Skip to main content

AUDIENŢE. Peste 3 milioane de români au văzut Parada Militară la TV, de 1 Decembrie. Aproape 1 milion erau numai la Pro TV. România TV, surpriza zilei

 
AUDIENŢE. Peste 3 milioane de români au văzut Parada Militară la TV, de 1 Decembrie. Aproape 1 milion erau numai la Pro TV. România TV, surpriza zilei

AUDIENŢE. Parada Militară s-a văzut bine la TV! Aproape un milion de români au urmărit defilarea la Pro TV, iar supriza zilei a venit la România TV. 

Publicitate

Postul de ştiri a fost a doua cea mai urmărită televiziune în toată ţara şi a treia la oraşe. În schimb, a fost mai jos pe segmentul comercial, unde a ocupat locul şase.  

Peste 3,4 milioane de români s-au uitat, în total, la Parada de 1 Decembrie. Evenimentul s-a văzut integral pe TVR 1, Pro TV, Antena 1 şi toate posturile de ştiri: Antena 3, România TV, B1 TV, Realitatea Plus, Digi 24 şi Profit News. 

De altfel, toate posturile care au dat parada de 1 Decembrie au stat foarte bine. În schimb, cele care au avut altceva au fost destul de jos în clasament. De pildă, Kanal D s-a clasat doar pe locul şase la nivel naţional. 

Prima TV, post care a dat doar parţial evenimentul de la Arcul de Triumf, s-a dus până pe locul 23 în toată ţara. 

De notat un aspect foarte important: ieri consumul de TV a fost mic, comparativ cu o zi de august, când e extrasezon. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de ieri, pe intervalul Paradei Militare (11:00-11:45):

Naţional. La nivelul întregii ţări, parada de Ziua Naţională s-a văzut cel mai bine pe Pro TV. Aproape un milion de oameni se uitau la evenimentele de 1 Decembrie. Foarte bine s-au văzut şi pe România TV, unde aproape 700.000 de români s-au uitat. 

România TV a pus, pe imaginile de la Arcul de Triumf, muzică precum „Doamne, ocroteşte-i pe români", după cum a punctat o analiză Paginademedia.ro de ieri

Locul trei a fost adjudecat de Antena 1, cu peste 600.000 de privitori. Următoarele două locuri au fost ocupate, cu cifre aproape egale, de Antena 3 şi de TVR 1 (postul public a fost şi broadcaster oficial). 

  • 439.000 de oameni se uitau pe Antena 3
  • 438.000 pe TVR
  • 142.000 aveau televizoarele deschise pe Digi24
  • Aproape 100.000 erau pe Realitatea Plus
  • De asemenea, B1 TV număra 28.000

Urban. Liderul nu s-a schimbat nici în mediul urban. Pro TV a scos cea mai mare audienţă: 430.000 de telespectatori în medie. 

România TV a coborât pe trei, sub Antena 1 (care a înregistrat cifre de aproximativ 350.000 de persoane). Pe de altă parte, RTV nu era departe, cu 330.000. 

Pe scurt, datele celorlalte posturi care au dat Parada: 

  • Antena 3 - 288.000
  • TVR 1 - 280.000
  • Digi 24 - 94.000
  • Realitatea Plus - 56.000
  • B1 TV - 17.000

Comercial. Pro TV a fost cel mai urmărit post şi pe segmentul de public comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Aproximativ 173.000 de oameni se uitau în fiecare minut. 

S-a schimbat puţin şi clasamentul. TVR a urcat, iar România TV s-a dus pe şase:

  • TVR 1 - 63.000
  • Antena 3 - 32.000
  • România TV - 29.000
  • Digi24 - 22.000
  • Realitatea Plus - 11.000
  • B1 TV - 2.000

