Skip to main content

AUDIENŢE. SuperStar, X-Factor sau serial turcesc? Ce au ales românii vineri seara?

 
AUDIENŢE. SuperStar, X-Factor sau serial turcesc? Ce au ales românii vineri seara?

AUDIENŢE. Vineri seara, românii s-au împărţit între SuperStar-ul de pe Pro TV şi serialul de pe Kanal D. Pro TV a fost pe primul loc aproape pe toate targeturile, iar X-Factor, de pe Antena 1, a fost pe poziţia a treia peste tot.

Publicitate

Kanal D a prins un prim loc la nivelul întregii ţări cu serialul turcesc (ca şi săptămâna trecută). În rest, prima poziţia a fost a talent-show-ului muzical de pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30):

Naţional. La nivelul întregii ţări, SuperStar a coborât puţin sub un milion de români pe minut. Kanal D, cu serialul turcesc Doctorul minune, a fost peste show-ul jurizat la Pro TV de Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams.

Pe locul trei, X-Factor de pe Antena 1 ţinea în faţa televizoarelor 750.000 de români pe minut. 

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat clasamentul, dar la distanţă de primul eşalon. 

Urban. SuperStar a stat mai bine la oraşe: primul loc, cu aproape 600.000 de telespectatori pe minut, cifră apropiată de rezultatul de săptămâna trecută. La 100.000 de telespectatori distanţă a fost Kanal D.

Şi la oraşe, X-Factor a fost tot pe poziţia a treia.

La oraşe, de notat poziţia în top 10 a postului de filme Diva (cu filmele Un Crăciun vindecător şi Vă declar soţ şi soţie) şi a canalului public TVR 2 (care difuza Gala umorului, apoi Reţeaua de idoli şi clasicul Dr. Quinn). 

Comercial. SuperStar a fost cel mai urmărit program pe ambele segmente comerciale (şi cel "clasic" şi cel "nou"), cu o cotă de piaţă în jur de 20 la sută (unul din cinci tineri care avea televizoarele pornite era pe SuperStar).

În cifre absolute, au fost 230.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 160.000 la serialul turcesc şi 140.000 la X-Factor.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.071.000 6.1 15.6
2 Pro TV 981.000 5.6 14.3
3 Antena 1 753.000 4.3 11.0
4 Romania TV 434.000 2.5 6.3
5 Antena 3 315.000 1.8 4.6
6 DigiSport 1 257.000 1.5 3.8
7 Pro Cinema 195.000 1.1 2.8
8 Antena Stars 190.000 1.1 2.8
9 TVR 2 182.000 1.0 2.7
10 National TV 171.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 585.000 6.1 15.9
2 Kanal D 489.000 5.1 13.3
3 Antena 1 444.000 4.6 12.1
4 Romania TV 254.000 2.7 6.9
5 Antena 3 192.000 2.0 5.2
6 DigiSport 1 145.000 1.5 3.9
7 Antena Stars 91.000 0.9 2.5
8 Diva 82.000 0.9 2.2
9 TVR 2 75.000 0.8 2.0
10 Realitatea Plus 74.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 234 5.6 20.4
2 Kanal D 162 3.9 14.1
3 Antena 1 143 3.4 12.5
4 Romania TV 45 1.1 3.9
5 DigiSport 1 36 0.9 3.1
6 National TV 30 0.7 2.6
7 Antena 3 29 0.7 2.5
8 Antena Stars 27 0.7 2.4
9 AXN 27 0.7 2.4
10 Pro Cinema 26 0.6 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe noul segment COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 National ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 467.000 6.7 20.9
2 Kanal D 349.000 5.0 15.7
3 Antena 1 247.000 3.5 11.1
4 Pro Cinema 75.000 1.1 3.4
5 Romania TV 72.000 1.0 3.2
6 DigiSport 1 69.000 1.0 3.1
7 National TV 68.000 1.0 3.0
8 Antena 3 56.000 0.8 2.5
9 Antena Stars 52.000 0.7 2.3
10 TVR 2 44.000 0.6 2.0

