Skip to main content

EURO 2020. Rating record pentru Pro TV, cu semifinala Italia-Spania. Jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor erau pe meci

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Pro TV a scos audienţe record cu semifinala dintre Italia şi Spania (4-2), disputată aseară. Meciul, care a adus calificarea „Squadra Azzurra” în finala Euro 2020, este până acum cel mai urmărit duel dat de Pro TV la această ediţie de Euro. 

Publicitate

A fost înregistrat un record şi nivelul publicului comercial: Pro TV a înregistrat o cotă de piaţă de 46%. Acest lucru înseamnă că jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv erau pe meciul difuzat de postul din Pache. 

Pe segmentul tânăr, Pro TV a avut cifre de cinci ori mai mari decât următoarele clasate, Antena 1 şi Kanal D. 

Partida câştigată de Italia la loviturile de departajare a fost urmărită de aproximativ 2,1 milioane de persoane din toată ţara

Precedentul record de audienţă fusese înregistrat de Pro TV cu meciul Franţa - Elveţia disputat la Bucureşti, în optimi. Partida sărea de două milioane de telespectatori. 


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45):

Naţional. Pro TV a înregistrat cele mai bune cifre de până acum, la acest Campionat European. Semifinala Italia - Spania, încheiată cu victoria elevilor lui Roberto Mancini, a fost urmărită de aproape 2,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. 

Postul din Pache a avut cifre triple faţă de Kanal D (locul doi pe interval), post care număra o audienţă medie de 775.000 de privitori. 

De asemenea, Pro TV a avut audienţe de aproape patru ori mai mari decât Antena 1, ocupanta locului patru. Postul Intact a scos, pe interval, un rating mediu de 566.000 de oameni. 

Urban. Situaţia a fost asemănătoare şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de persoane au urmărit, în fiecare minut, meciul dintre Italia şi Spania la Pro TV.

Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, post care era urmărit de 315.000 de oameni pe intervalul semifinalei de la Euro.

De pe trei, Antena 1 a numărat puţin peste 200.000 de persoane în fiecare minut, pe intervalul meciului. 

Comercial. Tinerii au adus, de asemenea, un record pentru Pro TV. Postul din Pache a fost urmărit de peste jumătate de milion de tineri.

A înregistrat un share de 46%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv se uitau la meciul difuzat de postul din Pache. 

Antena 1 şi Kanal D ocupau următoarele locuri din top, dar cu cifre de cinci ori mai mici. Antena 1 înregistra, pe interval, aproape 100.000 de telepsectatori, iar Kanal D o medie de 82.000 de persoane.

De notat că pe intervalul meciului, Antena 1 avea o reluare din serialul lui Mihai Bendeac (Baieţi de oraş) şi Observatorul de Noapte. Kanal D a avut finalul episodului din Hercai şi emisiunea 40 de intrebari cu Denise Rifai. 

Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.092.000 11.8 34.3
2 Kanal D 775.000 4.4 12.7
3 Antena 1 566.000 3.2 9.3
4 Romania TV 313.000 1.8 5.1
5 Antena 3 243.000 1.4 4.0
6 Antena Stars 153.000 0.9 2.5
7 National TV 133.000 0.8 2.2
8 Pro 2 130.000 0.7 2.1
9 TVR 1 128.000 0.7 2.1
10 Prima TV 117.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.239.000 12.9 39.0
2 Kanal D 315.000 3.3 9.9
3 Antena 1 223.000 2.3 7.0
4 Romania TV 155.000 1.6 4.9
5 Antena 3 140.000 1.5 4.4
6 Antena Stars 76.000 0.8 2.4
7 Diva 63.000 0.7 2.0
8 TVR 1 60.000 0.6 1.9
9 Happy Channel 58.000 0.6 1.8
10 Pro 2 48.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 532.000 12.6 46.4
2 Antena 1 99.000 2.4 8.7
3 Kanal D 82.000 1.9 7.1
4 Romania TV 28.000 0.7 2.4
5 Comedy Central 24.000 0.6 2.1
6 Bollywood TV 22.000 0.5 1.9
7 TVR 2 22.000 0.5 1.9
8 Diva 21.000 0.5 1.9
9 Antena Stars 19.000 0.5 1.7
10 Antena 3 18.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nu vacanta la cei fara venituri ce gata se incheie meciuri majoritatea sub 6 ha

    Ca antenuta in februarie-martie-aprilie cu bucatarii zero, majoritatea sub 6 ha
    Si vara asta antenuta 3 comercial 7 zile din 7
  • nu vacanta la cei fara venituri ce gata se incheie meciuri majoritatea sub 6 ha
  • Hai cu audientele de aseara ! Mile mile in genunchi ! Postacii devastati !

    Calificarea Angliei în finala EURO 2020 a fost lider de audiență în intervalul 22:00 – 24:36. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 12.8 puncte de rating și 42.9% cotă de piață, de patru ori mai mult față de locul 2 care avea doar 3.2 puncte de audiență și 10.9% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 12.2 puncte de audiență și 47.3% share, în timp ce locul 2 avea cifre de șase ori mai mari, înregistrând 2.2 puncte de audiență și 8.4% share.

    Peste 2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență de la 22:45, peste 2.4 milioane de români se uitau la semifinală.
  • Multumim angajata zici ca șomezi

    Ca tine postacule. Deja azi ai 100 de comentarii. Zici de altii, dar tu ?
  • Nu mai fi disperat ca vine toamna ha

    Pana atunci, tu esti disperatul... Antenuta locul 3 comercial 7 zile din 7 atat pe toata ziua cat si in prime-time. Dezastru !
  • Ce te ascunzi , ne crezi prosti , ca pui zece comentarii folosind nume diferite , peste nimic ca e vacanta la ce sa te uiți

    Vacanta doar la Antenuta postacule. La Pro TV nu. Nici la Kanal nu e vacanta postacule. Turcismele peste Antenuta Zero.
    Antenuta locul 3 comercial 7 zile din 7. Dezastru !
  • Pro TV a dat startul inscrierilor pentru un nou sezon Master Chef .Cred ca va incepe in primăvară.
  • Ce te ascunzi , ne crezi prosti , ca pui zece comentarii folosind nume diferite , peste nimic ca e vacanta la ce sa te uiți
  • Sa nu uitam meciuri de 2 3 rating

    Sa nu uitam Antenuta locul 3 comercial cu 3 rating duminica cu Bucatarii Zero:
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/survivor-audiente-eliminare-albert-20277087

    Sa nu uitam Antenuta Zero locul 3 comercial cu 3 rating 7 zile din 7. Acolo dezastru mare !
  • Cui să răspund unui robot ha

    Pai si tu esti robot, ca ai 100 de comentarii zilnice. Ha ha ha !
    Raspunde postacule. Sau nu stii ce sa raspunzi ? Supara adevarul nu ?
    Umilinta maxima pe Antenuta. Pro TV de 5 ori peste pe comercial.
  • Audiente foarte bune, avand in vedere ca meciul a avut si penalty (s-a terminat aproape de ora 01:00 noaptea).

Trimite un comentariu

sus