Audienta posturilor TV miercuri, 1 decembrie, pe intervalul Paradei Militare (11:00-11:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 973.000 5.5 20.3
2 Romania TV 693.000 3.9 14.5
3 Antena 1 605.000 3.4 12.6
4 Antena 3 439.000 2.5 9.2
5 TVR 1 438.000 2.5 9.1
6 Kanal D 188.000 1.1 3.9
7 Digi 24 142.000 0.8 3
8 Pro Cinema 123.000 0.7 2.6
9 Realitatea Plus 95.000 0.5 2
10 Nick JR 72.000 0.4 1.5
11 Cartoon Network 72.000 0.4 1.5
12 Nickelodeon 65.000 0.4 1.4
13 Boomerang 54.000 0.3 1.1
14 Diva 53.000 0.3 1.1
15 Antena Stars 45.000 0.3 0.9
16 Minimax 38.000 0.2 0.8
17 TVR 2 35.000 0.2 0.7
18 Disney Junior 34.000 0.2 0.7
19 ETNO 33.000 0.2 0.7
20 B1TV 28.000 0.2 0.6
21 AXN 26.000 0.1 0.5
22 Disney 25.000 0.1 0.5
23 Prima TV 21.000 0.1 0.4
24 TeenNick 20.000 0.1 0.4
25 TLC 19.000 0.1 0.4
26 Happy Channel 17.000 0.1 0.3
27 Duck TV 17.000 0.1 0.4
28 ZU TV 16.000 0.1 0.3
29 National Geographic Wild 16.000 0.1 0.3
30 National TV 15.000 0.1 0.3
31 N24 PLUS 15.000 0.1 0.3
32 HGTV 14.000 0.1 0.3
33 Nicktoons 14.000 0.1 0.3
34 Taraf TV 13.000 0.1 0.3
35 Pro Gold 12.000 0.1 0.2
36 Kiss TV 11.000 0.1 0.2
37 Favorit TV 10.000 0.1 0.2
38 Cinemaraton 10.000 0.1 0.2
39 History 8.000 0 0.2
40 Pro 2 8.000 0 0.2
41 Eurosport 1 7.000 0 0.1
42 DigiSport 1 6.000 0 0.1
43 Warner TV 6.000 0 0.1
44 Comedy Central 6.000 0 0.1
45 TV1000 6.000 0 0.1
46 DigiSport 3 5.000 0 0.1
47 DigiSport 2 5.000 0 0.1
48 Discovery 4.000 0 0.1
49 Pro X 4.000 0 0.1
50 Bollywood TV 3.000 0 0.1
51 A7 TV 3.000 0 0.1
52 National Geographic 3.000 0 0.1
53 Eurosport 2 3.000 0 0.1
54 TV Paprika 3.000 0 0.1
55 Music Channel 2.000 0 0
56 AMC 2.000 0 0
57 Rock TV 2.000 0 0
58 Metropola TV 2.000 0 0
59 Aleph News 2.000 0 0
60 AXN Black 1.000 0 0
61 Look Sport 1.000 0 0
62 Travel Channel 0 0 0
63 E! Entertainment 0 0 0
64 DigiSport 4 0 0 0
65 Hit Music 0 0 0
66 JIM JAM 0 0 0
67 Telekom Sport 3 0 0 0
68 AXN White 0 0 0
69 U TV 0 0 0
70 Magic TV 0 0 0
71 Look Sport+ 0 0 0
72 Telekom Sport 1 0 0 0
73 Viasat History 0 0 0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 decembrie, pe intervalul Paradei Militare (11:00-11:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 434.000 4.5 17.2
2 Antena 1 353.000 3.7 14
3 Romania TV 331.000 3.5 13.1
4 Antena 3 288.000 3 11.4
5 TVR 1 279.000 2.9 11.1
6 Digi 24 94.000 1 3.7
7 Kanal D 86.000 0.9 3.4
8 Realitatea Plus 56.000 0.6 2.2
9 Nick JR 47.000 0.5 1.9
10 Cartoon Network 42.000 0.4 1.7
11 Pro Cinema 40.000 0.4 1.6
12 Diva 37.000 0.4 1.5
13 TVR 2 24.000 0.3 0.9
14 Disney Junior 22.000 0.2 0.9
15 Boomerang 17.000 0.2 0.7
16 Nickelodeon 17.000 0.2 0.7
17 B1TV 17.000 0.2 0.7
18 Antena Stars 14.000 0.2 0.6
19 HGTV 14.000 0.1 0.6
20 Prima TV 13.000 0.1 0.5
21 National TV 13.000 0.1 0.5
22 Kiss TV 11.000 0.1 0.5
23 ZU TV 11.000 0.1 0.4
24 ETNO 11.000 0.1 0.4
25 AXN 9.000 0.1 0.4
26 TeenNick 9.000 0.1 0.4
27 N24 PLUS 9.000 0.1 0.3
28 National Geographic Wild 8.000 0.1 0.3
29 Happy Channel 7.000 0.1 0.3
30 DigiSport 1 6.000 0.1 0.2
31 Warner TV 6.000 0.1 0.2
32 Comedy Central 6.000 0.1 0.2
33 History 5.000 0.1 0.2
34 TV1000 5.000 0.1 0.2
35 Nicktoons 5.000 0.1 0.2