Citeşte şi: Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Day time-ul Pro e ajutat enorm de Știrile Pro Tv, cel mai profesionist și (îndrăznesc să spun) obiectiv produs jurnalistic din România. Atât timp cât Știrile rămân “acolo”, Pro tv va rămâne lider în day time. Un slot orar foarte important este și 18-19, deoarece precede prime time-ul, iar aici iarăși are de câștigat Pro, Cabral având audiențe stabile. Aceste două programe sunt pilonii Pro în day time. În rest, Vorbește Lumea, La Măruță și Lecții de viață au audiențe fluctuante, dar fiind emisiuni cu subiecte și invitați diferiți de la o zi la alta, găsesc a fi normal.
  • Villy, cred că Amazing Race era cea mai bună variantă pentru Pro Tv în încercarea de a da o replică Asiei Express, care performează foarte bine pentru Antena 1.
  • Sabina, din câte știu, pentru The Farm licența o au până în 2023. Așa cum spune și Villy, s-ar putea să fie produsă pentru Pro 2, deși nu știu dacă merită dpdv financiar.

    Într-o altă ordine de idei, s-a dovedit că reality show-urile, atât internațional cât și în România, au performat doar dacă au avut un casting bun și în mod special, dinamică. Asia Express este un produs cu o dinamică excelentă, iar Survivor-ul Kanal D-ului a avut de asemenea o dinamică bună. Trebuie să te uiți și să nu te plictisești, să privești secvențele respective gândindu-te deja la ce va urma.

    Am urmărit prima ediție a Prețul cel bun, știam că Ce spun românii rămâne o emisiune redutabilă, cu ani în spate, dar am crezut că lumea s-a săturat de formatul lui Cabral și că produsul Antenei va performa.
    Prețul cel bun e prezentat însă de cine nu trebuie(părerea mea) și flow-ul transmite parcă stilul antenist.
  • Da asa este.
    Pretul cel bun e foarte aproape de o mutare la 16, iar Accesul la ora obișnuită
    Dar și alte schimbări în așa fel ca Antena sa fie lider în timpul zilei.
    The Voice nu va mai fi la Pro. Kanal D deja l-a ofertat ca o razbinare ca le-a furat "perla". Oricum vor face Exatlonul. The Farm nu va mai la ProTv insa a fost o discutie sa fie la Pro2. A căzut și Amazing Race.
  • Serialul turcesc nu e chiar orice "serial turcesc". Mucize Doktor a batut toate recordurile de audienta din Turcia. Asa ca sa nu va mire locul avut in audiente. Inca ar merita mai multa audienta fata de cat are in prezent!
  • Expertule ce părere ai de asia express, ați fi capabili de asemenea emisiune , rating dublu marți ca pro TV, ha

    Si stirile Pro dublu fata de Obositor. Si Fierbinti dublu fata de Antenuta Zero. Si fotbal dublu fata de Antenuta Zero. Si SuperStar dublu fata de Factorati.
  • Expertule ce părere ai de asia express, ați fi capabili de asemenea emisiune , rating dublu marți ca pro TV, ha
  • Sabina , daca nu se facea atate experimente The Farm era si in ziua de azi , primul sezon a fost cel mai urmarit si ceva din al doilea pe urma au schimbat prezentatoarea a fost trimis la plimbare nea Rata apoi iar au schimbat prezentatoarea ,ultimile doua sezoane a fost un esec cu experimentul facut
  • Poate renunta CNA la liceentele pentru antene? Cred ca ar mai face curatenie in c-a-n-c-e-r-u-l media romanesc.

    Vineri seara pt mine? Filme, filme si iar filme...nu *** (telenovele) sau SuperDebara cu juriul ala odios, ***, dar nici prosteala ieftina x-FRACTOR...
  • Antena1 ar face bine să renunțe la X Factor pentru totdeauna, nu cred că își scot investițiile din emisiunea asta.

    Doar ca să ți unele vedete în trust și să pierzi bani nu este o afacere.

    Superstarul de la ProTV are noroc că la concurență nu este ceva mai bun, cifrele sunt foarte mici pentru o emisiune care se vrea a fi un fenomen — un film rereredifuzat scotea cifre aproape duble pe Comercial, oricum Vocea ar fi fost cea mai potrivită

Trimite un comentariu

sus