Skip to main content

Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

 
Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

AUDIENŢE. Într-o seară cu SuperStar şi X-Factor, publicul din ţară s-a uitat în număr mare la serialul turcesc dat de Kanal D. Cu toate acestea, publicul de la oraşe şi tinerii au fost cu ochii pe show-ul Pro TV.

Publicitate

Antena 1 nu a reuşit să urce mai sus de locul trei cu ediţia X-Factor de vineri seara. 

Cifrele SuperStar au scăzut faţă de săptămâna trecută. Aseară, show-ul cu Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams a trecut în etapa cu numărul doi, cea a recall-urilor. 

Pe scurt, situaţia generală de aseară:

- SuperStar a fost lider în audienţă în mediul urban şi pe segmentul tânăr. De notat că pe intervalul de intersecţie cu Doctorul Minune, show-ul Pro TV a fost şi pe doi la oraşe. A recuperat după ce s-a terminat serialul turcesc de la Kanal D. 

- X-Factor a pus Antena 1 pe locul trei.

- Kanal D a stat foarte bine cu serialul turcesc Doctorul Minune, serial cu care s-a duelat pentru primul loc. Kanal D chiar a câştigat publicul din toată ţara aproape toată seara. La tineri a fost pe doi indiferent de interval. 

De asemenea, a ocupat primul loc şi la oraşe cât s-a intersectat SuperStar, dar la distanţă destul de mică ce-i drept. SuperStar şi-a revenit după finalul serialului. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20):

Naţional. SuperStar a pus Pro TV pe locul doi în audienţe, la nivel naţional, cu ediţia de vineri seară. Puţin peste un milion de români s-au uitat în fiecare minut. 

Pe de altă parte, Kanal D era lider pe interval. Aduna o medie de peste 1,1 milioane de privitori. În acelaşi timp, Antena 1 ocupa locul trei, de unde a înregistrat aproximativ 800.000 de telespectatori pe minut. 

Urban. SuperStar s-a văzut mult mai bine în mediul urban, unde Pro TV a ocupat primul loc cu o medie de aproape 600.000 de persoane în medie. 

Kanal D a ţinut, totuşi, aproape. Cu o medie de 575.000 de oameni pe minut, s-a clasat pe locul doi când la TV era SuperStar. 

Antena 1 a fost ocupanta locului trei şi la oraşe, unde a adunat peste 400.000 de telespectatori în medie. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri au ales Pro TV, vineri seara. Aproximativ 240.000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau la show-ul cu Smiley, Carla's Dreams, Raluka şi Moga. 

Pe acelaşi interval, locul secund era ocupat de Kanal D, care număra aproximativ 200.000 de persoane pe minut. 

Următoarea televiziune din top a fost Antena 1, pe intervalul SuperStar, cu o medie de 150.000 de oameni. 

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.144.000 6.5 15.4
2 Pro TV 1.034.000 5.9 13.9
3 Antena 1 814.000 4.6 11.0
4 Romania TV 520.000 2.9 7.0
5 Antena 3 358.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 251.000 1.4 3.4
7 National TV 209.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 188.000 1.1 2.5
9 TVR 2 186.000 1.1 2.5
10 TVR 1 171.000 1.0 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 592.000 6.2 15.2
2 Kanal D 576.000 6.0 14.8
3 Antena 1 424.000 4.4 10.9
4 Romania TV 249.000 2.6 6.4
5 Antena 3 204.000 2.1 5.3
6 DigiSport 1 127.000 1.3 3.3
7 Diva 100.000 1.0 2.6
8 TVR 2 100.000 1.0 2.6
9 National TV 97.000 1.0 2.5
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 240.000 5.8 19.0
2 Kanal D 195.000 4.7 15.4
3 Antena 1 150.000 3.6 11.9
4 Romania TV 40.000 1.0 3.2
5 Antena Stars 37.000 0.9 2.9
6 National TV 34.000 0.8 2.7
7 DigiSport 1 33.000 0.8 2.6
8 Diva 33.000 0.8 2.6
9 Film Cafe 29.000 0.7 2.3
10 Prima TV 29.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • exact nu trebuie sa lungesti si faci rating iumor anunta sezonul 12

    si tot sub superstar ha ha
  • Dați și audientele iumor de aseară, emisiunea a fost lider de audienta cu 7,2 puncte de rating și 20,1 share

    Si SuperStar lider postacule.
  • Vai ce noutăți gold nu exista e zero, pai parca injurai survivor , ce te apuca , ai asia adevara emisiune nu mascari ha

    Pai si de ce lauzi negrutu de revelion ?
  • Vai ce noutăți gold nu exista e zero, pai parca injurai survivor , ce te apuca , ai asia adevara emisiune nu mascari ha

    Pai si de ce lauzi negrutu de revelion ?
  • Expertu lu peste pro TV e disperat ca nu are emisiune ca asia express , care are 9 rating 4 zile pana la miezul nopții, ha

    si vara antenuta 7 zile din 7 3-4 rating comercial. Pro dublu
  • Deseară sigur e sub iumor ha

    Si in prime time sueprstar peste umor sec
  • Postac ma refer la intervalul cronicii care tine pana la 22 , sa se prezinte , ca doar nu e la aceeași ora , ce te bagi în seama

    Trebuie intervalele care vrei tu postac ?
  • Oricum muzica nu mai prinde , iată mireasa cât rating are , pro 2 eșec, marea relansare lu peste prăjit

    Si Factoratii sub turcisme. Nu zici asta postac ?
  • Nu aveti incredere in Sabina. NU sunt drepturi active la Corazon Salvaje 1993! A zis chiar Happy mai demult cand incerca s-o achizitioneze!
  • Confirm și eu Inimă Sălbatică vine în curând la Pro Gold,cel mai probabil după Intrusa.
  • Am lasat pe PROGOLD ieri vreo 5 ore si nu am prins promo la Inima salbatica.Telenovela nici nu e in catalogul Televisa si nu o pot difuza nici ei in Mexic,mi-e greu sa cred ca o vor da la noi.Am mai intrebat si pe Happy in trecut si au zis ca nu sunt drepturi active...

Trimite un comentariu

sus