36 Duck TV 5.000 0.1 0.2
37 Disney 5.000 0 0.2
38 DigiSport 3 4.000 0 0.2
39 Discovery 4.000 0 0.1
40 Pro 2 3.000 0 0.1
41 Bollywood TV 3.000 0 0.1
42 A7 TV 3.000 0 0.1
43 Pro Gold 3.000 0 0.1
44 National Geographic 3.000 0 0.1
45 Music Channel 2.000 0 0.1
46 TLC 2.000 0 0.1
47 Pro X 2.000 0 0.1
48 DigiSport 2 2.000 0 0.1
49 AMC 2.000 0 0.1
50 Rock TV 2.000 0 0.1
51 Metropola TV 1.000 0 0
52 Minimax 1.000 0 0
53 Favorit TV 1.000 0 0
54 AXN Black 1.000 0 0
55 Eurosport 1 0 0 0
56 Travel Channel 0 0 0
57 Aleph News 0 0 0
58 Eurosport 2 0 0 0
59 Taraf TV 0 0 0
60 E! Entertainment 0 0 0
61 Look Sport 0 0 0
62 DigiSport 4 0 0 0
63 Hit Music 0 0 0
64 JIM JAM 0 0 0
65 TV Paprika 0 0 0
66 Telekom Sport 3 0 0 0
67 AXN White 0 0 0
68 U TV 0 0 0
69 Cinemaraton 0 0 0
70 Magic TV 0 0 0
71 Look Sport+ 0 0 0
72 Telekom Sport 1 0 0 0
73 Viasat History 0 0 0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 decembrie, pe intervalul Paradei Militare (11:00-11:45), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 173.000 4.2 25.5
2 Antena 1 97.000 2.3 14.2
3 TVR 1 63.000 1.5 9.3
4 Kanal D 45.000 1.1 6.6
5 Antena 3 32.000 0.8 4.7
6 Romania TV 29.000 0.7 4.4
7 Digi 24 22.000 0.5 3.3
8 Pro Cinema 17.000 0.4 2.5
9 Cartoon Network 16.000 0.4 2.4
10 Diva 14.000 0.3 2.1
11 Realitatea Plus 11.000 0.3 1.6
12 Kiss TV 11.000 0.3 1.7
13 ZU TV 9.000 0.2 1.3
14 TVR 2 8.000 0.2 1.2
15 Nickelodeon 8.000 0.2 1.1
16 Disney Junior 7.000 0.2 1
17 HGTV 7.000 0.2 1.1
18 Antena Stars 6.000 0.1 0.8
19 Nick JR 5.000 0.1 0.7
20 DigiSport 1 5.000 0.1 0.8
21 Duck TV 5.000 0.1 0.7
22 Boomerang 4.000 0.1 0.6
23 Comedy Central 4.000 0.1 0.6
24 History 4.000 0.1 0.6
25 Disney 4.000 0.1 0.7
26 AXN 3.000 0.1 0.4
27 DigiSport 3 3.000 0.1 0.5
28 Discovery 3.000 0.1 0.5
29 Bollywood TV 3.000 0.1 0.4
30 B1TV 2.000 0.1 0.3
31 Prima TV 2.000 0 0.2
32 TeenNick 2.000 0.1 0.3
33 N24 PLUS 2.000 0 0.3
34 Pro Gold 2.000 0.1 0.4
35 TLC 2.000 0 0.3
36 Pro X 2.000 0 0.3
37 Happy Channel 1.000 0 0.1
38 TV1000 1.000 0 0.2
39 National TV 0 0 0
40 ETNO 0 0 0
41 National Geographic Wild 0 0 0
42 Warner TV 0 0 0
43 Nicktoons 0 0 0
44 Pro 2 0 0 0
45 A7 TV 0 0 0
46 National Geographic 0 0 0
47 Music Channel 0 0 0.1
48 DigiSport 2 0 0 0
49 AMC 0 0 0
50 Rock TV 0 0 0
51 Metropola TV 0 0 0
52 Minimax 0 0 0
53 Favorit TV 0 0 0
54 AXN Black 0 0 0
55 Eurosport 1 0 0 0
56 Travel Channel 0 0 0
57 Aleph News 0 0 0
58 Eurosport 2 0 0 0
59 Taraf TV 0 0 0
60 E! Entertainment 0 0 0
61 Look Sport 0 0 0
62 DigiSport 4 0 0 0
63 Hit Music 0 0 0
64 JIM JAM 0 0 0
65 TV Paprika 0 0 0
66 Telekom Sport 3 0 0 0
67 AXN White 0 0 0
68 U TV 0 0 0
69 Cinemaraton 0 0 0
70 Magic TV 0 0 0
71 Look Sport+ 0 0 0
72 Telekom Sport 1 0 0 0
73 Viasat History 0 0 0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Audiența postului B1 TV va crește când vor veni cei de la Digi 24 care vor pleca în curând.
    B1 TV nu mai face audiență multă de când nu mai este nici Urania, nici Radu Banciu.
  • @Mircea Și Digi 24 din Ianuarie nu va mai fi de știri, ci de generalist.
    Se dorea de la începutul anului 2019, iar din Ianuarie 2022 vor fi emisiuni de divertisment, cultură, filme și seriale, documentare, educație și știri.
