antena 3 217.000 2.3 6.2
6 Prima TV 127.000 1.3 3.7
7 DigiSport 1 116.000 1.2 3.3
8 Antena Stars 82.000 0.9 2.4
9 National TV 79.000 0.8 2.3
10 Realitatea Plus 79.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 8.4 27.3
2 Kanal D 187.000 3.9 12.7
3 Antena 1 181.000 3.8 12.3
4 DigiSport 1 67.000 1.4 4.6
5 Romania TV 60.000 1.3 4.0
6 Prima TV 48.000 1.0 3.3
7 Antena Stars 36.000 0.8 2.5
8 National TV 36.000 0.8 2.4
9 Antena 3 35.000 0.7 2.4
10 Pro Cinema 27.000 0.6 1.9

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cam atât a avut psd la alegeri

    Exact. Ca la Asiatici Factorati Marinici Adelinari.
  • Cața prostie in tara ha

    Te referi la Antenuta nu postac ? Pro a sters pe jos cu ea. Ha ha ha !
  • B.A.M., cand te apuci sa scrii tampeniile despre Imperiul leilor si despre publicul educat de la ProTV, incearca sa te informezi ce inseamna public national sau urban ESOMAR ABCD. Comercialul (mai precis NOUL comercial), nu vizeaza doar varsta, ci si nivelul de educatie sau pe cei cu venituri mari. Daca Las Fierbinti a facut doar 500 de episoade in 20 de ani, care e problema? E mai bine mult si prost sau putin si bun (nu o spun eu, ci audientele)? Daca pui comentarii kilometrice, crezi ca esti mai in masura sa spui ce e bine si ce e rau la televiziuni?
  • Nu trebuie sa il mai bagati in seama pe B.A.M cand scrie asa ceva: "Pot sa văd prostia de la Antena 1 când nu au pus in prime-time "Prețul cel bun"".
    Pretul cel bun pentru prime-time ? Serios ? Ma mir ca nu ai zis la fel si pentru Ce spun romanii de la Pro.
  • B.A.M.
    Mihai Petre nu avea ce căuta la Pro-ul post Segall și Sârbu. Mihai Petre nu trece sticla, a fost adus atunci acolo ca fiind pila lui Segall.
    In rest, sunt in mare parte de acord cu tine.
  • O COMPLETARE la postarea PRECEDENTĂ:
    -Pot să văd prostia celor de la PRO TV de a-l da afară pe Mihai Petre, doar penttu nu că nu e femeie, cu toate că după doar un sezon s-a revenit la formula 3 băieți și o fată.
  • @abc+, intru pe site CÂND AM EU CHEF și îmi exprim OPINIA când și cum am eu chef. INDIFERENT dacă e Pro peste Antenă, Antena peste Pro sau dacă sunt alte posturi ca România TV, Kanal D, etc peste cele două.
    SUNT ÎN STARE SĂ CRITIC PROSTIA TUTUROR POSTURILOR TV!!! Nu sunt vreun om pasional:
    -Pot să văd prostia de la PRO TV cu Imperiul leilor (care n-are audiență)
    -Pot sa vad prostia celor de la Antena 1 care pun iUmor vineri la bătaie cu Românii au talent (cu scopul vădit de a distruge emisiunea)
    -Pot sa văd prostia celor de la Antena 1 când au luat drepturi la meciuri de fotbal (deși nu au public FIDEL de așa ceva)
    -Pot sa vad prostia de la Antena 1 când ei fac ÎNCĂ o emisiune de comedie (deși au iUmor)
    -Pot sa vad prostia de la Antena 1 când l-au mutat pe Capatos la Antena Stars
    -Pot sa văd prostia de la Antena 1 când nu au pus in prime-time "Prețul cel bun"
    -Pot să văd prostia celor de la Antena 1 când au făcut o copie PROASTĂ a știrilor de la ora 17 (nu tu crime, violuri, sinucideri cu care să atragi publicul Acces Direct de la aceea oră)
    -Pot să văd prostia celor de la PRO TV când au renunțat la brand-ul știrilor de la ora 17 (făcând mai mult o RELUARE a celor de la 19 din ziua anterioară)
    -Pot să văd prostia celor de la Antena 1 când pun subiectele FAINE ale Acces Direct pe Antena Stars, cu toate că ele sunt bune pe antena 1 și viceversa
    -Pot să vad prostia celor de la Antena 1 când fac Mireasa doar câteva luni pe repede inainte, ignorând propriul lor model de SUCCES ("Mireasa pentru fiul meu")
    -Pot să văd prostia celor de la Pro când pun Survivor DOAR 3 zile, ci nu 4 cum ar trebui
    -Pot să văd prostia celor de la Antena 1 care au adus un DEMAGOG Digi 24 să le prezinte știrile de noapte
    -Pot să văd prostia celor de la Antena 1 care l-au lăsat pe Dan Negru să plece la naiba-n praznic
    MAI VREI EXEMPLE?!!?!? Cum și cu ce îți distrug existența când îmi spun opinia?
    P.S.
    @Leutu Mondial, chiar sunt curios cum ghicesc ei meseria și nivelul de educație al telespectatorilor din fața ecranelor? Stai să ghicesc... Prin sondaje penibile ca la posturile radio???
  • B.A.M, autodistruga la ce ? Pro TV e interesat de comercial. Mai nou, de comercial national.
    Deci, daca e jos de tot pe national, nici o problema. Daca e lider pe comercial (urban si national); si la o diferenta foarte mare de locul 2; sigur e multumit.