  • Andreas,decorul este frumos ,dar din păcate emisiunea merge prost .Nu cred că va mai fi vreun sezon .
  • Oare care e motivul pentru care nu au dat ratingul pentru știrile ProTv ora 19:00?
  • Digi 24, pe locul 7, nu va mai fi post de știri din Ianuarie din câte știu eu.
    Vor pleca mulți la B1 TV din 6 decembrie conform reprezentantului, apoi de crăciun și de revelion vor fi ediții prezentate de Prelipceanu și încă cineva, va fi muzică populară, manele și muzică ușoară la Digi 24 de crăciun și de revelion.
    Vor fi oamenii din toate vârstele care vor fi ori la corul de muzică (grup de muzică) din fiecare județ, ori la ansamblu de dans (grup de dans) din fiecare județ. Din fiecare județ vor veni câte un cor de muzică (grup de muzică) și câte un ansamblu de dans (grup de dans). Vor fi și vedete la ediții de crăciun și la ediții de revelion. Cine nu poate să vină face prin videocall. Cine poate să vină vor cânta, vor dansa și vor distra în studio-ul Digi 24.
    Pe 6 decembrie încep înscrierile pentru ediții de crăciun și ediții de revelion la Digi 24. Pe 17 decembrie se vor termina înscrierile. Pe 18 decembrie și pe 19 decembrie se anunță câștigătorii care cor de muzică (grup de muzică) din fiecare județ vor câștiga pentru a participa și ansamblu de dans (grup de dans) din fiecare județ vor câștiga pentru a participa.
    La edițiile de crăciun și edițiile de revelion vor fi mai multă muzică populară, dar și manele, și muzică ușoară, iar ambele ediții vor fi prezentate de Prelipceanu și încă cineva.
    Edițiile se vor numi cel mai probabil Românii, talentați de crăciun și Românii, talentați de revelion. Nu vor fi doar cântăreți, dansatori, coruri de muzică, grupuri de muzică, ansambluri de dans și grupuri de dans, ci oamenii care sunt de divertisment, artiști și de alte domenii și alte ocupații care sunt cei mai talentați oamenii de toate ocupațiile, inclusiv muzica și dansul din toate județele ale României, inclusiv Bucureștiul.
    Să vedem câtă audiență vor face ei ca un post de generalist și de divertisment, dar și de edițiile de crăciun și edițiile de revelion.
  • Sabina, Marian, ce parere aveti de decorul de la Superstar? Mie mi se pare cel mai bun din ultimii ani, de la toate televiziunile.
  • TABELELE SUNT BUNE????????????
    Toate se opresc în 1000 de telespectatori, deși, din punct de vedere LOGIC, la o televiziune se pot uita și 999 de telespectatori în medie!!!!
    Cel mai bun exemplu existent e cel al sintezelor lunare unde sunt prezentate date ȘI SUB 1000 de telespectatori...
  • Dimineața a început cu poveștile oamenilor de succes, care ne fac mândri de țară, realizate de echipa România, te iubesc! și de unul dintre reporterii Inspectorul PRO și a continuat cu LIVE-ul de la parada militară. Emisiunea Zi de bine, România, prezentată de Adela și Cătălin Măruță, a adus în platou atmosfera din casele românilor, iar ziua a continuat cu ediția specială Ce spun românii! Seara s-a încheiat cu primul LIVE SuperStar și premiera filmului Once Upon a Time in Hollywood.

    În medie, PRO TV a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 5.1 puncte de rating și 22.9% cotă de piață în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.1 puncte de rating și 18.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban PRO TV a condus ieri topul televiziunilor cu 3.9 puncte de audiență și 21.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3.6 puncte de rating și 19.9% share.

    Așa cum ne-am obișnuit, românii au ales să urmărească Știrile PRO TV! Jurnalul de dimineață a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 4.1 puncte de rating și 33.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.3 puncte de rating și 18.8% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 06:00 – 10:36, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 3.4 puncte de audiență și 36.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 1.6 puncte de rating și 17.0% share.

    Adela și Cătălin Măruță s-au reunit în zi de sărbătoare, iar emisiunea Zi de bine, România a fost în topul preferințelor telespectatorilor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 4.4 puncte de rating și 20.5% cotă de piață în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.2 puncte de rating și 15.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban emisiunea a condus topul televiziunilor cu 3.3 puncte de audiență și 18.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.6 puncte de rating și 14.9% share.

    Cele mai obiective informații pot fi urmărite în fiecare seară la Știrile PRO TV, de la ora 19:00, iar vineri, de la 20:30, concurenții SuperStar sunt pregătiți de cel de-al doilea LIVE al show-ului.
  • PRO TV a avut ieri pe durata întregii zile audiențe bune. Așa cum era de așteptat ,
    Superstar a avut audiențe extrem de slabe. Nu cred că va mai fi anul viitor.
  • Dați și un top cu cele mai urmărite programe de 1 decembrie cum dați în fiecare an
  • Dimineața a început cu poveștile oamenilor de succes, care ne fac mândri de țară, realizate de echipa România, te iubesc! și de unul dintre reporterii Inspectorul PRO și a continuat cu LIVE-ul de la parada militară. Emisiunea Zi de bine, România, prezentată de Adela și Cătălin Măruță, a adus în platou atmosfera din casele românilor, iar ziua a continuat cu ediția specială Ce spun românii! Seara s-a încheiat cu primul LIVE SuperStar și premiera filmului Once Upon a Time in Hollywood.

    În medie, PRO TV a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 5.1 puncte de rating și 22.9% cotă de piață în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.1 puncte de rating și 18.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban PRO TV a condus ieri topul televiziunilor cu 3.9 puncte de audiență și 21.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3.6 puncte de rating și 19.9% share.

    Așa cum ne-am obișnuit, românii au ales să urmărească Știrile PRO TV! Jurnalul de dimineață a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 4.1 puncte de rating și 33.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.3 puncte de rating și 18.8% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 06:00 – 10:36, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 3.4 puncte de audiență și 36.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 1.6 puncte de rating și 17.0% share.

    Adela și Cătălin Măruță s-au reunit în zi de sărbătoare, iar emisiunea Zi de bine, România a fost în topul preferințelor telespectatorilor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 4.4 puncte de rating și 20.5% cotă de piață în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.2 puncte de rating și 15.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban emisiunea a condus topul televiziunilor cu 3.3 puncte de audiență și 18.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.6 puncte de rating și 14.9% share.

    Cele mai obiective informații pot fi urmărite în fiecare seară la Știrile PRO TV, de la ora 19:00, iar vineri, de la 20:30, concurenții SuperStar sunt pregătiți de cel de-al doilea LIVE al show-ului.

Trimite un comentariu

sus