    Sa ai 8 rating pe urban 21-54 de ani e chiar foarte bine. O sa se bata cu Stand Up de la Antena miercuri. Tu cumva vrei prostiile de umor ? Sau vrei ceva util de la Imperiu ?
  • Bam, iar ai uitat să iei ***? Nu mai intra pe site când ProTV e peste Antena1 cu cifre colosale, că ți se face rău fanaticule.
    Prefer o emisiune care auto-distruge ca impreiul leilor decât gluma iUmor.
  • B.A.M, el nu vorbeste de varsta oamenilor, ci de public:

    Show-ul a înregistrat 7.8 puncte de rating și 25% cotă de piață la nivelul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade Esomar ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% cotă de piață.

    Stii ce e Esomar ABCD ?
  • @Expertule, câteva chestii:
    1) Las Fierbineți, în 20 de sezoane, DE ABIA AU DEPĂȘIT NUMĂRUL DE 500 DE EPISOADE??? Pe bune?! Ești sigur??? E un număr rușinos, raportat la nunărul de sezoane sau la alte producții din țară...
    Până și Trăsniții are un raport mai bun episoade/sezon.
    2) Ai dovezi când spui că publicul "Imperiul Leilor" este "premium", "educat", "cu venituri ridicate"??? Comercialul reflectă doar VÂRSTA!!! Și acolo fiind o himeră, alături de un tânar pot fi, în fața ecranului, 7 "bătrâni" de care vouă vă e scârbă! (Că vai, domne', vezi că îmbătrânește publicul general al postului, deși au și ei dreptul de a se uita la televizor și de a NU fi DESCONSIDERAȚI!!!)
    3) De ce PRO TV ar trebui să se AUTOdistrugă promovând o emisiune cu un public REDUS, doar pentru că "e utilă societății"??? Și TVR Cultural (că tot e subiect de discuție pe site) era "util societății" și s-a văzut rezultatul!
    Televiziunile trebuie DOAR SĂ ATRAGĂ OAMENII ÎN FAȚA TELEVIZORULUI, PENTRU A NU MURI CA BRAND, INDIFERENT CUM REUȘESC ACEST LUCRU!!! NU să facă muncă PRO-BONO SOCIETĂȚII!!! (Pleonasmul fiind special făcut pentru ca TU să înțelegi acest lucru!!!)
  • Uite aici, pentru postacul Mile. De dispera el pe aici ca Fierbinti e pentru pensionari. Are 11 urban si 13 urban comercial. Unde sunt pensionarii disperatule ?
  • Deci Românii au talent (20:30-24:00), pe comercial are 640.000, 13,4 si 40,8.
    Las Fierbinti are 621.000, 13.0 si 34.5 pe comercial.

    Pro TV nu are rival. Dupa aceste 2 productii, urmeaza Survivor in top audiente cu 10-11 rating.
    Sa vedem ce face Antena 1. Poate doar cu Chefii sa faca si ei un 9-10.

Trimite un comentariu

sus